idd! 3x duurder dan waar ik het doe.quote:Op zondag 26 december 2010 01:18 schreef Marloes het volgende:
Wenkbrauwen modelleren (23 euro) vind ik wel heel duur
De manier van waxen kan dat zeker welquote:Op maandag 27 december 2010 10:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap niet goed hoe je waxen pijnloos(lozer) kan maken. Ik bedoel, een andere wax veranderd er niets aan dat je haren uit je lichaam trekt.
Juist, marketingpraat, lijkt mij..quote:Op maandag 27 december 2010 10:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap niet goed hoe je waxen pijnloos(lozer) kan maken. Ik bedoel, een andere wax veranderd er niets aan dat je haren uit je lichaam trekt.
Ik kreeg een email van een van de oprichters van de ketenquote:Op zondag 26 december 2010 01:18 schreef Marloes het volgende:
Wenkbrauwen modelleren (23 euro) vind ik wel heel duur
quote:Erg leuk om de discussie te volgen…
De opmerking over EUR 23 voor wenkbrauwen kan ik wel wat toelichten.
Voor de eerste keer modelleren rekent Delete EUR 23; dit geldt als je met wenkbrauwen komt die nog niet eerder gemodelleerd zijn. Hou je je wenkbrauwen al bij dan betaal je EUR 14.95 om ze bij te werken (wax). Je kunt dan ook kiezen om ze met draad bij te laten werken; dat kost EUR 9,95.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
Die dozen uit zo'n Tell Sell reclame blijven gewoon lachen als ze gaan waxen, dat zijn gewoon robots ofzo. Één keer gedaan (volgens mij op een hele foute manier) en ik doe het NOOIT weer.
Gevoel dat ik mijn huid er mee af trok
So truequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]Dat hoor je vaker inderdaad. Ik heb het ook wel eens zelf gedaan, NOOIT meer ook!
Denk dat ik het ook fout gedaan heb. Daarom ben ik juist reuze benieuwd naar ervaringen bij professionele waxers zoals dezeDenk dat het echt veel scheelt of je zelf loopt te klungelen of het laat doen door iemand die weet hoe het werkt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
So true
Ik deed het toen ik 15 was op school in een donker toilethokje samen met een vriendin
Het is een vak apart, geloof ik directquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]Dark and twisty!
Je kunt volgens mij best veel fout doen als je het zelf doet. Die strips te hard aanstampen/pletten op je huid, of juist niet vast genoeg drukken. Te koud, te warm. Te langzaam, te snel. In een verkeerde hoek wegtrekken, enz.
Klinkt echt heel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg een email van een van de oprichters van de keten
Hij vroeg of ik het volgende wilde uitleggen hierover, hij vindt het erg leuk om hier de discussie te volgen en zal wellicht zelf ook een account aanmaken om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.
[..]
Ze moeten toch ergens hun personeels- en locatiekosten van betalen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Merel het volgende:
Ik heb één keer een poging tot benen waxen gedaan. Gevolg: een mooie rechthoekige bloeduitstorting, precies de vorm van de strip. En dus maar niet meer verder gegaan. Vraag me af of m'n huid te gevoelig is of dat ik zelf gewoon iets goed fout deed. Overigens vind ik wenkbrauwen waxen dan weer wel oké, gaat tenminste een stuk sneller dan epileren. Maar dan nog vind ik de prijs hoog voor iets wat in 5 minuutjes gedaan is!
Hoe kan je je opgeven?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
A.s. vrijdag - tijdstip nog onbekend - zullen we vijf Brazilian/Boyzilian waxes gaan weggeven onder de geïnteresseerden!Geen stress als je er vrijdag niet kunt zijn, de actie zal een week gaan lopen.
En er zal ook binnenkort een review door een crewlid verschijnen!
Dus houd dit topic in de gaten!
Is ook zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens hun personeels- en locatiekosten van betalen natuurlijk
Denk dat het niet te doen is als ze er maar een paar euro voor gaan rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |