Ze geven geen anti-biotica voor een oorontsteking. Pijnstillers en neusspray.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
en je ab-kuur is al wel afgelopen?
en een neusspray mag je ook niet onbeperkt gebruiken, max 3 x p/d en niet langer dan een week dacht ik? Ben je klaar mee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze geven geen anti-biotica voor een oorontsteking. Pijnstillers en neusspray.
tja geen idee eigenlijk, wat 10 hazenruggen kostenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik neem aan dat die 75 euro alleen voor de kerst was bestemd. Dat vind ik fors. Maar goed, misschien zitten ze wel met tien man om tafel. Dan nog is het veel, maar zou het kunnen.
Niet standaard nee maar als het aan blijft houden wel. Zo werkt het hier iig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze geven geen anti-biotica voor een oorontsteking. Pijnstillers en neusspray.
Die grote hammen in de tapasbars die aan het plafond hangen. En dan de verse spullen die uitgestald zijn, wat dingen aanwijzen waar je zin in heb, glas fino erbij. Wat heerlijk lunchen toch altijd daar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Spanje heb je dat ook, een hele varkenspoot met mes en plank.
Daar doe je maanden mee, dus ik koop het nooit.
Sneeuwruimen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit aan mijn derde "laatste peuk voordat ik de kou in ga"
Het gaat gelukkig wel beter dan eerst. Ik slik nu alleen nog maar één paracetamol per dag en voor het slapen gaan twee. Neusspray maar twee keer per dag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
en een neusspray mag je ook niet onbeperkt gebruiken, max 3 x p/d en niet langer dan een week dacht ik? Ben je klaar mee.
ja triest he, die is helemaal kapot, BQquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest vanochtend meteen aan Beequeen denken. Die eerste dagen zal het huis zo leeg zijn zonder Mikey
Ik heb nog liever een goede bal gehakt. Mij maak je absoluut niet blij met een konijn of een ree. Het liefst gewoon stoof- of draadjesvlees met een vetrandje, maar ook dat eet ik misschien maar vier keer per jaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
tja geen idee eigenlijk, wat 10 hazenruggen kosten
Met een beetje appelmoes erbij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een goede bal gehakt. Mij maak je absoluut niet blij met een konijn of een ree. Het liefst gewoon stoof- of draadjesvlees met een vetrandje, maar ook dat eet ik misschien maar vier keer per jaar.
Ik moet ook nog naar de super zo. Ik denk maar iets met wokken en noedels of rijst, gezien het vette, zoete en dierlijke geweld dat de komende dagen ongetwijfeld weer losbarst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit aan mijn derde "laatste peuk voordat ik de kou in ga"
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
Vanavond eet ik denk ik scampi's want die zijn in de aanbieding bij de buurtsuper.
Lees ik dit in een recept op internet:
Ingrediënten:- zak ingevroren scampi's (best bewaren in de diepvries of in de vuilbak)
- Knip de zak scampi's in een hoekje open. Knip nog eens omdat je gaatje te klein is en de scampi's er niet doorheen raken. Opgelet! Vooral de zak niet openscheuren want dan liggen je scampi's op de grond en kun je de zak niet meer gebruiken om de rest van de scampi's terug in op te bergen.- Haal zo'n 10 scampi's pp uit de zak en ontdooi ze in lauw water. Lauw wil zeggen dat je je hand er 10 minuten kan insteken zonder dat die erna rood of blauw ziet.
Het is verdomd lekker, maar met twee man is er geen doorkomen aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Die grote hammen in de tapasbars die aan het plafond hangen. En dan de verse spullen die uitgestald zijn, wat dingen aanwijzen waar je zin in heb, glas fino erbij. Wat heerlijk lunchen toch altijd daar.
Als je time managementspellen leuk vindt, is Build-A-Lot zeker aan te raden!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:58 schreef Noek het volgende:
Oh ja, is dat leuk?
En ik wil eigenlijk wat vragen over boeken maar dat werd ook gevraagd in DIG en schijnbaar is dat een hele domme vraag dus ik durf het nauwelijks te stellen.
Mt z'n tweeën zo'n hele ham. Nee da's niet leuk. Da's meer voor een gezelschap.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is verdomd lekker, maar met twee man is er geen doorkomen aan.
Alles met ham, sla met ham, brood met ham, toen de rest maar weggegooid..
Nee, niet gratis maar gewoon waar en hoe? iBooks is gewoon kut of ik mis gewoon heel veel boeken, dat kan ook. Snap er niks van iig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je time managementspellen leuk vindt, is Build-A-Lot zeker aan te raden!
Hoe en waar je gratis boeken download, weet ik niet. Ik gebruik daarvoor de Kindle app.
Tot zover mijn kennis.
En ik kan Pino ook inzetten in die kerstspecial?
Ik download al mijn boeken en magazines van usenet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niet gratis maar gewoon waar en hoe? iBooks is gewoon kut of ik mis gewoon heel veel boeken, dat kan ook. Snap er niks van iig.
Nee, Pino is geen kerstvogel.
Time Management is leuk. Zo even downen.
Zinio heb ik wel maar dat zijn magazines. Ik wil gewoon boeken downloaden maar als je dat in DIG vraagt ben je een troll. I'm with stupid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik download al mijn boeken en magazines van usenet.
Zinio al geprobeerd?
Zijn torrents geen idee?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Zinio heb ik wel maar dat zijn magazines. Ik wil gewoon boeken downloaden maar als je dat in DIG vraagt ben je een troll. I'm with stupid.
Ik ga me er vandaag maar eens in verdiepen. Heb toch geen hol te doen vandaag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zijn torrents geen idee?
Daar staan ook best veel e-books.
Kindle app in de app store. Dan kun je bij Amazon boeken kopen, maar dat is wel voornamelijk Engelstalig. Ik begreep ook iets half van bol.com in dat topic. Maar niet hoe je dat dan doet. Geen bol app zeker?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
Nee, niet gratis maar gewoon waar en hoe? iBooks is gewoon kut of ik mis gewoon heel veel boeken, dat kan ook. Snap er niks van iig.
Nee, Pino is geen kerstvogel.
Time Management is leuk. Zo even downen.
Ik heb de Engelse versie, wist niet eens dat daar verschil in zit. Maar je kunt wel internationale bladen kopen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef hondjes het volgende:
Zinio krijg ik in het Spaans![]()
Dat wordt een beetje moeilijk lezen
Vuze misschien?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Zinio heb ik wel maar dat zijn magazines. Ik wil gewoon boeken downloaden maar als je dat in DIG vraagt ben je een troll. I'm with stupid.
Je woont toch al sinds jaar en dag in Spanje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef hondjes het volgende:
Zag net wel tijdschriften voorbij komen..
Maar ik denk als ik via startpagina ga, dat ik wel op nederlands of engels kom.
Komt natuurlijk omdat ik via vodafone esp internet.
Alles gaat dan via google in het spaans.
fok en Telegraaf en meer van die dingen staan bovenaan in de googlebar, dus kom ik gelijk op de Nederlandse sites.
Nee, sinds anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je woont toch al sinds jaar en dag in Spanje?
Ohkeequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee, sinds anderhalf jaar.
En eerst was het 4 weken Nederland , twee weken Spanje..
Nu hebben we het omgedraaid...4 weken Spanje, twee weken Nederland.
Want we hebben nog een bedrijf in Nederland.
Nee, dat verwachten we alleen van moslims die naar Nederland komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
OhkeeEn geen behoefte om de taal te leren van het land waarin je woont?
Jawel, maar we zijn steeds zo druk, en waren hier maar twee weken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
OhkeeEn geen behoefte om de taal te leren van het land waarin je woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |