Heb het net aan het vrouwtje laten horen maar zoals ik gister al zei een wereld bekend lied dat men over het algemeen in het buitenland niet kent.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef Clan het volgende:
Dan nog liever dit liedje![]()
Speciaal voor Sine Pari zijn vrouw
Maar we deden niet aan scalperen, dat waren toch echt de indianen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wij bedonderden ze nog door ze dronken te voeren en met kraaltjes te zwaaien, iets anders dan een compleet volk uit moorden en de vriendelijke stammen opschepen met besmette dekens..
Ja men moet een beetje langzamer schrijven aub. want ik kan niet zo snel lezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
die SC gaat echt snel, sorry, maar er gaan er bijna 2 per dag doorheen.
Nu dus welquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb het net aan het vrouwtje laten horen maar zoals ik gister al zei een wereld bekend lied dat men over het algemeen in het buitenland niet kent.
SC staat voor "Slow Chat"quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef Clan het volgende:
Beetje domme vraag, maar waar staat SC eigenlijk voor, ik kopieer ook maar dat begin stuk!
Slow Chatquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef Clan het volgende:
Beetje domme vraag, maar waar staat SC eigenlijk voor, ik kopieer ook maar dat begin stuk!
Nou het is zo, je gaat ff voor een rokertje naar buiten, zit je opeens 2 pagina's verderquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja men moet een beetje langzamer schrijven aub. want ik kan niet zo snel lezen
Vrij over genomen uit een brief van een hillbilly die zijn moeder schrijf, "I wrote the letter slowly as I know that you can't read that fast"quote:
Er zijn nog mensen die in het vorige topic zittenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou het is zo, je gaat ff voor een rokertje naar buiten, zit je opeens 2 pagina's verder
Opbouwen toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef sp3c het volgende:
hey de VOC mentaliteit was terug zag ik
tegenwoordig noemen we dat 'landen bevrijden'
schrijf het in je boekje
Dat was Radar uit MASH toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vrij over genomen uit een brief van een hillbilly die zijn moeder schrijf, "I wrote the letter slowly as I know that you can't read that fast"
Ik weet helemaal niet wat de tekst van het nummer is, ik werd vroeger gek van de frequentie dat het nummer op de radio werd gedraaid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vrij over genomen uit een brief van een hillbilly die zijn moeder schrijf, "I wrote the letter slowly as I know that you can't read that fast"
Het gaat er hier anders aardig wild aan toe.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef EllaN het volgende:
Moet er niet wild kerstavond gevierd worden in plaats van gefok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |