geluktquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef loecje het volgende:
Veel plezier ermee! RadioSlut
mascara-klodder is het al gelukt? of moeten we een monteur langs sturen?
En? Is Tombraider iets of niequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:23 schreef RadioSlut het volgende:
Dat bewijst maar weer dat ik nog dommer bezig was.Moest dáár gewoon kijken.
Hij doet het nu prima en mn zusjes zitten nu lekker te racen
Nogmaals hartelijk bedankt rebel-angelEn ook bedankt iedereen die mij geholpen heeft
ja het lag aan mij, en de controllers doen het gewoonquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef rebel-angel het volgende:
oooh gelukkig je hebt het voor elkaar gekregen
vondt mezelf weer lekker dom dat ik het niet had getest
Heb de kans nog niet gekregen om te spelen, mijn zusjes zitten er telkens achterquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef mascara-klodder het volgende:
oké na 10 minuten gamen is het taalgebruik van mijn dochter er niet op vooruit gegaan: MAM IK GA WINNEN! JIJ EEN LOSER! JIJ GAAT DOOHOOD!
ik zal wel moeten, met het winnie de poeh spel kwam ik niet verder dan dat ik het beest op een lopen wist te zettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij moet je gewoon 's avonds stiekum oefenen MK!
ik weet niet of er budget is. maar hier zijn ze nog geen 5 euro voor 64mb (helaas wel betalen via paypal)quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:56 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ga zo dan voor het eerst met de dame gamenWas er nog niet van gekomen want of zij of ik was ziek, of ze was bij haar vader en ze heeft ook nog 2 weekenden bij oma doorgebracht, en zo ben je opeens weer weken verder
@Lastpost, ik heb evt interesse in de memorycard want die zat er niet bij
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:56 schreef Riloway het volgende:
door loecje die een schat van een vrouw is vraag ik weer om een ps2 voor mijn kinderen. de vorige is helaas niet doorgegaan doordat TS helemaal niks meer van zich laat horen.
tnxquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:05 schreef loecje het volgende:
[..]
ik weet niet of er budget is. maar hier zijn ze nog geen 5 euro voor 64mb (helaas wel betalen via paypal)
Het heeft even geduurd vor ik alle kids tegelijk hier had en daarna even gebrek aan internet gehad, maar "het koffiezetapparaatquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef tisikke het volgende:
Die van mij naar vamperotica
veel plezier er mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |