abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90835903
krijg net bericht van mijn moeder: de playstation is binnen *O* het weekend gaan we 'm ophalen *O*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:39:33 #77
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_90852543
Hehe, ik vertelde het van de week aan mijn zusjes, hun reactie: Jeeeeeeej we krijgen een playstation *O* *O* *O*
Gaan ze een paar dagen later aan mutti vragen wat een playstation is :+
Kaleidoscopiklimax
pi_90865949
Geen idee of ik hiervoor beter een nieuw topic kan aanmaken. maar toch maar hier want dan houden we PS2 beetje centraal.

Ik ben opzoek naar een netwerk adapter voor een oude(die grotere) PS2.
Heeft iemand er toevallig nog eentje liggen? in de winkel zij die dingen helaas niet meer te krijgen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:15:16 #79
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_90873523
is dat het ding om online te gaan ?

:@ ik game al jaren en dit weet ik niet eens :')
W
Z
E
pi_90874101
ja daar kan je mee online en je kan een harde schijf aansluiten om je (originele) spellen op op te slaan zodat je sneller kan spelen.
de oude PS2 leest de cd's voor sommige spellen wat te traag. met een harde schijf en een netwerkadapter zou dit opgelost moeten zijn.

de netwerk adapter
de netwerk adapter aangesloten
pi_90944426
Is dat ding nou al eens uitgepakt??
pi_90983616
en ook de spelletjes zijn binnen *O* Tnx, rebel-angel :*
pi_91077521
Wat een toffe spelletjes! Zijn net pas thuis en gelijk even stiekem gekeken :@ Morgen ga ik de comp aansluiten als dochterlief naar school is en als ze dan thuiskomt krijgt ze dus een hele grote verrassing :Y Gaan we samen lekker gamen, ik gok zo dat ze voor het Pooh of Knorretje spel zal kiezen ;) Echt zo erg supertof dit O+ En natuurlijk maak ik foto's, eerst volgende keer dat ik bij een pc in de buurt ben post ik ze.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:26:18 #84
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_91087526
quote:
17s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een toffe spelletjes! Zijn net pas thuis en gelijk even stiekem gekeken :@ Morgen ga ik de comp aansluiten als dochterlief naar school is en als ze dan thuiskomt krijgt ze dus een hele grote verrassing :Y Gaan we samen lekker gamen, ik gok zo dat ze voor het Pooh of Knorretje spel zal kiezen ;) Echt zo erg supertof dit O+ En natuurlijk maak ik foto's, eerst volgende keer dat ik bij een pc in de buurt ben post ik ze.
Veel plezier ermee *O*
Kaleidoscopiklimax
  maandag 10 januari 2011 @ 14:31:49 #85
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_91114363
ben zooooo benieuwd hoe ze het gaat vinden
W
Z
E
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:58:07 #86
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_91170688
Hee, de mijne is net binnengekomen :D
M'n zusjes helemaal enthousiast en flippen, ben er zelf ook heel blij mee! :D

Superbedankt daarvoor *O* :*

Alleen heb ik een paar vraagjes :@
Wat is die witte kabel die erin zit, waar moet je het in douwen en wat kan je ermee? :D
Heeft die kabel ermee te maken dat ie het niet doet? :') want de PS2 doet het zelf wel alleen doet ie het niet op tv _O-
En 1 controller, die is of kapot, of het lampje is kapot, klopt dat?
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:11:57 #87
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_91171219
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:58 schreef RadioSlut het volgende:
Hee, de mijne is net binnengekomen :D
M'n zusjes helemaal enthousiast en flippen, ben er zelf ook heel blij mee! :D

Superbedankt daarvoor *O* :*

Alleen heb ik een paar vraagjes :@
Wat is die witte kabel die erin zit, waar moet je het in douwen en wat kan je ermee? :D
Heeft die kabel ermee te maken dat ie het niet doet? :') want de PS2 doet het zelf wel alleen doet ie het niet op tv _O-
En 1 controller, die is of kapot, of het lampje is kapot, klopt dat?
als het goed is is die witte kabel (daar zie je gekleurde draadjes doorheen toch) een kabel om de de kabel van je controller te verlengen (dat is volgens mij de enige witte die erbij zit)

dat je geen beeld op je tv hebt zou dat aan die gekleurde stekkertjes kunnen liggen ?
zoek even een handige man op want de mijne is nu niet thuis dus kan ik het hem niet vragen :?

en als er 1 controller stuk is dan baal ik daar van, want ik heb hem niet getest voordat ik hem stuurde :'(
maar zou weer verklaren waarom ik hem met 3 controllers terug kreeg
W
Z
E
pi_91171490
Er moet een soort van scartje achterop de ps2 zitten daaraan zit een gele stekker en een rode en een witte
De rode en witte gaan op de aansluiting audio l en audio r
gele in de video aansluiting en anders een scart hulpstukje halen met deze 3 ingangen erop zodat je hem via de scart kan doen
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:20:42 #89
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_91171535
dank u handige man
W
Z
E
pi_91171637
no thanx wist het bij toeval de xbox werkte ook zo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:46:07 #91
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_91172599
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Er moet een soort van scartje achterop de ps2 zitten daaraan zit een gele stekker en een rode en een witte
De rode en witte gaan op de aansluiting audio l en audio r
gele in de video aansluiting en anders een scart hulpstukje halen met deze 3 ingangen erop zodat je hem via de scart kan doen
Dat heb ik al gedaan. :)

Ik zal wel weer gaan proberen, misschien zitten ze er toch niet goed of verkeerd in :P (er zaten hiervoor ook 3 gekleurde kabeltjes in dus heb precies hetzelfde gedaan, kan zijn dat ze er verkeerd inzaten :') )
Kaleidoscopiklimax
pi_91172833
Of je hebt het juiste kanaal er niet voor ;)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:00:30 #93
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_91173294
Welk kanaal moet ik dan hebben? :D Of ligt dat aan de tv waar die inzit?
Kaleidoscopiklimax
pi_91173829
ja je gaat gewoon van 1 af niet naar 2 maar de andere kant op
heb wel iets van 4 of zo aan kanaaltjes
pi_91174181
Dat lampje op de controller geeft aan of de dualshock (vibratie in de controller tijdens het spelen van een spelletje) aan of uit staat. De televisie moet je wellicht op het AV-kanaal zetten.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_91174544
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:17 schreef Perenijsje het volgende:
Dat lampje op de controller geeft aan of de dualshock (vibratie in de controller tijdens het spelen van een spelletje) aan of uit staat. De televisie moet je wellicht op het AV-kanaal zetten.
Even een correctie.. ik heb ooit third party controllers gehad waarbij dat (licht aan bij vibratie) het geval was, dus ik weet niet of dat ook zo is bij de originele SONY controllers..
Je kunt zeggen wat je wilt.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:46:51 #97
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_91187164
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:24 schreef Perenijsje het volgende:

[..]

Even een correctie.. ik heb ooit third party controllers gehad waarbij dat (licht aan bij vibratie) het geval was, dus ik weet niet of dat ook zo is bij de originele SONY controllers..
Niet helemaal, lampje aan/uit heeft te maken met advanced opties oid... lampje uit betekent iig niet dat ie het niet doet.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_91189125
ohoh, heb die van de dame nog steeds niet aangesloten,ben al 2 dagen beroerd en ik wist dat ik iets met snoertjes en stekkertjes moest doen en daar ben ik niet zo ene held in (mijn tv heb ik al meerdere keren doodverklaard terwijl er gewoon een stekkertje/kabeltje niet goed zat :@) Nou lag dochterlief vanavond al om 18.15 in dromenland en gister een kwartier later, dus hadden we toch geen tijd om te gamen. Dus morgenochtend even de tijd nemen en voor ik hier kom huilen omdat het me niet lukt om de PS aan de praat te krijgen heb ik natuurlijk alle tips hier gelezen en uitgevoerd :7
pi_91189818
zo moeilijk is het niet.http://nl.playstation.com(...)ion-2-snel-beginnen/
als het niet lukt geef maar een gil.

trouwens bij die groter PS2 zit er een schakelaar aan de achterkant (vergeten mensen nog wel eens) en daarnaast ook een aanknop aan de voorkant die geen uitknop is. uitschakelenkan alleen met de schakelaar achteraan.
pi_91190580
heb inet via brakke foon, kan geen linkjes lezen. Maar tnx voor de schakelaartip ^O^ Het zal dus wel zo zijn redenen hebben gehad dat ik net de afgelopen 2 dagen ziek ben want nu kan het echt niet mis gaan lijkt me :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')