SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
Damn, inflatie. Bij ons was dat nog een kwartje...quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Op de basisschool hadden we scheldpotje, elke keer als je schold moet je 1 euro in het potje doen, na een dag zat het al half vol en waren al mijn knaken op
triestquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef Lovely_90 het volgende:
ik vind het respectloos, als je weet waar mensen met deze ziekte doorheen gaan.
Ik vind vloeken en schelden sowieso laag bij de grond, verzin wat anders (niet het er bij mezelf nooit uitfloept, maar als dat gebeurt, ben ik er niet trots op en schaam ik me).
Jij bent de heilige maagd maria ofwatquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef Lovely_90 het volgende:
ik vind het respectloos, als je weet waar mensen met deze ziekte doorheen gaan.
Ik vind vloeken en schelden sowieso laag bij de grond, verzin wat anders (niet het er bij mezelf nooit uitfloept, maar als dat gebeurt, ben ik er niet trots op en schaam ik me).
ja ik ben er dus mee in aanraking geweest.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij bent de heilige maagd maria ofwat![]()
Verder is het natuurlijk onzin dat je niet met kanker zou mogen schelden en wel mag zeggen dat je een 'pesthumeur' hebt ofzo. Hou gewoon een beetje je fatsoen bij mensen die er pas mee in aanraking zijn geweest en dan is alles prima
QFT.quote:
Wie niet, ik bedoelde eigenlijk meer dat wanneer iemand net de diagnose heeft binnengekregen en jou opbelt, dat je dan misschien beter je mond kan houdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:09 schreef Lovely_90 het volgende:
[..]
ja ik ben er dus mee in aanraking geweest.
Waar, maar 1 tip: probeer dit niet aan het verstand te peuteren van iemand die zegt "scheld jij met kanker? daar is ... aan doodgegaan", geloof me ik praat uit ervaring.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:10 schreef juxtaposition het volgende:
Kanker is een luxe ziekte. Hebben we zelf gecreëerd toen we er achter kwamen dat we allemaal chemische stofjes zelf konden maken.
Eigen schult, dikke tumor.
denken dat kanker enkel wordt veroorzaakt door chemische stofjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:10 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
QFT.
Wat een huiltopic weer.
Over een jaar of 20 komt er weer een nieuwe ziekte, en dan kunnen alle kankerhuilers opgelucht ademhalen.
Zoals vroeger: krijg de pest, waar miljoenen mensen aan zijn doodgegaan, krijg de schurft, de tyfus, cholera en diabetes.
Hoor je daar mensen over huilen?
Dan heb je nog de huilers die als het over aids gaat zeggen: ja maar daar hadden die mensen wat aan kunnen doen..
Kanker is een luxe ziekte. Hebben we zelf gecreëerd toen we er achter kwamen dat we allemaal chemische stofjes zelf konden maken.
Eigen schult, dikke tumor.
Denk van niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:35 schreef plak_bandje het volgende:
[..]
denken dat kanker enkel wordt veroorzaakt door chemische stofjes
quote:anker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
| Forum Opties | |
|---|---|