Q!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef Q. het volgende:
Strijken, dat doe ik ook wel 1x per maand.
Nee, dan moet ik roddelen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vraag haar maar om een beschrijving![]()
Nopequote:
Neh, weten nog niet exact wat, maar dat nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
3e kerstdag-kliekjes opwarmen?
Luchtbeddentester?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barbie, ouwe luchtbeddentester!
Jij ook mate!![]()
Roddel ook maar naar mij door, dan mag hetquote:
ik weet tquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vraag haar maar om een beschrijving![]()
Oeh, trioquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Roddel ook maar naar mij door, dan mag het
En je hebt lekker warme kleding als je het aandoetquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik strijk m'n spul smorgens voordat ik het aantrek. Heerlijk. Scheelt een hoop ellende en rugklachten
quote:
symbolisch, Cue_...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:49 schreef Cue_ het volgende:
Mijn kaarsjes zijn opgebrand.. gezellig zo dat ze 1 voor 1 langzaam uitgaan
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die reclame hier!
Daten met volslanke mensen? Maatje meer?
Ja, ik drink ook volslanke melk zeker!
Dat ook nog eens!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
En je hebt lekker warme kleding als je het aandoet
*kijkt in het rond*quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
symbolisch, Cue_...
Welke man ligt eronder je?![]()
Dat zoek ik serieus uit. Altijd volle melk, volle margarine, volle yoghurt, volle kwark, regular cola etc...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die reclame hier!
Daten met volslanke mensen? Maatje meer?
Ja, ik drink ook volslanke melk zeker!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zoek ik serieus uit. Altijd volle melk, volle margarine, volle yoghurt, volle kwark, regular cola etc...
Freud zou trots op me zijn.
Da's jammer. Dus je spaart het kaarsvet op tot de Kamasutra in januari?quote:
Hehe. Ik heb het omgekeerde van anorexia.quote:
Ik koop dan wel nieuwequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef El_Matador het volgende:
Da's jammer. Dus je spaart het kaarsvet op tot de Kamasutra in januari?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb het omgekeerde van anorexia.
Ik eet altijd achter de pc.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit nu gewoon serieus te bedenken hoe ik dat ga doen als m'n eten klaar is. Voor de buis is ook zo stom en geniet je niet. Alleen een bord voor je neus met muziekje op de achtergrond vind ik te saai..
hoe doen jullie dat?
Maar ik heb rolladequote:
Ik heb mn eten al op.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik heb rollade![]()
dat kan ik niet zomaar even naar binnen werken zoals ik anders altijd doe
Alvast veel plezierquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn eten al op.Zo naar Rotterdam voor een feestje. Ik zit nu al aan het bier.
Een lekkere bak friet met volslanke mayo en curry!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zoek ik serieus uit. Altijd volle melk, volle margarine, volle yoghurt, volle kwark, regular cola etc...
Freud zou trots op me zijn.
Ik wilde aan het bier maar die rukkers hebben mijn stamsupermarkt om 1700 al gesloten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn eten al op.Zo naar Rotterdam voor een feestje. Ik zit nu al aan het bier.
Ik heb gelukkig een goede voorraad ingeslagen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde aan het bier maar die rukkers hebben mijn stamsupermarkt om 1700 al gesloten.
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb ongelooflijk veel zin om me te bezatten vanavond.
Dat was elke supermarkt zowatquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde aan het bier maar die rukkers hebben mijn stamsupermarkt om 1700 al gesloten.
Dronken ga ik vanavond wel worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb ongelooflijk veel zin om me te bezatten vanavond.
Goede vraag, bij mij zal t toch bord + bank + laptop + tv worden ben ik bangquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit nu gewoon serieus te bedenken hoe ik dat ga doen als m'n eten klaar is. Voor de buis is ook zo stom en geniet je niet. Alleen een bord voor je neus met muziekje op de achtergrond vind ik te saai..
hoe doen jullie dat?
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een goede voorraad ingeslagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 kratjes HJquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel eenzaam Q.quote:
Hmm ja, bij mij ongeveer ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede vraag, bij mij zal t toch bord + bank + laptop + tv worden ben ik bang
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Mja, ik geloof ook niet dat er veel animo is om iets te gaan vanavond dus ik denk dat ik gewoon op tijd in m'n nest lig. Ben ik morgen iig goed fit om de boel eens flink te begaaienquote:
Bierquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |