flauwquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vallen al die kippen op straat *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK*
Ja, maar de regels zijn niet do not talk about it en daar doelde jij op. faalhaasquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef wise het volgende:
[..]
kouloe, dat zijn the game regels
edit: die heeft er 3 zelfs![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_(mind_game)
kouloe, komt niet pratenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar de regels zijn niet do not talk about it en daar doelde jij op. faalhaas
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
IK DACHT GISTERNACHT HE WAT IS HET DONKER? BLEEK AJAX DE STERREN VAN DE HEMEL GESPEELD TE HEBBEN
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Salatrel het volgende:
wijs ik heb je quote gequote op de FP
FPquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Salatrel het volgende:
de gequote quote gequotequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Salatrel het volgende:
worden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
FPWil je laagbegaafd worden of zo
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
IK DACHT GISTERNACHT HE WAT IS HET DONKER? BLEEK AJAX DE STERREN VAN DE HEMEL GESPEELD TE HEBBEN
die op de grondquote:
Als die op de grond jou nicht is ontvangt je nicht hem graag anaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die op de grond
is precies dezelfde foto als die zij heeft
oh dan hebben zij en ik nog wat gemeenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als die op de grond jou nicht is ontvangt je nicht hem graag anaal
kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als die op de grond jou nicht is ontvangt je nicht hem graag anaal
WAT ZIT je op de viva danquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef Salatrel het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/84959/0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |