Ah ok, en ik maar denken dat 95% van het jaar de meerdaagse voorspelling niet klopt en die andere 5% toeval is. Zal ik toch elke keer verkeerd waargenomen hebben dan...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.... ze kunnen heel erg goed en specifiek vooruit kijken.
Als het weer wat rustiger zou zijn hadden ze die voorspelling met een 100% zekerheid kunnen geven.... maar door al die laagjes die echt PRECIES op je juiste punten langs moeten trekken om het volledige verschil te maken tussen vrieskou en dooi is het gewoon bijna niet te voorspellen.
Dit zijn echt uitzonderlijke situaties waarin een voorspelling haast niet te doen is!
Toen ik om 7u nog op de weg was sneeuwde het behoorlijk. Dat moeten nog wat extra cm zijn geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Hmm, ik had me toch enigszins vergist in mijn vermelding vanmorgen dat hier zo'n 5 centimeter gevallen was.. eerder 15 centimeter.. wat een sneeuw!
Het is de gedachte die teltquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef TT22 het volgende:
Mijn overburen hebben mooi het stoepje schoongeveegd maar daarbij wel mijn auto vastgezet aan beide kanten
Ik zag vandaag een mevrouw die haar tuinstoepje aan het vegen was.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef TT22 het volgende:
Mijn overburen hebben mooi het stoepje schoongeveegd maar daarbij wel mijn auto vastgezet aan beide kanten
Moet je vannacht de hele deur aan de voorkant ingraven + de hele padquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef TT22 het volgende:
Je weet dat de bevolkingstelling in de zomer plaats vond?quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:34 schreef superworm het volgende:
Fijne verjaardag Jezus! En jullie ook gefeli met de Verlosser. Hier in Renesse nog cm of 12 sneeuw. Wel met een ijslaag wegens de dooi van gisteren eronder maar dat prag de met driet nukken.
Yep, wss 17 april -6. Maar sprookjes zijn er om in stand te houdenquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je weet dat de bevolkingstelling in de zomer plaats vond?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |