hmz gewoon denk weer eens, want had niets anders te doen..
filosofeer mee zou ik zeggen
Maar als je het kwijtraakt om redenen waar je zelf totaal geen grip op hebt...
Dan stort je wereld in
Alles heeft zijn tijd en dus zul je het in de loop der tijd wel herkennen. Maak je vooral niet te druk met het denken over hoe en wanneer. Dat is voor mij een belangrijke sleutel voor het voor het vinden van rust. Het komt wel... Hoe? Wanneer? Ik zou het niet weten. Maar achteraf zul je zeggen:" Waar maakte ik me druk om?" Suc6
en als je zoekt zal je niet vinden...zeggen ze vaak over de liefde...
dusse das lastig :>
-Niet meer zonder elkaar kunnen?
-Altijd op elkaar kunnen vertrouwen?
Ik denk dat deze 2 wel heel belangrijk zijn, maar dat er nog wel meer bij meespeelt.
want wie van zichzelf houdt, die geeft pas echt iets kostbaars als hij/zij ik hou van jou tegen een ander zegt.
uit ik hou van mij van meneer harrie jekkers
Wees maar gerust, je komt op de gekste momenten vanzelf iemand tegen, meestal als je het niet verwacht.
Ik heb gewoon nu na bijna een jaar nog steeds het gevoel van: sjit... ik hou écht écht heel veel van hem, en verliefd ben ik nog steeds!!!
Het gevoel bij deze relatie is nu gewooon zoooo anders dan bij anderen, op de anderen was ik wel verliefd... maar niet zo hevig, en op een andere manier..
Kweetnie hoor allemaal, maar voor mijn gevoel is mijn lieffie ech wel de ware!! (nu hopen dat hij er ook zo over denkt
)
Alleen om het te 'vinden', moet je er niet naar op zoek zijn...
denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door Yvonnetje op 04-06-2002 19:34]
Ik denk dat je ware liefde pas achteraf kan classificeren. Op het moment kan het wel zo aanvoelen.. godsamme.. je kan er zelfs op zweren dat het absoluut het geval.. maar toch kan het dus kennelijk uiteindelijk helemaal anders uitpakken.
Zo.. ben beetje negatief op dit moment, maar me wereldje ligt ff op zn gat. Maar liefde is mooi en heel erg veel waard om moeite voor te doen en om naar uit te kijken!
quote:Helemaal mee eens...
Dr Beavis sprak:
ware liefde voor mij is ook:
juist die kleine dingetjes: oogcontact, een knijpje in elkaars hand..elkaar aanvullen in zinnen..lachen om domme grapjes van elkaar...hetzelfde zeggen, plagen, enz enz
quote:Mooi...
Dr Beavis sprak:
ware liefde begint altijd bij jezelf:
want wie van zichzelf houdt, die geeft pas echt iets kostbaars als hij/zij ik hou van jou tegen een ander zegt.
![]()
PS. Ben wel eerder verliefd geweest, maar dit gevoel komt echt uit mijn tenen.
Sindsdien geen relatie meer gehad waarvan ik dacht Dat Is De Ware!
(eigenlijk ook geen relaties meer gehad sinds toen is al een paar jaar geleden, maargoed ik ben pas 21..)
quote:Het centrale "niet werkend icon" topic
Op dinsdag 04 juni 2002 13:21 schreef DrBeavis het volgende:
quote:Mja, kan zo zijn, ik zelf ben ook 18 en heb het gevoel nu duidelijk van ware liefde (voor mijn gevoel dan)..
Op dinsdag 04 juni 2002 22:28 schreef Dionysus1975 het volgende:
Ware liefde bestaat bij mijn weten wel, alleen wat mij heel vaak opvalt is dat iemand die 18 is soms al heel gauw denkt dat iemand zijn of haar ware liefde is. En dat terwijl ik juist weer heel vaak zie dat iemand die 18 is of jonger 5 jaar later niet aan dezelfde vriend of vriendin vastzit. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Andersom, iemand die na toch een aantal relaties, hoeft niet eens superveel te zijn, na zijn 24e een vriend of vriendin leert kennen heel vaak toch voor altijd bij elkaar blijven. Maar dat ligt geloof ik ook aan de manier van elkaar leren kennen. Iemand die jong is denkt heel vaak aan de gevoelens die bij liefde horen, en voornamelijk op sexueel en intiem gebied. Iemand die veel ouder is weet ook dat gesprekken heel belangrijk zijn in een relatie. En dat hoeft helemaal niet serieus te zijn, maar het feit dat je met iemand al heel goed kunt opschieten, of kunt praten scheelt vaak heel enorm in de relatie.
Naaahhh, kweet het niet hoor, volgens mij kan je nooit echt zeggen of het wel of niet ware liefde is,
want volgens mij moet er eentje toch altijd meer van de ander houden... denk ik...
Voor J.
Zoals al eerder is gezegd bestaat ware liefde uit de kleine dingen. Er zijn veel voorbeelden, de meeste zijn al genoemd in eerde gepostte reacties. Het mooie zit in het accepteren en respecteren van alles wat je doet en denkt. En vooral het intense gevoel van 'houden van', de zekerheid. Dat maakt liefde waar... Dat maakt onze liefde waar.
De ware zou betekenen dat je wel heel toevallig je vriendin of vriend hebt leren kennen. De meesten vinden toch hun toekomstige vrouw of man in de buurt, terwijl er wereldwijd veel meer mensen zijn. Maar dat neemt niet weg dat er dan nog een 'waardere' rond kan lopen. Je moet hem of haar tot je ware maken door te geven en te nemen. En dat weet je wat waar is...
WDV
[Dit bericht is gewijzigd door Tristitia_Ante op 05-06-2002 13:53]
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 13:49 schreef Tristitia_Ante het volgende:
Ware liefde bestaat, ongetwijfeld. De ware bestaat niet, een ware wel.Voor J.
Zoals al eerder is gezegd bestaat ware liefde uit de kleine dingen. Er zijn veel voorbeelden, de meeste zijn al genoemd in eerde gepostte reacties. Het mooie zit in het accepteren en respecteren van alles wat je doet en denkt. En vooral het intense gevoel van 'houden van', de zekerheid. Dat maakt liefde waar... Dat maakt onze liefde waar.
De ware zou betekenen dat je wel heel toevallig je vriendin of vriend hebt leren kennen. De meesten vinden toch hun toekomstige vrouw of man in de buurt, terwijl er wereldwijd veel meer mensen zijn. Maar dat neemt niet weg dat er dan nog een 'waardere' rond kan lopen. Je moet hem of haar tot je ware maken door te geven en te nemen. En dat weet je wat waar is...
WDV
naja in mijn hoofd zou het zo moeten gaan
kweetniet of er zoiets als een ware bestaat. maar ik ben nu zo gelukkig met hem, dattik et id heb dattie mijn ware is, bennik zeker nog te jong voor he??
Of dat er 1 is? dat denk ik niet want dan zou je dus een hele kleine kans hebben om deze te vinden.
quote:onder het motto:
Op donderdag 06 juni 2002 12:33 schreef Squad het volgende:
Ik vind dat de ware niet bestaat, ik denk dat je steeds opnieuw verliefd kunt worden, dat je uiteindelijk zelf kiest met wie je door het leven gaat... dat je zelf de ware uitkiest (misschien wel steeds opnieuw).
ik ben er trouwens van overtuigd dat ware liefde wel bestaat, ik ben nu 29, heb tientallen vriendinnetjes gehad, maar ik ben maar twee keer echt, echt verliefd geweest (first sight!) wat ook weer meteen aangeeft dat het je vaker dan een keer kan overkomen
Ik geloof dat ik mijn ware liefde heb gevonden... Ik ben in ieder geval SUPER gelukkig en ik voel gewoon dat het goed zit tussen ons tweetjes.
W...... I LOVE YOU!! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jalle op 07-06-2002 21:55]
quote:Dat bedoel ik...
Op vrijdag 07 juni 2002 21:50 schreef Jalle het volgende:
Ware liefde??
Ware liefde bestaat. Natuurlijk heeft degene van wie je houd altijd eigenschappen of karaktertrekken die je niet zo leuk vind... Niemand is tenslotte perfect. Maar ware liefde bestaat uit accepteren en respecteren, als je echt van iemand houdt, dan is dat niet moeilijk!!Ik geloof dat ik mijn ware liefde heb gevonden... Ik ben in ieder geval SUPER gelukkig en ik voel gewoon dat het goed zit tussen ons tweetjes.
W...... I LOVE YOU!!
WDV
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |