Ik heb die knop nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:34 schreef oh-oh het volgende:
Ah daar is de OP, gebruik toch die knop vrouwmens
Elies ik zeg het nog 1 keertje...quote:
Lieve schat van me; ik kan F5-en zoveel ik wil, maar er komt geen ik herhaal er komt geen knopquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
Elies ik zeg het nog 1 keertje...
Even F5en als het topic vol is ik herhaal even F5en als het topic vol is!
En dan heb jij m ook
Ja dat dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Elies ik zeg het nog 1 keertje...
Even F5en als het topic vol is ik herhaal even F5en als het topic vol is!
En dan heb jij m ook
vlak boven je invoerschermquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lieve schat van me; ik kan F5-en zoveel ik wil, maar er komt geen ik herhaal er komt geen knop
Heus echt waar wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lieve schat van me; ik kan F5-en zoveel ik wil, maar er komt geen ik herhaal er komt geen knop
Que?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus echt waar wel.
Je ziet m alleen niet denk ik![]()
En blijf met je potuh van die TT af jonguh
Ze verandert de TT waar je bij staatquote:
Ja ik weet welke je bedoelt maar ik vond 'm net iets te druk en fel zoveel kleuren. Zou jouw hondjes wel goed staanquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:49 schreef oh-oh het volgende:
Oeh DML ik zag bij H&M in de sale zo een leuk barbapapa babysetje in de kleinste maat, ken je die????
Was een te kleine maatquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik weet welke je bedoelt maar ik vond 'm net iets te druk en fel zoveel kleuren. Zou jouw hondjes wel goed staan
Kom 'm aanwijzen danquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef oh-oh het volgende:
Heus echt waar wel.
Je ziet m alleen niet denk ik![]()
Uhm vanaf 68 anders worden de ruggetjes te kortquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha, welke maat gebruik jij voor jouw rakkers dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |