Held is het met zijn Ajax sjaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 04:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, die gast met z'n vlag bij serious request
quote:AMSTERDAM - De kogel is door de kerk. Frank de Boer staat ook na de winterstop aan het roer bij Ajax. Trainer en club spraken de intentie uit om met elkaar door te gaan en zetten de afspraken na Kerstmis op papier. Hoewel algemeen directeur Rik van den Boog anders deed voorkomen, is er nooit sprake geweest van een shortlist en was De Boer direct kandidaat nummer één.
Nou. Gelukkig is nu de officiele bevestiging daarquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch maar toch goed nieuws.
Dat was al langer duidelijk dacht ik. Jol staat trouwens wel opnieuw voor lul nu die Ebicilio het zo goed doetquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:47 schreef Schanulleke het volgende:
Dat lijkt me goed nieuws, de Boer makt tot op heden een hele goede indruk en ervaring deed hij reeds op in de jeugd en bij Oranje. Ben benieuwd of hij Oranje nu ook de rug toekeert als assistent.
Ja vertelde hij laatst ook in een interview. maar hij kan er gewoon makkelijk top sport mee spelen dus dat scheelt weerquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was al langer duidelijk dacht ik. Jol staat trouwens wel opnieuw voor lul nu die Ebicilio het zo goed doet![]()
Ik lees trouwens net dat hij met een pacemaker speelt, omdat hij op 14 jarige leeftijd een hartaanval kreeg bij de tandarts![]()
quote:'De Boer denkt aan Bergkamp als assistent'
Dennis Bergkamp is een van de kandidaten om plaats te nemen in de technische staf van trainer Frank de Boer bij Ajax. De 41-jarige oud-international fungeert momenteel als coach van de D2 in Amsterdam.
Volgens De Telegraaf komen ook Hennie Spijkerman en Danny Blind in aanmerking voor een rol als assistent.
Eerstgenoemde bekleedt momenteel de functie van technisch directeur bij Ajax Cape Town, Blind was al de rechterhand van de begin december opgestapte Martin Jol.
De Boer zei donderdag na de bekerzege op AZ (1-0) dat hij verwacht aan te blijven. De intentie van beide partijen is dat ik hoofdtrainer blijf. Ik weet niet wanneer we precies duidelijkheid kunnen geven. We beginnen op 4 januari weer met trainen. Dan weten we zeker meer.
Sinds de oud-verdediger begin deze maand het roer overnam van Jol won Ajax van AC Milan (2-0), Vitesse (1-0) en AZ.
Ajax zetten zoveel druk dat az geen normale aanval kon opzettenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Was Az nou super slecht? Of stond Ajax gewoon goed en kon Az niks.
Deze onzin ga je waarschijnlijk elke wedstrijd zien : het ligt nooit aan Ajax , maar aan de tegenstander die slecht schijnt te spelen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zonder de calimero uit hangen, maar hoe vaak zei de commentator gisteren dat az het niveau niet haalde?Zeker 10x, terwijl Ajax gewoon goed speelde.
Dat vond ik wel meevallen gisteren hoor, hij gaf Ajax ook genoeg complimenten voor het vertoonde spel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef dudleyville het volgende:
[..]
Deze onzin ga je waarschijnlijk elke wedstrijd zien : het ligt nooit aan Ajax , maar aan de tegenstander die slecht schijnt te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |