Ik woon ***** in hetzelfde huisquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Aluminiumhoedje opzetten als je weer bij ze langs gaat dan maar.
Nej joh, die kunnen toch niet pratenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Pakspul het volgende:
Vraag eens of ze ook in dat dolfijnen intelligente wezens zijn die de werkelijke heersers zijn van deze aardkloot.
telepathisch, duidelijk dat je niet hebt ingelezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nej joh, die kunnen toch niet praten
Een uitgezaaide familie domoren!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Ypmaha het volgende:
Notabene op een verjaardag ontstaat er een felle discussie tussen ouders en zussen en broer over wat allemaal er allemaal mis in de wereld is, hoe erg de amerikaanse regering wel niet is, dat de mexicaanse griep een hoax is, dat er vroeger aliens op aarde zijn geweest, steden op de bodems van de oceanen, de aarde die zou groeien, en nog veel meer onzin. En zelfs wordt er beweerd dat dingen zoals digitaal betalen de ondergang van de wereld zou betekenen.
Hier past enkel een dikke![]()
Ik wil niet zeggen dat al die dingen per definitie niet waar zijn, het is alleen dat het vrij nutteloos is om als gewone burger maar vanalles te beweren omdat je het laatst van een vriend hebt gehoord, ergens op tv hebt gezien, of in een of ander hippie tijdschrift heb gelezen. En dat slaat elkaar bijna de hersens in.
TS is in dit geval neutraal, en boeit het allemaal geen flikker.
Dat zijn ze ook hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Pakspul het volgende:
Vraag eens of ze ook in dat dolfijnen intelligente wezens zijn die de werkelijke heersers zijn van deze aardkloot.
Mjaaah, ik vind die verhalen wel interessant, maar daar blijft het ook bij. Het is haast onmogelijk om met concrete bewijzen te komen, dus daar houdt het verhaal voor mij snel op.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef beerten het volgende:
Booeit het geen flikker? Je opent er zelfs een topic over!
Wanneer binnenkort? Over al 4.5 miljard jaar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook hoorZe proberen al jaren met ons te communiceren maar wij denken dat dat gewoon trucjes zijn die wij ze hebben aangeleerd. Ach, wanneer binnenkort de wereld vergaat zijn zij allang van de planeet af!
Hihihi, wordt maar mod en verander de titel maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef RickoKun het volgende:
Illuminatie? Nou die kennen we niet!
Ik heb wel es van de illuminati gehoord, maar niet van de illuminatie. Is dat een hele natie die is verlicht?
Nee johquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wanneer binnenkort? Over al 4.5 miljard jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |