Hier in het westen valt het ook tegen hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet te geloven dat Friesland buiten boort blijft met witte kerst
Wat is dat groene links op de foto?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:24 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Hier in het westen valt het ook tegen hoor.
[ afbeelding ]
Officieel hier misschien nog nèt een witte kerst, maar eigenlijk begint het er maar triest uit te zien.
Dat moet doorgaan voor een grasveld, alleen zit er weinig gras tussen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is dat groene links op de foto?
Eens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:32 schreef lezzer het volgende:
Ik zou wel foto's willen plaatsen, maar dan zie je wel precies waar ik woon. En dat wil ik liever niet
Sneeuwfoto's L1 : http://www.l1.nl/weer/galerij
Heb al tijden geen gras meer gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dat moet doorgaan voor een grasveld, alleen zit er weinig gras tussen.
quote:Vliegveld en A2 bij Eindhoven dicht door sneeuw
Laatst gewijzigd: 24 december 2010 10:54
EINDHOVEN - Rijkswaterstaat heeft vrijdagochtend iets na negen uur de hoofdrijbaan van de A2 bij Eindhoven in beide richtingen gesloten. Op de rijbaan ligt te veel sneeuw, waardoor de weg niet meer begaanbaar is.
Dat heeft de ANWB gemeld. Het verkeer wordt omgeleid via de N2, een rijksweg parallel aan de A2. In beide richtingen stond rond kwart over negen al 10 kilometer file.
Yep die wou ik zien, tnxquote:
Tjah is niet belangrijk hè. Voor het KNMI en Kranten is alles buiten de randstad onbelangrijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |