Je kan hem ook twee keer winnen. Maar dat is dan onafhankelijk van het bedrag *snel teruglezen deed*.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt echt ooit wel goed D.![]()
Ik hou me er serieus aan hoor.. Mocht ik een loterij winnen ooit een keer dan komt het helemaal goed..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou me er serieus aan hoor.. Mocht ik een loterij winnen ooit een keer dan komt het helemaal goed..
Heldquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*checkt* nee, ben ik nog altijd niet..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen ook meer voor meiden ja
Ik spreid mn winkansen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, jammer dat die kans zo fucking klein is.
Je kan ook iets met zijn hobby ofzo doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*checkt* nee, ben ik nog altijd niet..![]()
Hoe beeld je in godsnaam een Banquet Manager uit.. Voor m'n pa en ma kan ik zat bedenken..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, jammer dat die kans zo fucking klein is.
Wel positief blijven he!quote:
En heb je al iets gekregen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik spreid mn winkansen.
Heb inmiddels al 6 mensen die mij iets beloven mochten ze winnen
Dan kom ik niet verder dan een bierflesjequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook iets met zijn hobby ofzo doen.
Dat is misschien niet zo goed ideequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik niet verder dan een bierflesje
Boh bierdrinkende tourbusbestuurder die een supermarkt inrijdtquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik niet verder dan een bierflesje
Een tattoo als stripverhaal is wel orgineelquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh bierdrinkende tourbusbestuurder die een supermarkt inrijdt
Whaha, ik wilde het eigenlijk simpel houden, maar wel geniaal bedacht van jequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh bierdrinkende tourbusbestuurder die een supermarkt inrijdt
Geen idee, 1987 is z'n geboorte jaar..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is misschien niet zo goed ideeChinese horoscoop?
Waarom wil je eigenlijk iets van je familie op je lichaam gekalkt hebben?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, 1987 is z'n geboorte jaar..
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk iets van je familie op je lichaam gekalkt hebben?
Omdat broertje, ouders, 1 tante en haar kids nog het enige zijn wat ik aan die kant nog heb als familie..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is makkelijk om op te zoeken wat het is. Of een chinees teken met zijn naam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, 1987 is z'n geboorte jaar..
Zou ik alleen van zoonlief willen, en dan iets symbolisch, maar verder niet. Of ms ooit mijn ouders ofzo, maar dan niet jaartallen of horoscopen ofzo..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan kan je aan de hand van de tattoo zien bij welke familie iemand hoortquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb er 3 voor mn zoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik alleen van zoonlief willen, en dan iets symbolisch, maar verder niet. Of ms ooit mijn ouders ofzo, maar dan niet jaartallen of horoscopen ofzo..
Ik vind tatts van horoscopen of jaartallen stom. Heel veel van die standaard tatts eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik alleen van zoonlief willen, en dan iets symbolisch, maar verder niet. Of ms ooit mijn ouders ofzo, maar dan niet jaartallen of horoscopen ofzo..
Dat is wel coolquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Een (stuur)wiel met een fles (champagne/wijn) en een kassa/geldbiljet er aan hangend.. Soort van dromenvanger idee..
Ik heb helemaal geen ooms/tantes/oma's/opa's waar ik contact of watdanook mee heb. Mijn moeders kant heeft sowieso niets.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat broertje, ouders, 1 tante en haar kids nog het enige zijn wat ik aan die kant nog heb als familie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |