Inderdaad...quote:
Dat dus. Of je moet ook graag 't risico willen lopen op een kind bij dame 1.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:36 schreef RanTheMan het volgende:
De oplossing:
Don't be silly. put a rubber on your Willy!
Verplaats dan. Wil gewoon weten WAT ik kan doen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Inderdaad...
Wat denk je nou, dat je hier serieus mee naar een rechter kunt? Begin eens met een poging tot aangifte doen
of 2 kinderne bij 2 dames, en dan lekker kinderbijslag beuren en een uitkering en wij de hardwerkende fokkers voorzien jouw kinderen dan van een toekomst.. Goed bezig gozert!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat dus. Of je moet ook graag 't risico willen lopen op een kind bij dame 1.
Een condoom gebruiken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:40 schreef heroftw het volgende:
[..]
Verplaats dan. Wil gewoon weten WAT ik kan doen...
Klopt het niet dat er een vrouw in Nederland is veroordeeld omdat zij HIV voor haar sex-partners verzweeg?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:37 schreef Lienekien het volgende:
Wat zou je er volgens het Nederlands Recht aan willen doen? Smartegeld? Gevangenisstraf? Ontzegging van bevoegdheid tot het hebben van seks?
Waarheen dan? SEX, zodat ze je het meest logisch kunnen vertellen, nl rubber... Of ONZ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:40 schreef heroftw het volgende:
[..]
Doe niet zo triest! AUB, alsof ik dat zelf bedacht heb? Dronken mensen maken gewoon rare kikker sprongenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef heroftw het volgende:
[..]
Doe niet zo triest! AUB, alsof ik dat zelf bedacht heb? Dronken mensen maken gewoon rare kikker sprongen.
nog een 3e keer en je bent een ezelquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef heroftw het volgende:
[..]
Doe niet zo triest! AUB, alsof ik dat zelf bedacht heb? Dronken mensen maken gewoon rare kikker sprongen.
Wat jij wil poes. Ik wil gewoon weten OF er iets in een wetboek staat wat ik tegen dame 1 kan gebruiken?! En nee, geen condooms.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarheen dan? SEX, zodat ze je het meest logisch kunnen vertellen, nl rubber... Of ONZ?
Dan ga naar de huisarts, laat je testen en krijg indien nodig een antibioticakuur. Dame 2 hetzelfde laten doen en in het vervolg je verstand gebruiken ipv drank...quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef heroftw het volgende:
[..]
Ook als ik dronken ben trek ik er nog net zo gemakkelijk een stuk rubber omheen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef heroftw het volgende:
[..]
Nee, dat staat niet in het wetboekquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:43 schreef heroftw het volgende:
[..]
Wat jij wil poes. Ik wil gewoon weten OF er iets in een wetboek staat wat ik tegen dame 1 kan gebruiken?! En nee, geen condooms.
Weet je? Laat dan ook maar. Serieuze reacties aub. Alsof ik niet bij de huisarts ben geweest en 2 pillen heb geslikt. Het probleem - chlamydia - is allang weg...quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan ga naar de huisarts, laat je testen en krijg indien nodig een antibioticakuur. Dame 2 hetzelfde laten doen en in het vervolg je verstand gebruiken ipv drank...
Ik ben bloedserieusquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef heroftw het volgende:
[..]
Weet je? Laat dan ook maar. Serieuze reacties aub. Alsof ik niet bij de huisarts ben geweest en 2 pillen heb geslikt. Het probleem - chlamydia - is allang weg...
Ik kan uit jouw verhaal niet opmaken dat dame 1 het wist en voor jou verzwegen heeft.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef heroftw het volgende:
[..]
Klopt het niet dat er een vrouw in Nederland is veroordeeld omdat zij HIV voor haar sex-partners verzweeg?!
Vrouwen weten vaak niet eens of ze chlamydia hebben. Je bent zelf gewoon zo dom geweest om de gok te wagen. Denk eens logisch na.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef heroftw het volgende:
[..]
Weet je? Laat dan ook maar. Serieuze reacties aub. Alsof ik niet bij de huisarts ben geweest en 2 pillen heb geslikt. Het probleem - chlamydia - is allang weg...
Ok.. Ik ben ff 30 min weg. Dan kunnen jullie mij ff afzeiken dat ik zo'n grote sukkel en eikel ben geweest geen rubbertje te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ook als ik dronken ben trek ik er nog net zo gemakkelijk een stuk rubber omheen.
Als je nog niet zo dronken bent dat je niet meer kan neuken, kan je ook een condoom pakken. Dat je zat bent ontslaat je natuurlijk niet van je eigen verantwoordelijkheid.
Je weet dat er geen orgasme nodig is om kans te maken op zwangerschap?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef heroftw het volgende:
[..]
Ok.. Ik ben ff 30 min weg. Dan kunnen jullie mij ff afzeiken dat ik zo'n grote sukkel en eikel ben geweest geen rubbertje te gebruiken.
Als je details wil weten: rubbertje om gedaan, rubbertje scheurt, te geil om meteen te stoppen. En nee, zeker niet zolang dat er een kans was op zwangerschap. Maar dit is niet het onderwerp!!!
Nee het onderwerp is of je wellicht aangifte kan doen......een belachelijk idee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef heroftw het volgende:
[..]
. Maar dit is niet het onderwerp!!!
Dus 2x is je rubber gescheurd? anders kan dame 2 t ook niet krijgenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef heroftw het volgende:
[..]
Ok.. Ik ben ff 30 min weg. Dan kunnen jullie mij ff afzeiken dat ik zo'n grote sukkel en eikel ben geweest geen rubbertje te gebruiken.
Als je details wil weten: rubbertje om gedaan, rubbertje scheurt, te geil om meteen te stoppen. En nee, zeker niet zolang dat er een kans was op zwangerschap. Maar dit is niet het onderwerp!!!
Dat kunnen we ook wel als je er gewoon bijbent, hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef heroftw het volgende:
[..]
Pas op, een bordeliner voelt zich aangevallen en wil nu ALLES WETEN!11!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef MalaCocinera het volgende:
Wie heeft borderline bij haar vastgesteld jij of een proffesional? En waarom vermeld je in dit topic dat ze borderline heeft? Denk je dat je daardoor evt sterker staat in wat voor zaak dan ook? Of is het een excuus voor onbeschermde sex?
En wie zegt dat jij het niet al bij je droeg voordat je onveilige sex met 1 had? Misschien dat 1 jou maar gewoon moet aanklagen...quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:57 schreef anboni het volgende:
[..]
En wie zegt dat jij het niet al bij je droeg voordat je onveilige sex met 1 had? Misschien dat 1 jou maar gewoon moet aanklagen...
Veilig neuken, mongolquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:40 schreef heroftw het volgende:
[..]
HIV is ook bijnnnnna hetzelfde als chlamydia jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef heroftw het volgende:
[..]
Klopt het niet dat er een vrouw in Nederland is veroordeeld omdat zij HIV voor haar sex-partners verzweeg?!
Dit wilde ik ook zeggen. Mannen merken vaak niet dat ze chlamydia hebben. En vrouwen kunnen er ook heel lang mee rondlopen zonder klachten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat dusTS, hoe weet jij zo zeker dat jij 't niet al had voor je neukte met Dame 1?
Chlamydia vergelijken met HIV....quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef heroftw het volgende:
[..]
En dan nog, dan zal je eerst moeten vaststellen wie de originele drager was. En ik ken dame 1 natuurlijk niet, maar ik gok op TSquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
En alsof er in het wetboek een hoofdstukje speciaal over SOA's en de regels hieromtrent staat![]()
Je zou het hoogstens als poging tot mishandeling (of doodslag ofzo als het HIV is) kunnen zien, maar geen agent die hier verbaal op gaat maken hoor
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat dusTS, hoe weet jij zo zeker dat jij 't niet al had voor je neukte met Dame 1?
Idd, dat is ook sowieso een kans van 50%. TS neemt het zo te horen allemaal niet zo nauw (quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Misschien heeft TS het zelf doorgegeven aan dame 1 en 2.
Het was niet triest bedoeld maar bloedserieus. Maar als je hier echt verder mee wilt dan moet je aangifte doen. En dan is het nog maar de vraag of jij het van haar hebt gekregen (en of zij ervan op de hoogte was) of dat zij het van jou heeft gekregen (terwijl jij niet wist dat je het had).quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef heroftw het volgende:
[..]
Zal me echt niets verbazenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, dat is ook sowieso een kans van 50%. TS neemt het zo te horen allemaal niet zo nauw () dus wie weet had hij dat al van een eerder avontuurtje...
Nee iddquote:
Ja, (poging tot?) zware mishandeling he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef heroftw het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |