Amen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zeg alle Friezen het land uit!
Afsteken en aan Noorwegen toevoegen.
Zó erg issie nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
Maar Isegrim mag wel blijven anders krijgen we LHO op ons dak. En dat wil niemand
Zelfs ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar loopt half Nederland warm voor.
Mja hij staat in Rotterdam al bekend als de blauwe supermarkt terrorist... ik ga dan toch met gemengde gevoelens de strijd met hem aan hoorquote:
Niet? Hij heeft bij bepaalde winkels een verbod!quote:
Ja dat zouden we ook kunnen doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:15 schreef Alicey het volgende:
We kunnen van Fryslan ook een soort waterbufferzone maken.q
Ah, dáárom gaan we nooit naar Albert Heijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Niet? Hij heeft bij bepaalde winkels een verbod!
Hoiquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef con-leche het volgende:
Nu we toch bezig zijn met introducties:
Ik meld me ook maar gelijk als import-Rotterdammer.
Welkom!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef con-leche het volgende:
Welkom!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef con-leche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Welkom en waarom kom je in Rotterdam wonen?
Rotterdam is niets zal niets worden en is nooit wat geweest tenslotteHooguit in een hemaworst straks! Moet toch even wat voor Muck halen daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
bij instellingen geluiden etc. etc.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:32 schreef Alicey het volgende:
LHO, weet jij hoe ik er met mijn HTC voor kan zorgen dat ik wel iets hoor als er een SMS binnen komt, maar niet als er een e-mail binnen komt? Ik word nu een beetje gek van alle meldingen van e-mails die binnen komen.
Het gaat me vooral om die etc. etc.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
bij instellingen geluiden etc. etc.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Welkom en waarom kom je in Rotterdam wonen?
Rotterdam is niets zal niets worden en is nooit wat geweest tenslotteWaarom woon in je in Rotterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samenloop van omstandighedenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom woon in je in Rotterdam?
Dat zou ik wel willen maar regel jij dan een tof huisje in de omgeving Breda en oh ook een baanquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Beinvloed die omstandigheden dusdanig dat je kunt vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |