quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
Ik heb gewoon ruim 6 flessen wijn ingekocht!Respect! Ik kom de kerst wel door, genoeg drank in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Begaaien?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, ik geloof ook niet dat er veel animo is om iets te gaan vanavond dus ik denk dat ik gewoon op tijd in m'n nest lig. Ben ik morgen iig goed fit om de boel eens flink te begaaien
Wij liggen lepeltje-mesje.quote:
Wat is er mis met je alleen lam zuipen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, ik geloof ook niet dat er veel animo is om iets te gaan vanavond dus ik denk dat ik gewoon op tijd in m'n nest lig. Ben ik morgen iig goed fit om de boel eens flink te begaaien
quote:
Ik heb alleen een sixpack gekochtquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb ongelooflijk veel zin om me te bezatten vanavond.
Ja idd, zo singles-onwaardigquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er mis met je alleen lam zuipen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Daar wordt ik niet dronken vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een sixpack gekocht
Waar blijft die singles orgie dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, zo singles-onwaardig
Hehe, ben op dreef.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef El_Matador het volgende:
Allemaal aan de alcohol? Jongens toch! Waarom moet kerst nou over zuipen gaan?Ja, he bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, ben op dreef.
Dus, vertel es MissB... wordt dat mooie suikerklontje daar op jouw lepeltje nog wel regelmatig door een man bevochtigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die heb ik na het diner.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar blijft die singles orgie dan?
Oef, jij ziet er nog meer in dan ik. Vet. Ja, jij bent tov, minikloon.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wat een uitspraak, seks, drugs, alles zit erin...
Dat is niks aan johquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er mis met je alleen lam zuipen?
mag dat van yuki?quote:
er is een kantelpuntquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niks aan joh
Krijg je juist zin om wat te doen en dan doe je het voor je gevoel nog meer niet!
Heerlijk, zo FOK!ken met drank erbij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niks aan joh
Krijg je juist zin om wat te doen en dan doe je het voor je gevoel nog meer niet!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oef, jij ziet er nog meer in dan ik. Vet. Ja, jij bent tov, minikloon.![]()
Bij de een zit die wat lager dan bij de ander...quote:
Oh, moet ik toestemming vragen?quote:
De seks wel. De drugs nu pas. Wow.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde 'm niet eens zo? Oops
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |