Welkom, luie student!quote:Op maandag 27 december 2010 19:03 schreef Caland het volgende:
Misschien moet ik me hier ook maar eens gaan melden. Woon sinds een half jaartje in Rotterdam ofzo, als luie student.
Dank je, mijn adres staat trouwens niet op het plaatje in de OPquote:
Is er veel te halen danquote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank je, mijn adres staat trouwens niet op het plaatje in de OP
Dat kun je zelf toevoegen. In welke straat woon je?quote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank je, mijn adres staat trouwens niet op het plaatje in de OP
Rivierstraat.quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kun je zelf toevoegen. In welke straat woon je?
Helaas niet.quote:
Beauty to go bij mij in de buurt, wordt je ook nog geknipt door een lange slanke blonde Bosnische schonequote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef Caland het volgende:
Dankje.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, iemand nog een goede tip voor een betaalbare kapper? Prijscategorie 10-15 euro ofzo.
Ik woon een beetje in een zakenbuurt/kakwijk en daar zijn de kappers allemaal rond de 2-3 tientjes.
Zou je mij er ook bij willen zetten. Links schuin tegenover MalaCocinera. Zo'n 40 meter hoger aan de overkant.quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Isegrim het volgende:
Wie met wie en waar?![]()
A - Isegrim & LeeHarveyOswald
B - Breuls
C - Chav
D - DutchTrain
E - junkiexp
F - MalaCocinera
G - Alicey & SingleCoil
H - Metatron
I - Chatgirl
J - Caland
Ze zit aan de Schieweg of Schiekade goed aan te lopen vanaf CS en ook amper wachttijdquote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef Caland het volgende:
Bedankt voor de suggesties. Denk dat het de kappersacademie gaat worden na de vakantie, sowieso nauwelijks wachttijd toch?
Al spreekt die Bosnische schone me ook wel aan
Dat kun je zelf in de wikiquote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zou je mij er ook bij willen zetten. Links schuin tegenover MalaCocinera. Zo'n 40 meter hoger aan de overkant.
Lieve Ise, als we dan toch aan het zeuren zijn. Mag ik dan de M krijgen, in de kleur roze met glittersquote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Isegrim het volgende:
Wie met wie en waar?![]()
A - Isegrim & LeeHarveyOswald
B - Breuls
C - Chav
D - DutchTrain
E - junkiexp
F - MalaCocinera
G - Alicey & SingleCoil
H - Metatron
I - Chatgirl
J - Caland
Dankje. Dat stukje waar ik woon is ook écht mooi moet ik zeggen met van die prachtige oude panden en natuurlijk de veerhavenquote:Op maandag 27 december 2010 20:03 schreef junkiexp het volgende:
Welkom trouwens, je woont in een leuke buurt en vlakbij mij.
Mijn vriendin heeft een tijdje in het pand van Stolt gewerkt, zit vlak bij jou.
En de stad is aan te lopen vanuit jou huis! Ik loop ook naar de stad vanuit mijn huis.quote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dankje. Dat stukje waar ik woon is ook écht mooi moet ik zeggen met van die prachtige oude panden en natuurlijk de veerhaven![]()
Tevens de ballentent op loopafstand
Ja, ben in 20 minuutjes lopen in de witte de with ofzo.quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En de stad is aan te lopen vanuit jou huis! Ik loop ook naar de stad vanuit mijn huis.
Ik kan niet wennen aan het OV hierquote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ben in 20 minuutjes lopen in de witte de with ofzo.
Maar zoals ik al zei ben ik een luie student, dus pak wel de gratis tram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |