Jij ook Debs en gefeliciteerd als ik je niet meer spreek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:00 schreef Debsterr het volgende:
Dag dames, ik ga me op de weg begeven! Hele fijne kerst iedereen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Frietjes. Noms. Wij gaan shoarma eten, wouden gourmetten maar op het allerlaatste moment een gourmet pakket kopen is geen goed idee.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Joysa het volgende:
Het is friet!!!!!!!! Friet friet friet friet !
Tof!! Hier ligt niks, noppes, nada, niente, nothingquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef Mss het volgende:
Ik ben in limburg en hier ligt een tuin vol met ontzettend veel sneeuw!
Lolwhutquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij Boulevard is er een kerstboom ontploft
Die naam past perfect bij hem.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Meneer Beer has entered the building. Ik herhaal! Meneer Beer has entered the building.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Hij is gek op mijn pantoffels, nu ligt ie weer op mijn voet te slapen en mijn enkel zit niet lekker maar ik wil 'm niet storen
Foto van tattoo (net gezet)Heel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
whehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Bwehehehe
http://izismile.com/2010/12/24/christmas_tree_cats_40_pics.html
Fijne kerst ladies! Hier ook aynil kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
Vanuit een wit Veghel iedereen ook een hele fijne Kerst toegewenst!![]()
![]()
![]()
wat een snoezig Kerststalletje Loqi...
Dadelijk lekker met een pak Kleenex AYNIL kijken
NIETTUS WANT IK STEEL MENEER BEER AL!quote:
Hier is eten genoeg!! Kom lekker langs je weet waar mijn huis woontquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef Lindytje het volgende:
Bwheheheh,en ik zijn kneuzen...
had op internet gekeken tot hoe laat de jumbo open was, en ze dacht gezien te hebben tot 22.00u, wat ik al wat vreemd vond, maar ach
En we lagen zo heeeeeeerlijk in ons mandje vanmiddag (vannacht niet geslapen ivm leren tentamen
en
was gewoon moe), dus gingen we rond half 8 weg.
Ja, supermarkt dicht natuurlijk... hebben we nu eten voor de komende 2 dagen? Nope!!
Dus dat wordt morgen pannekoeken eten als ontbijt en kijken of we morgenavond nog ergens wat te eten kunnen scoren. En dan zondagochtend maar weer pannekoeken bakken () en dan dan 's avonds gelukkig bij mijn ouders eten!
Doos en doos zijn weer lekker bezig
Jij bent lief!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hier is eten genoeg!! Kom lekker langs je weet waar mijn huis woont
quote:
Ik zeg doen! Lekker slapen Mirquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:46 schreef Mirjam het volgende:
nog
ga wel zo naar bed hoor, ben er wel klaar mee
Hahahaa! Had ik dat maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:46 schreef Mirjam het volgende:
had net nog ff in m'n nachthemd de vaatwasser ingeruimd, ik krijg soms op de gekste momenten een 'alles moet weg en schoon'-manie
het blijft ook enkel bij de vaatwasser hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahahaa! Had ik dat maarhier naast mn bed is een grote bom ontploft
Het is al ochtendquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het blijft ook enkel bij de vaatwasser hoor![]()
morgenochtend doe ik de rest wel ff, whihihi
Hellowquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een diamant gekregen van bleiblei
aan een kettink! Ik was flabberghasted. Kom ik aan met mijn flesje parfum![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
had ik al gezegd dat ik bier haat???
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga van de week falen met de Milani holo's
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
die heb ik van de week ook besteldquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Meneer Beer has entered the building. Ik herhaal! Meneer Beer has entered the building.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oehhh klinkt gaaf ! Fotoooquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een diamant gekregen van bleiblei
aan een kettink! Ik was flabberghasted. Kom ik aan met mijn flesje parfum![]()
awwquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef mirannie het volgende:
Altijd leuk werken met kerst... dit kreeg ik net naar mijn hoofd geslingerd:
Merry Fucking Christmas, bitch
Het meisje had een credit card zonder pincode, dan moet je dus de handtekening in het paspoort vergelijken met de handtekening op de cc. Guess what? Beide waren ongetekend. Tja, dan houdt het toch echt op.
Tja, ach, ik snap wel dat ze boos is. Stiekem op zichzelf omdat ze haar zaakjes niet in orde heeft natuurlijk. En ik krijg het dan over me heen. Alleen dat aso gedrag stoort me dan wel weer mateloos.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
awwIk snap dat soort mensen niet... Jullie doen ook gewoon jullie werk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben een heerlijk nachtje achter de rug met een prachtig huilconcert beneden in de woonkamer, daarna fijn een bench vol stront plus hond vol stront plus dus vloer vol stront.
Alles is net weer schoon, de bench is verhuisd naar de studio (geisoleerd en verwarmd voor diegene die dat misschien zielig vinden) Maar Meneer Beer blijft
Alleen Daantje is nog een beetje jaloers maar dat wordt al wat beter, ze begint al nieuwsgierig aan zijn kontje te ruiken (zij liever als ik) en iets minder lillik te doen.
En ondertussen ligt er al bijna 4 uur een lamsbout in de oven waar ik spontaan van ga kwijlen. Slowcooking rules!![]()
En ik wou nog even Dico een hart onder de riem steken omdat ze nog even haar draai moet vinden daar in de U S of A en haar mamma en vrienden zo mist en dat dat met Kerst niet leuk is
Oh en SQ...alleen een diamant? Niet eens een Snuggly ofzo?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
50 kilo is flink! Welk soort?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Oooh meneer Beer is te cute gewoon! Ben blij dat wij net van de puppen taferelen af zijn, onze dame is alweer 10 maanden. Wij hebben trouwens ook een bakbeest rondlopen, 50 kilo wit schoon aan de haak. We hebben zelfs 2,5 hond. Mijne is 2,5 kilo
Argentijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
50 kilo is flink! Welk soort?
Ons Daantje is 45 Kg. Wat dus ook vrij flink is voor een bitch
Meneer Beer weet ik niet, ik gok een kilootje
Hoi Lieve Debquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:45 schreef Debsterr het volgende:
Hoi lieve meisjes.
Ik post even van mijn nieuwe Samsung netbook die ik vanheb gehad
.
Nietus !!quote:
Wellus!! Hier in tilburg danquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nietus !!(niet in mierlo iig
)
Op 2e kerstdag? Ik kom ook!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Diconnected het volgende:
Rustige kerst hierheb giftcards en geld gehad. Dus morgen shoppen
ze kennen gee tweede kerstdag in amerikaquote:
Heb je m'n smsje niet gehad vannacht? Ik stond te huppelen hier vannachtquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze kennen gee tweede kerstdag in amerika
debster, is mijn verrassing nog aangekomen?
Der is hier geen 2e kerstdag, ze noemen 2e kerstdag Boxing day, mensen gaan hun kerstcadeaus omruilen en van hun geld shoppen omdat alles spotgoedkoop is nuquote:
haha ja, maar wilde het ff zeker wetenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je m'n smsje niet gehad vannacht? Ik stond te huppelen hier vannacht!
Nee, ik word altijd een beetje verdrietig van stappen in venlo...quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga je zondagavond naar stad chick?
2e kerstdag is wel altijd tofquote:Op zondag 26 december 2010 01:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik word altijd een beetje verdrietig van stappen in venlo...
quote:Op zondag 26 december 2010 00:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha ja, maar wilde het ff zeker weten![]()
Hoe laat zijn we welkomquote:Op zondag 26 december 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
zo, de mousse staat op te stijven en de soep staat te pruttelen. My first christmas dinner![]()
Wat had je gemaakt?quote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef Loqi het volgende:
Ik had gister ook mijn eerste zelfgekookte kerstdinerwas leuk, en vooral ook lekker
Heb jij mijn laatste blogpost al gelezen trouwensquote:
ZOMGquote:Op zondag 26 december 2010 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb jij mijn laatste blogpost al gelezen trouwens
Ik vinnet heul leuk dat jij 'm gewonnen hebtquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vinnet heul leuk dat jij 'm gewonnen hebt. Scheelt ook verzendkosten
.
Inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel een goede reden om op korte termijn weer es een biertje te pakken
JAAAA meneer beeeeeeer!quote:Op zondag 26 december 2010 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zeg, 7 januari? Of zullen we met z'n allen naar Puckzzz gaan om meneer Beer te stelen
?
ik moet om 7u op het werk zijnquote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb heul geen zin om morgen weer om 7 uur uit bed te moetenMoeten er meer dames morgen werken?
Half 7 zit ik in de auto..quote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb heul geen zin om morgen weer om 7 uur uit bed te moetenMoeten er meer dames morgen werken?
Hihi veel succes met het stelen van Meneer Beer. Als het aan Daantje ligt doet ze er nog een grote blauwe strik omheenquote:Op zondag 26 december 2010 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zeg, 7 januari? Of zullen we met z'n allen naar Puckzzz gaan om meneer Beer te stelen
?
Aww vindt ze 'm nog niet zo liev? Maar wat vind je van de 7e, gezellig als we 's avonds even langskomen?quote:Op zondag 26 december 2010 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hihi veel succes met het stelen van Meneer Beer. Als het aan Daantje ligt doet ze er nog een grote blauwe strik omheenZe moet nog eventjes wennen
![]()
Heeft iedereen een fijne Kerst gehad?
Maak eens een screenshot?quote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Holy hell wat is Jessica Simpson dik geworden zeg!(ben project runway seizoen 8 finale aan het kijken waar ze guestjudge is)
Even van google.... maar op beeld zie je duidelijk dat het haar vooral in haar gezicht niet mooi staatquote:
Wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
ze vonden het allemaal omnomnom!
En nu een weekje vakantie
Ja gezellig!quote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww vindt ze 'm nog niet zo liev? Maar wat vind je van de 7e, gezellig als we 's avonds even langskomen?
Altijd fijn een Argentijnquote:
Nomzquote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
boeuf bourguignon, stoofpeertjes en gebakkken aardappeltjes
6 uur bezig geweest![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nomz
Ik had als voorgerecht courgettesoep met roomkaas en sambal, als hoofdgerecht varkenshaas met champignonroomsaus, asperges, haricots verts, broccoli en pommes duchesse (want mijn pitten waren op) en als toetje chocolademousse. Alles zelf gemaakt, was erg trots
quote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit een mandje te vullen bij TD
Erg he. Ik heb echt behoefte om te shoppen maar niet om de deur uit te gaanquote:
ik heb cherryculture ontdekt. Het echt een berg superlakjes besteld van de weekquote:Op maandag 27 december 2010 00:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Erg he. Ik heb echt behoefte om te shoppen maar niet om de deur uit te gaan
Ja bij cherryculture hebben ze ook heel veel tofs.. Hmmm. Maar ik wil echt een paar OPI'squote:Op maandag 27 december 2010 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb cherryculture ontdekt. Het echt een berg superlakjes besteld van de week
Strand? Oh nu ben ik echt jaloers, ben die sneeuw en kou even zķ zat.quote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef Diconnected het volgende:
OhaiZit te denken om misschien straks naar het strand te gaan. Of toch maar shoppen
Ja zonnetje schijnt hier heerlijk overdag, 20 graden enzoquote:Op maandag 27 december 2010 06:33 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Strand? Oh nu ben ik echt jaloers, ben die sneeuw en kou even zķ zat.
Hoe gaat het met solliciteren?
Ik wil meeeeeeeeeeequote:Op maandag 27 december 2010 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Niet alles terug gelezen maar gefeliciteerd voor iedereen die jarig was
Vandaag vrij, zo shoppen
quote:Op maandag 27 december 2010 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat duurt 2:13 en Dagretour met korting ¤ 21,60
Waar ligt dat Asmterdam?quote:Op maandag 27 december 2010 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]! dan maar weer keer in asmterdam
auwie! Kusje op je bips!quote:Op maandag 27 december 2010 08:31 schreef Mss het volgende:
Ik ben vannacht keihard van de trap gevallen,en nu heb ik mega pijn aan mijn ass. En mijn ass is groot,dus dat is veel pijn.
En nu ging ik net nog royaal op mijn plaat buiten. Net voor de ingang van Eindhoven airport natuurlijk, waar iedereen het kan zien.
*Mental image: SQ die Mss op d'r kont zoentquote:
Auwquote:Op maandag 27 december 2010 08:07 schreef zoeperzazke het volgende:
I has auw!
[ afbeelding ]
Ik heb het heel kort gevijld, en nu bij gebrek aan beter de scheur en de rest van de nagel maar bedekt met leukoplast... als ik hem helemaal afscheur dan doet het godsgruwelijk veel pijn... Hopelijk kan ik de afgescheurde nagel er ter bescherming nog even aanhouden tot m'n nagel wat gegroeid is....
[ afbeelding ]
I wouldn't do that if I was you..quote:
Ik ga m alleen gebruiken voor lush en andere dingen wat fucking veel geld scheelt met NL. Ik ga m echt niet standaard overal mee naartoe nemenquote:Op maandag 27 december 2010 11:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Auw
[..]
I wouldn't do that if I was you..
Auch! Doet mij al pijn wanneer ik er naar kijk! Ik heb nog steeds meen kerstmani erop, inclusief Party Hearty... Dat wordt weer een klus om der af te halen (i know, foil, maar dan nog). Zal straks even naar een adresje hier fietsen waar ik twee dikkere enveloppen in de postzak kan sneaken *zie ruiltopic*. Kerstdagen weer voorbij, iedereen die moet werken, werkze! Heb nog een weekje vakantiequote:Op maandag 27 december 2010 08:07 schreef zoeperzazke het volgende:
I has auw!
[ afbeelding ]
Ik heb het heel kort gevijld, en nu bij gebrek aan beter de scheur en de rest van de nagel maar bedekt met leukoplast... als ik hem helemaal afscheur dan doet het godsgruwelijk veel pijn... Hopelijk kan ik de afgescheurde nagel er ter bescherming nog even aanhouden tot m'n nagel wat gegroeid is....
[ afbeelding ]
Frietjessquote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
Meneer beerWacht... Waar woont puckzz dan o_O
*gaat vandaag poetsen ow goody*
Wel heerlijk uitgeslapen.. En op 1 of andere manier heb ik zin in friet d'oh.
quote:Op maandag 27 december 2010 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga m alleen gebruiken voor lush en andere dingen wat fucking veel geld scheelt met NL. Ik ga m echt niet standaard overal mee naartoe nemen
I iz not crazy
ookal denken jullie soms van wel
Wat zij zegt! Ik lig ook nogquote:Op maandag 27 december 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook friet!
Ik moet es uit bed komen vinnik
Zal ik Beer dan maar komen halen?quote:Op maandag 27 december 2010 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
Whiiiiis nu onze Golf op naam aan het zetten. 3x raden wie er straks wel even die paar boodschapjes in huis gaat halen
Ik heb ook honger maar nergens zin inlastig....
En Daantje doet nog steeds niet lief tegen Beer
Ze is heel jaloers. Zodra hij aandacht krijgt komt ze ertussen met haar dikke kop, en gromt ze heel erg gemeen tegen hem. Verder duld ze hem niet dichter dan 1 meter bij haar en gromt ze en laat tanden zien e.d.quote:Op maandag 27 december 2010 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
Wat doet Daantje dan naar Beer toe?
Oh het komt ook wel goed hoor. Ik ben heel streng en consequent in het opvoeden van honden hoe snoezig en lief ze ook zijn nu ze zo klein zijn. Dit wordt ook een groot monsterquote:Op maandag 27 december 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
je weet het puckzzz, calm and assertive!
arme Daan, die flipt 'm dan helemaalquote:Op maandag 27 december 2010 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
Naja volgens mij kun je inderdaad niet meer doen dan hoe je nu bezig bent. Ik denk dat het sowieso even wennen zal zijn voor Daantje. Ze is duidelijk niet blij met de pup maar moet nu nog leren accepteren dat die toch echt bij de roedel komt... Succes nogIs inderdaad een boel werk!
Zal ik Samson eens meebrengen? Die vindt puppies helemaal geweldig![]()
Die homofluisteraar?quote:
Samson is heul geen puppy meer !!! Eerder een irri puberquote:Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
arme Daan, die flipt 'm dan helemaalen puppies uit andere roedels zijn altijd veiliger
ik bedoelde dat het voor Samson makkelijker is om puppies uit een andere roedel tof te vinden, want die vormen geen bedreiging voor 'mquote:Op maandag 27 december 2010 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Samson is heul geen puppy meer !!! Eerder een irri puber
mijn ICT-bleiblei heeft er nooit van gehoord en geeft de tip om de Windhoos-CD er opnieuw in te douwenquote:Op maandag 27 december 2010 14:50 schreef Lindytje het volgende:
Mijn laptop is deaud aan het gaan....
Ik probeer m alleen opnieuw te installeren, maar ik weet niet hoe dat moet
Dan moet je bij starten toch een F-ding indrukken en dan kun je hem weer naar fabrieksinstellingen zetten ofzo... weet iemand welke F dat is, of is dat voor elke laptop verschillend?? *kneus*
Dat is het grote probleem, die heb ik niet.... (een oude laptop van papa's werk, vandaar...)quote:Op maandag 27 december 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn ICT-bleiblei heeft er nooit van gehoord en geeft de tip om de Windhoos-CD er opnieuw in te douwen
F8 bij opstartennnquote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem, die heb ik niet.... (een oude laptop van papa's werk, vandaar...)
Lief dat je het hebt gevraagd
Die shippen toch niet naar NL? En kun je daar ook met Paypal betalen?quote:Op maandag 27 december 2010 14:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Is er hier misschien interesse om mee te bestellen bij www.viis.ee?
Yes & yes! Ik heb 6 lakjes besteld samen met Ren en de verzendkosten waren ¤6,15.quote:Op maandag 27 december 2010 16:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Die shippen toch niet naar NL? En kun je daar ook met Paypal betalen?
Ik voel een faal aankomenquote:Op maandag 27 december 2010 16:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Yes & yes! Ik heb 6 lakjes besteld samen met Ren en de verzendkosten waren ¤6,15.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond mijn auto al zo moeilijk bestuurbaar, kom ik er na 3 verloren races achter dat mijn handrem en gewone rem omgedraaid zaten. Fail
(GT5 geneuzel)
Dan kom je ook meequote:Op maandag 27 december 2010 11:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Kusje voor mss!
En ik wil oooooook meneer beer zien....
Dan kom je ook meequote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
Meneer beerWacht... Waar woont puckzz dan o_O
*gaat vandaag poetsen ow goody*
Wel heerlijk uitgeslapen.. En op 1 of andere manier heb ik zin in friet d'oh.
Oeh... Ik ben voorquote:Op maandag 27 december 2010 18:31 schreef Debsterr het volgende:
Gaan we met de bus, kunnen we daarna in E'hoven nog een drankske doen!
Nee, het blijft lastig die overzichtelijk te vinden!quote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef Mss het volgende:
Dames, weet een van jullie toevallig een site met veel Nfu oh swatches? Als ik ze google krijg ik allemaal verschillende kleuren door elkaar, dus dat is nog niet heel duidelijk.
Zonde! Maar ik zie er bij viis.ee niet bijstaan dat ze ook naar NL versturen. En hoe zit het met de verzendkosten. Van-tot hoeveel lakjes is dat?quote:Op maandag 27 december 2010 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, het blijft lastig die overzichtelijk te vinden!
Ze verzenden wel hoor, heb je 'm op ¤ staan? Weet niet precies hoeveel erin kan maar volgens hebben er wel eens meiden 9 lakjes in zo'n doosje laten stoppen!quote:Op maandag 27 december 2010 19:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Zonde! Maar ik zie er bij viis.ee niet bijstaan dat ze ook naar NL versturen. En hoe zit het met de verzendkosten. Van-tot hoeveel lakjes is dat?
Hondjesquote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Rottweilers...alles moet en zal aan stukken gevreten worden![]()
Ik heb vanmiddag voor 27 (!!!) euro aan speelgoed gekocht, de helft is al op, doormidden of zijn ze nu de restjes van aan het stukkauwen.
Alleen de grote touwknopen leven nog
ik had er toch 1 geregeld kutje , mja no moneyzquote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
I wantz lush order UK but nooo CC
*criessss
Nieuwe BB collectiequote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik had er toch 1 geregeld kutje , mja no moneyz
Hoe regel je dat?quote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik had er toch 1 geregeld kutje , mja no moneyz
f onder het bureau bij de baas.quote:
Oh schijtquote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
f onder het bureau bij de baas.
nee, ik had iemand gevraagd of ik 'm mocht lenen
quote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
f onder het bureau bij de baas.
nee, ik had iemand gevraagd of ik 'm mocht lenen
I haz a wait too when you haz a money!quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
You haz CC we haz no money for two more weeks
I wantz CC myzelfffquote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I haz a wait too when you haz a money!
Haha volgens mij kan jij beter geen CCquote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I wantz CC myzelfff
EN DAN GA IK HOERIG VEEL LUSH BESTELLEN
mn voorraad moisturizer is op, laatste potje
Alleen voor lushquote:Op maandag 27 december 2010 22:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha volgens mij kan jij beter geen CC.
Ga je ook orderen?quote:
quote:Gwen zegt:
ga je mee
morgenvroeg naar NYC
vrijdag naar Tokyo
en dan eindigen we volgende week in londen
en dan naar huis op vrijdag
net op tijd voor de jaarwisseling
moeten we wel eerst een bank beroven![]()
Nikie zegt:
OH IK GA MEE
Dat moet er nog tussen, want ik reageerde niet binnen 10 secquote:Gwen just sent you a nudge.
Gwen winks
Gwen winks
quote:Op maandag 27 december 2010 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat moet er nog tussen, want ik reageerde niet binnen 10 sec
quote:Op maandag 27 december 2010 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien wil Sharana me wel adopteren. Dan krijg ik vast veel zakgeld
QFTquote:Op maandag 27 december 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, als jullie al zitten te msn-nen hoef je die conversaties toch niet ook nog een keer over te doen in de SC?
quote:Op maandag 27 december 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, als jullie al zitten te msn-nen hoef je die conversaties toch niet ook nog een keer over te doen in de SC?
quote:Op maandag 27 december 2010 22:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ga afsluiten, trustuh voor strakjes Ladies
en ik vergat de PIquote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei het niet eens op een lullige manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
THAT'S A LIEEEquote:Op maandag 27 december 2010 22:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bestel nooit iets op m'n CC.
morgen kan je nog in de voorverkoop bestellen!quote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
Woohooo vuurwerk filmpjes kijken zodat we op 31ste nog vuurwerk kunnen kopen
Mijn CC is geblokkeerd d'oh
Volgend jaar mag jij ookquote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die vuurwerk kopen![]()
Dat is nog erger geldvernaaiing dan al mijn ebay aankopen
Gehad jaquote:Op maandag 27 december 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net het kassabonnetje gevonden en bleblei heeft voor 173,60 vuurwerk gekocht. En die diamant voor mij met kerst al. Ik denk dat ie meer geld heeft gehad deze maand dan ik weet
Ik ga geen vuurwerk kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |