Oh dan moet ik daar ook maar eens naar gaan kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 10:02 schreef Isegrim het volgende:
Het is ook een leuk speeltje, ben nog steeds blij met het ding. Camel Games heeft leuke spellen op de Market.
Het is nu droog. De hoofdwegen zijn goed begaanbaar, maar erftoegangswegen kunnen glad zijn door ijzel en opvriezing.quote:Op zondag 26 december 2010 10:14 schreef vosss het volgende:
Hey Rotterdammers,
Ik moet straks richting jullie stad. Hoe is het weer daar? En de wegen? Zijn die een beetje begaanbaar bij jullie?
Hier dooit het nu, maar als het zo weer gaat sneeuwen dan zal het wel op de grond gaan aanvriezen. Overigens is het hier nu bijna onbewolkt en een lekker zonnetje.quote:Op zondag 26 december 2010 10:14 schreef vosss het volgende:
Hey Rotterdammers,
Ik moet straks richting jullie stad. Hoe is het weer daar? En de wegen? Zijn die een beetje begaanbaar bij jullie?
Sommige mensen kennen geen schaamte he. Die vinden alles maar moet kunnenquote:Op zondag 26 december 2010 15:33 schreef Isegrim het volgende:
Je kind verschonen in een volle treincoupe.![]()
Er zit toch een toilet in de trein?
Jep, van de grijze mormels hahaquote:Op zondag 26 december 2010 17:00 schreef Isegrim het volgende:
Echte Hollandse?
Vier keer overstappen tussen Heerenveen & Rotterdam.Normaal is het rechtstreeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |