Ik zie de relevantie niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy is vanochtend naar het station gelopen en is nu bijna hier met de trein.
Ja hun auto zat vast in de sneeuw.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik ga zo naar dommelen, maar mn ouders staan klaar
.
Poetsen bij mensen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Kreeg van die mensen waar ik poets 20 euro voor de h&m en bij de andere een fles poire![]()
Oh damn.. :/quote:
Doe normaal, van dommelsch manquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Salatrel het volgende:
dommelen?moet ik even op de kaart kijken hoor
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
na het eten moet ie weer naar huis?
ohhh zeg dat dan meteenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, gelukkig is het in de randstad nu helemaal weg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou zo erg in gesneeuwd is het daar dus. Geen bussen, auto zat vast, te glad om te fietsen.
Nee, nouja wel zoietsquote:
Nice. Ik doe dat wel namelijk, thuiszorgquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, nouja wel zoiets.
Tis wit, die vrouw heeft een spierziekte en kan daardoor zelf niet boodschappen doen en poetsen en noem maar op en dat doe ik dus. En dat gaat gewoon via de overheid.
Op mn loonstrookje staat dan ook "zorgverlener".
Dat noemden ze vroeger Alpha of Beta hulp, ik heb dat ook jaren gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, nouja wel zoiets.
Tis wit, die vrouw heeft een spierziekte en kan daardoor zelf niet boodschappen doen en poetsen en noem maar op en dat doe ik dus. En dat gaat gewoon via de overheid.
Op mn loonstrookje staat dan ook "zorgverlener".
Oh, wat dan precies?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nice. Ik doe dat wel namelijk, thuiszorg
Huishoudelijke hulp, beetje boodschappen doen, stofzuigen en vooral koffie drinken. Top jobquote:
Alpha hulp dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Huishoudelijke hulp, beetje boodschappen doen, stofzuigen en vooral koffie drinken. Top job
Haha, ja eigenlijk 't zelfde als bij dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Huishoudelijke hulp, beetje boodschappen doen, stofzuigen en vooral koffie drinken. Top job
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tja, gelukkig is het in de randstad nu helemaal weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |