* Crazy-M gaat denk ik maar is rondspeuren wat ik wilquote:
Macbook Pro.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat denk ik maar is rondspeuren wat ik wil
misschien nieuwe laptop ofzo
Hij zegt net: Geen i-zooi, daar valt voor crazy een macbook ook onder, durf ik te wedden...quote:
ik zei: geen zooiquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Hij zegt net: Geen i-zooi, daar valt voor crazy een macbook ook onder, durf ik te wedden...
nieuwe aajPad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
pff, beetje aan het rondkijken.
Maar heb niet echt iets van hardware nodig zosnel.
Of moet nog iets leuks uitkomen deze week
zuchtquote:
Ja maar ik werk niet in het weekend!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben er vandaag niet knul, ik werk alleen op zondag!
Ik merk dat we een probleem hebben. Hoe moeten we dit ooit oplossen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar ik werk niet in het weekend!
Ga snel werken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik merk dat we een probleem hebben. Hoe moeten we dit ooit oplossen?
nee, vooral Granny'squote:
Niet helemaal waar! Bijzonder belastingtarief geldt niet meer, je betaald alleen in die maand de inkomstenbelasting die bij die schaal hoort, dus dan verdien je gewoon zoveel dat je in hogere schaal komt, op einde van het jaar doe je gewoon aangifte en dan betaal je het normale tarief. Dus als je het hele jaar laag zit en dan 1 maand hoog dan is de kans groot dat je toch gewoon nog belasting terug krijgt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voor overuren betaal je 50% belasting. Ik weet het, ik heb het moeten laten doen ivm die kosten aan me auto. Beter om er vrije dagen voor te krijgen..
Ik heb liever een braeburn, maar als jij liever oma smith neemt ook okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |