Ze geven geen anti-biotica voor een oorontsteking. Pijnstillers en neusspray.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
en je ab-kuur is al wel afgelopen?
en een neusspray mag je ook niet onbeperkt gebruiken, max 3 x p/d en niet langer dan een week dacht ik? Ben je klaar mee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze geven geen anti-biotica voor een oorontsteking. Pijnstillers en neusspray.
tja geen idee eigenlijk, wat 10 hazenruggen kostenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik neem aan dat die 75 euro alleen voor de kerst was bestemd. Dat vind ik fors. Maar goed, misschien zitten ze wel met tien man om tafel. Dan nog is het veel, maar zou het kunnen.
Niet standaard nee maar als het aan blijft houden wel. Zo werkt het hier iig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze geven geen anti-biotica voor een oorontsteking. Pijnstillers en neusspray.
Die grote hammen in de tapasbars die aan het plafond hangen. En dan de verse spullen die uitgestald zijn, wat dingen aanwijzen waar je zin in heb, glas fino erbij. Wat heerlijk lunchen toch altijd daar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Spanje heb je dat ook, een hele varkenspoot met mes en plank.
Daar doe je maanden mee, dus ik koop het nooit.
Sneeuwruimen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit aan mijn derde "laatste peuk voordat ik de kou in ga"
Het gaat gelukkig wel beter dan eerst. Ik slik nu alleen nog maar één paracetamol per dag en voor het slapen gaan twee. Neusspray maar twee keer per dag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
en een neusspray mag je ook niet onbeperkt gebruiken, max 3 x p/d en niet langer dan een week dacht ik? Ben je klaar mee.
ja triest he, die is helemaal kapot, BQquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest vanochtend meteen aan Beequeen denken. Die eerste dagen zal het huis zo leeg zijn zonder Mikey
Ik heb nog liever een goede bal gehakt. Mij maak je absoluut niet blij met een konijn of een ree. Het liefst gewoon stoof- of draadjesvlees met een vetrandje, maar ook dat eet ik misschien maar vier keer per jaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
tja geen idee eigenlijk, wat 10 hazenruggen kosten
Met een beetje appelmoes erbij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een goede bal gehakt. Mij maak je absoluut niet blij met een konijn of een ree. Het liefst gewoon stoof- of draadjesvlees met een vetrandje, maar ook dat eet ik misschien maar vier keer per jaar.
Ik moet ook nog naar de super zo. Ik denk maar iets met wokken en noedels of rijst, gezien het vette, zoete en dierlijke geweld dat de komende dagen ongetwijfeld weer losbarst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit aan mijn derde "laatste peuk voordat ik de kou in ga"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |