Als ik iets echt ideaal vind aan Rotterdam dan is het wel het OV. Heb zelf m'n hele leven in Nijmegen gewoond en daar gaat om het half uur een bus. Hier om de 10 minuten een tram en om de 3 minuten een metroquote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het OV hierIn de 1,5 dat ik hier woon heb ik 5 keer gebruik gemaakt van het OV. De trein uit Rotterdam niet meegerekend
Dan doe je dat toch?quote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daarvoor moet je je aanmelden. Ik ben niet geregistreerd
Sociaal juridische dienstverlening, het is een soort variant op rechten maar dan echt gericht op de dienstverlenende sector. Wel op Inholland (I know), al valt het me tot nu toe goed mee.quote:
Dat.quote:
Ik ben gewoon een Rotterdammer geboren in het lichaam van een Fries. Ze wilden me eerst in therapie doen, maar verhuizen naar Rotterdam bleek alle problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:22 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, dat je dan zo uit de richting geboren kunt worden.
Nouja, bijna dan.. Want die elfstedentocht he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben gewoon een Rotterdammer geboren in het lichaam van een Fries. Ze wilden me eerst in therapie doen, maar verhuizen naar Rotterdam bleek alle problemen op te lossen.
Daar loopt half Nederland warm voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, bijna dan.. Want die elfstedentocht he?
Alsof een fokker veel beter is dan een Fries.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:58 schreef Isegrim het volgende:
Is Fok een Fries forum?
Elfstedentocht
Speak for yourself.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof een fokker veel beter is dan een Fries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |