Jij ook Debs en gefeliciteerd als ik je niet meer spreek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:00 schreef Debsterr het volgende:
Dag dames, ik ga me op de weg begeven! Hele fijne kerst iedereen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Frietjes. Noms. Wij gaan shoarma eten, wouden gourmetten maar op het allerlaatste moment een gourmet pakket kopen is geen goed idee.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Joysa het volgende:
Het is friet!!!!!!!! Friet friet friet friet !
Tof!! Hier ligt niks, noppes, nada, niente, nothingquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef Mss het volgende:
Ik ben in limburg en hier ligt een tuin vol met ontzettend veel sneeuw!
Lolwhutquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij Boulevard is er een kerstboom ontploft
Die naam past perfect bij hem.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Meneer Beer has entered the building. Ik herhaal! Meneer Beer has entered the building.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Hij is gek op mijn pantoffels, nu ligt ie weer op mijn voet te slapen en mijn enkel zit niet lekker maar ik wil 'm niet storen
Foto van tattoo (net gezet)Heel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
whehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Bwehehehe
http://izismile.com/2010/12/24/christmas_tree_cats_40_pics.html
Fijne kerst ladies! Hier ook aynil kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
Vanuit een wit Veghel iedereen ook een hele fijne Kerst toegewenst!![]()
![]()
![]()
wat een snoezig Kerststalletje Loqi...
Dadelijk lekker met een pak Kleenex AYNIL kijken
NIETTUS WANT IK STEEL MENEER BEER AL!quote:
Hier is eten genoeg!! Kom lekker langs je weet waar mijn huis woontquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef Lindytje het volgende:
Bwheheheh,en ik zijn kneuzen...
had op internet gekeken tot hoe laat de jumbo open was, en ze dacht gezien te hebben tot 22.00u, wat ik al wat vreemd vond, maar ach
En we lagen zo heeeeeeerlijk in ons mandje vanmiddag (vannacht niet geslapen ivm leren tentamen
en
was gewoon moe), dus gingen we rond half 8 weg.
Ja, supermarkt dicht natuurlijk... hebben we nu eten voor de komende 2 dagen? Nope!!
Dus dat wordt morgen pannekoeken eten als ontbijt en kijken of we morgenavond nog ergens wat te eten kunnen scoren. En dan zondagochtend maar weer pannekoeken bakken () en dan dan 's avonds gelukkig bij mijn ouders eten!
Doos en doos zijn weer lekker bezig
Jij bent lief!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hier is eten genoeg!! Kom lekker langs je weet waar mijn huis woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |