Zou je die dochter van robert geven?quote:
nog bedankt voor die lingeriepics =$quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef tliciouz het volgende:
Hallo al mijn lieve kerst engeltjes.
Graag gedaan, daar is het kerstmis voor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
nog bedankt voor die lingeriepics =$
dat kan ik je niet vertellen, het gaat mij om het innerlijk en ik ken haar nog niet zo heel goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zou je die dochter van robert geven?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Graag gedaan, daar is het kerstmis voor.
daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
dat kan ik je niet vertellen, het gaat mij om het innerlijk en ik ken haar nog niet zo heel goed.
ik ben zojuist afgehaaktquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
daar heb je een puntze is wel 22, mooie leeftijd
goed volwassen
dat zou ik heel jammer vindenquote:
kkziek iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dat zou ik heel jammer vindenliever een volwassen meid dan van die pubers van 15, bah
ik ben niet zo van de grote woorden, maar ik zou het zelfs walgelijk durven te noemenquote:
tot vanavond Xxquote:
wat een ragfijn spelquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef Rajinder het volgende:
Zo, nu ik mijzelf heb afgemeld met het account Otis kan ik rustig onder deze naam posten.
ben ik wel, zeker als jij verzoektquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
Even serieus
wie heeft niet de neiging om aan die 'balletjes' te trekken?
Welke balletjes?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
Even serieus
wie heeft niet de neiging om aan die 'balletjes' te trekken?
zeg maar die dingetjes die zn huid vormen, die balletjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |