De mijne zijn niet standaardquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind tatts van horoscopen of jaartallen stom. Heel veel van die standaard tatts eigenlijk.
Beter doe je een barcode voor je mama dan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Een (stuur)wiel met een fles (champagne/wijn) en een kassa/geldbiljet er aan hangend.. Soort van dromenvanger idee..
Nah, dat vind ik weer zo-zo..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter doe je een barcode voor je mama dan.
Dat kloptquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter doe je een barcode voor je mama dan.
Dat heb ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Maar romeinse cijfers op je been met je geboorten datum vind ik lelijk.
Een kaars? Kan me dat niet zo voorstellen dat het mooi is eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn tattoo moet een kaars gaan voorstellen die mijn levensverhaal verteld.
MI van kaars met baby erbij, en later dan zo'n erlenmeyer en dergelijke.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kaars? Kan me dat niet zo voorstellen dat het mooi is eigenlijk...
Mijn hele levensverhaal... dat zou die kaars van mijn enkels tot aan mijn nek moeten lopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MI van kaars met baby erbij, en later dan zo'n erlenmeyer en dergelijke.
"Hier kreeg ik mijn eerste bril" enzo.
Ik welquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kaars? Kan me dat niet zo voorstellen dat het mooi is eigenlijk...
Hahahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MI van kaars met baby erbij, en later dan zo'n erlenmeyer en dergelijke.
"Hier kreeg ik mijn eerste bril" enzo.
Ik doe ook een samenvattingquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn hele levensverhaal... dat zou die kaars van mijn enkels tot aan mijn nek moeten lopen
Beide natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Top Gear Special volgen of in Singles blijven hangen..
Dan maar kijken wat Serious Request heeft opgebrachtquote:
Fokken in een kerk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ben gewoon in een kerknooit gedacht dat ik dat ooit nog semi vrijwillig zou doen, mja de kerstgedachte he
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ben gewoon in een kerknooit gedacht dat ik dat ooit nog semi vrijwillig zou doen, mja de kerstgedachte he
Internetten in een kerkquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
mn ouders zingen in n koor en repeteren al n uurquote:
Oh dan mag hetquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mn ouders zingen in n koor en repeteren al n uurtis nog niet begonnen ofzo, im not that bad
Beter doe je straks je oordopjes in.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mn ouders zingen in n koor en repeteren al n uurtis nog niet begonnen ofzo, im not that bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |