abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2002 @ 13:21:26 #1
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_4442838
Ik was heel lang ervan overtuigd dat het bestaat: ware liefde. Het weten wanneer iemand bij je past en nooit meer zonder die persoon kunnen. Maar ja werkt het allemaal wel zo mooi? ik ben nu 22 en heb nou nog geen een keer echt een lange relatie meegemaakt, twijfel of ik ooit echt goed verliefd ben geweest en of het niet allemaal enthousiasme was. En wat is die liefde..ik weet dat ik erg zenuwachtig kan worden van een dame en dat ik ook veel aan iemand kan denken, maar ben ik echt verliefd geweest? misschien wel veel minder dan ik dacht...en bestaat het wel..en zo ja, waarom dan niet bij mij...jaja..liefde is hard en wreed, vandaar dat ze zeggen in liefde en oorlog is alles geoorloofd...

hmz gewoon denk weer eens, want had niets anders te doen..

filosofeer mee zou ik zeggen

"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
  dinsdag 4 juni 2002 @ 13:22:48 #2
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_4442852
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_4442883
Het bestaat.

Maar als je het kwijtraakt om redenen waar je zelf totaal geen grip op hebt...

Dan stort je wereld in

dinsdag 4 juni 2002 @ 13:26:26 #4
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_4442902
juist...het is denk ik iets waar je niet zonder kunt, maar waar je ook vaak het meeste problemen door hebt...
"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
pi_4442956
"Can i come in? - [i]He's not here.[/i] - ..wwhat? - [i]Tyler; isn't; here, Tyler went away: Tyler's gone.[/i]"
  dinsdag 4 juni 2002 @ 13:30:52 #6
22747 Daafith
Appelsap malt
pi_4442979
Heel herkenbaar, ik ben zelf 18 en ik heb een soortgelijke ervaring met dames. Ik weet van mezelf dat ik gewoon te verlegen ben soms en soms kan ik mijn gevoel niet echt benoemen (verliefd/geintresseerd). Ik heb als oplossing voor mezelf dat ik vooral mezelf blijf en dat ik me niet te geforceersd ga gedragen (te veel redeneren en daaruit voortvloeiend gedrag).

Alles heeft zijn tijd en dus zul je het in de loop der tijd wel herkennen. Maak je vooral niet te druk met het denken over hoe en wanneer. Dat is voor mij een belangrijke sleutel voor het voor het vinden van rust. Het komt wel... Hoe? Wanneer? Ik zou het niet weten. Maar achteraf zul je zeggen:" Waar maakte ik me druk om?" Suc6

Quiters never win. Winners never quit.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 13:34:59 #7
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4443036
Vast wel, alleen weet zij het nog niet
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  dinsdag 4 juni 2002 @ 13:35:23 #8
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_4443040
sja..die rust heb je dus pas als je het al hebt gevonden

en als je zoekt zal je niet vinden...zeggen ze vaak over de liefde...

dusse das lastig :>

dinsdag 4 juni 2002 @ 13:35:55 #9
24441 Iceking
en zo iest!
pi_4443047
Je bent niet de enigste die denkt, en niets te doen heeft!
Ik denk ook dat ware liefde wel bestaat! Maarja, wat is nu eigenlijk ware liefde?

-Niet meer zonder elkaar kunnen?
-Altijd op elkaar kunnen vertrouwen?

Ik denk dat deze 2 wel heel belangrijk zijn, maar dat er nog wel meer bij meespeelt.

Welcome to the phantom zone
pi_4443067
Bonny.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 13:37:23 #11
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_4443071
ware liefde voor mij is ook:
juist die kleine dingetjes: oogcontact, een knijpje in elkaars hand..elkaar aanvullen in zinnen..lachen om domme grapjes van elkaar...hetzelfde zeggen, plagen, enz enz
  dinsdag 4 juni 2002 @ 13:39:23 #12
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_4443097
ware liefde begint altijd bij jezelf:

want wie van zichzelf houdt, die geeft pas echt iets kostbaars als hij/zij ik hou van jou tegen een ander zegt.

uit ik hou van mij van meneer harrie jekkers

dinsdag 4 juni 2002 @ 13:40:24 #13
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_4443106
Echte liefde zit in hele kleine dingen...
  dinsdag 4 juni 2002 @ 13:45:19 #14
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_4443173
You will find someone, Beavis.
(Un)masking for the greater good.
pi_4443191
En liefde moet een aanvulling izjn en geen opvulling naar mijn idee. Dus als je zelf geblokkeerd bent is het maar de vroeg hoe goed het is dat je opgaat in iemand. Ik vind het ene hele goeie die van "De ware bestaat niet, maar EEN ware wel" Dus EEN ware kan infeite ook een soort De ware zijn. Je komt mensen niet voor niets tegen. En wat is een ware? Dat je van elkaar houdt, maar ook haat, leert etc etc. Liefde bevat veel.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan; de tijd van gaan is nu gekomen.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 13:50:22 #16
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4443229
Misschien een kleine geruststelling, ik heb ook pas op m'n 22ste iemand ontmoet waarvan ik dacht dat het 'de ware' zou kunnen zijn, omdat alles zo goed klikte en klopte..

Wees maar gerust, je komt op de gekste momenten vanzelf iemand tegen, meestal als je het niet verwacht.

Laat die gedachte maar even marineren...
pi_4446310
op dit moment voelt het dus echt alsof ik mijn ware heb gevonden!!

Ik heb gewoon nu na bijna een jaar nog steeds het gevoel van: sjit... ik hou écht écht heel veel van hem, en verliefd ben ik nog steeds!!!
Het gevoel bij deze relatie is nu gewooon zoooo anders dan bij anderen, op de anderen was ik wel verliefd... maar niet zo hevig, en op een andere manier..

Kweetnie hoor allemaal, maar voor mijn gevoel is mijn lieffie ech wel de ware!! (nu hopen dat hij er ook zo over denkt )

dinsdag 4 juni 2002 @ 19:27:26 #18
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_4448010
Ja hoor, ware liefde bestaat
voel ik

Alleen om het te 'vinden', moet je er niet naar op zoek zijn...
denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door Yvonnetje op 04-06-2002 19:34]

Geluk is een richting, geen punt
  dinsdag 4 juni 2002 @ 20:17:48 #19
29778 iNZeeN
Angst zuigt
pi_4448698
Het zal bestaan.. ik dacht dat ik het ook had.. maar raakte het dus pas geleden kwijt .. zonder er iets aan te kunnen doen. Ik ben nog wel van de overtuiging dat het bestaat, maarjah.. nu stortte me wereldje toch wel eventjes in.. zoals Bose al zei.

Ik denk dat je ware liefde pas achteraf kan classificeren. Op het moment kan het wel zo aanvoelen.. godsamme.. je kan er zelfs op zweren dat het absoluut het geval.. maar toch kan het dus kennelijk uiteindelijk helemaal anders uitpakken.

Zo.. ben beetje negatief op dit moment, maar me wereldje ligt ff op zn gat. Maar liefde is mooi en heel erg veel waard om moeite voor te doen en om naar uit te kijken!

Het verleden is onwijzigbaar. De toekomst onvoorspelbaar. Ergo, piekeren is onzinnig.
pi_4448714
Ware liefde...

waar kan ik dat kopen?

is het wachten eigenlijk wel zat...

pi_4448740
quote:
Dr Beavis sprak:
ware liefde voor mij is ook:
juist die kleine dingetjes: oogcontact, een knijpje in elkaars hand..elkaar aanvullen in zinnen..lachen om domme grapjes van elkaar...hetzelfde zeggen, plagen, enz enz
Helemaal mee eens...
quote:
Dr Beavis sprak:
ware liefde begint altijd bij jezelf:
want wie van zichzelf houdt, die geeft pas echt iets kostbaars als hij/zij ik hou van jou tegen een ander zegt.
Mooi...
nu dat nog ff regelen
pi_4450720
Ik geloof wel in DE ware. Ik ben vorig jaar september een jongen tegengekomen waar ik me zo vertrouwd bij voel. Waar ik zoveel veel van hou. En waar ik geen dag meer zonder kan. Als ik een nacht niet bij hem ben word ik gewoon ziek. En daar ga ik eind dit jaar ook mee samenwonen.
Het is gewoon zo perfect. Nog steeds geen ruzies, kleine irritaties (die er bijna nooit zijn) worden snel uitgepraat. Gewoon zo... Ik heb er geen woorden voor. Dat ik hem eindelijk heb gevonden.
En volgens mij denkt hij er precies hetzelfde over.

PS. Ben wel eerder verliefd geweest, maar dit gevoel komt echt uit mijn tenen.

dinsdag 4 juni 2002 @ 22:22:19 #23
14844 TiGG
Giraffe DNA detected
pi_4450901
ik geloof ook niet meer zo in de ware.
Ik heb 3 jaar een relatie gehad, en was toen overtuigt dat dat de ware was.
Totdat het uitging na een heel erg moeilijk tijd voor haar.

Sindsdien geen relatie meer gehad waarvan ik dacht Dat Is De Ware!
(eigenlijk ook geen relaties meer gehad sinds toen is al een paar jaar geleden, maargoed ik ben pas 21..)

Don't take everything for granted but question and educate...
  dinsdag 4 juni 2002 @ 22:24:01 #24
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4450938
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 13:21 schreef DrBeavis het volgende:
Het centrale "niet werkend icon" topic
-
pi_4451009
Ware liefde bestaat bij mijn weten wel, alleen wat mij heel vaak opvalt is dat iemand die 18 is soms al heel gauw denkt dat iemand zijn of haar ware liefde is. En dat terwijl ik juist weer heel vaak zie dat iemand die 18 is of jonger 5 jaar later niet aan dezelfde vriend of vriendin vastzit. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Andersom, iemand die na toch een aantal relaties, hoeft niet eens superveel te zijn, na zijn 24e een vriend of vriendin leert kennen heel vaak toch voor altijd bij elkaar blijven. Maar dat ligt geloof ik ook aan de manier van elkaar leren kennen. Iemand die jong is denkt heel vaak aan de gevoelens die bij liefde horen, en voornamelijk op sexueel en intiem gebied. Iemand die veel ouder is weet ook dat gesprekken heel belangrijk zijn in een relatie. En dat hoeft helemaal niet serieus te zijn, maar het feit dat je met iemand al heel goed kunt opschieten, of kunt praten scheelt vaak heel enorm in de relatie.
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen, is een file
  dinsdag 4 juni 2002 @ 22:30:44 #26
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4451058
Liefde is héél onvoorspelbaar ja
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4454561
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 22:28 schreef Dionysus1975 het volgende:
Ware liefde bestaat bij mijn weten wel, alleen wat mij heel vaak opvalt is dat iemand die 18 is soms al heel gauw denkt dat iemand zijn of haar ware liefde is. En dat terwijl ik juist weer heel vaak zie dat iemand die 18 is of jonger 5 jaar later niet aan dezelfde vriend of vriendin vastzit. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Andersom, iemand die na toch een aantal relaties, hoeft niet eens superveel te zijn, na zijn 24e een vriend of vriendin leert kennen heel vaak toch voor altijd bij elkaar blijven. Maar dat ligt geloof ik ook aan de manier van elkaar leren kennen. Iemand die jong is denkt heel vaak aan de gevoelens die bij liefde horen, en voornamelijk op sexueel en intiem gebied. Iemand die veel ouder is weet ook dat gesprekken heel belangrijk zijn in een relatie. En dat hoeft helemaal niet serieus te zijn, maar het feit dat je met iemand al heel goed kunt opschieten, of kunt praten scheelt vaak heel enorm in de relatie.
Mja, kan zo zijn, ik zelf ben ook 18 en heb het gevoel nu duidelijk van ware liefde (voor mijn gevoel dan)..
Maar weetje, ik heb al aardig veel relaties achter de rug, dus ik weet niet.. het voelt gewoon anders enzo...
en misschien ís dit wel helemaal niet mijn ware liefde, maar voor mijn gevoel echt wel!!
Mijn vriend is trouwens ook 23... dus die valt dan bij degene wat jij zei onder: die een vriendin leert kennen heel vaak toch voor altijd bij elkaar blijven.

Naaahhh, kweet het niet hoor, volgens mij kan je nooit echt zeggen of het wel of niet ware liefde is,
want volgens mij moet er eentje toch altijd meer van de ander houden... denk ik...

pi_4458480
Heb het gevoel van ware liefde met m'n ex. Heb ook wel het idee dat dit van haar kant net zo is, maar op dit moment kunnen we door allerlei ellende gewoon niet samen zijn. Hoop daarom gewoon dat het gevoel blijft en dat we, mits er geen anderen in ons leven komen, nog een kans krijgen.
pi_4458773
Ware liefde bestaat, ongetwijfeld. De ware bestaat niet, een ware wel.

Voor J.

Zoals al eerder is gezegd bestaat ware liefde uit de kleine dingen. Er zijn veel voorbeelden, de meeste zijn al genoemd in eerde gepostte reacties. Het mooie zit in het accepteren en respecteren van alles wat je doet en denkt. En vooral het intense gevoel van 'houden van', de zekerheid. Dat maakt liefde waar... Dat maakt onze liefde waar.

De ware zou betekenen dat je wel heel toevallig je vriendin of vriend hebt leren kennen. De meesten vinden toch hun toekomstige vrouw of man in de buurt, terwijl er wereldwijd veel meer mensen zijn. Maar dat neemt niet weg dat er dan nog een 'waardere' rond kan lopen. Je moet hem of haar tot je ware maken door te geven en te nemen. En dat weet je wat waar is...

WDV

[Dit bericht is gewijzigd door Tristitia_Ante op 05-06-2002 13:53]

pi_4458832
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 13:49 schreef Tristitia_Ante het volgende:
Ware liefde bestaat, ongetwijfeld. De ware bestaat niet, een ware wel.

Voor J.

Zoals al eerder is gezegd bestaat ware liefde uit de kleine dingen. Er zijn veel voorbeelden, de meeste zijn al genoemd in eerde gepostte reacties. Het mooie zit in het accepteren en respecteren van alles wat je doet en denkt. En vooral het intense gevoel van 'houden van', de zekerheid. Dat maakt liefde waar... Dat maakt onze liefde waar.

De ware zou betekenen dat je wel heel toevallig je vriendin of vriend hebt leren kennen. De meesten vinden toch hun toekomstige vrouw of man in de buurt, terwijl er wereldwijd veel meer mensen zijn. Maar dat neemt niet weg dat er dan nog een 'waardere' rond kan lopen. Je moet hem of haar tot je ware maken door te geven en te nemen. En dat weet je wat waar is...

WDV

pi_4458862
* Tristitia_Ante maakt dubbelpost, foutje...

Sorry...

woensdag 5 juni 2002 @ 22:31:55 #32
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_4467746
mooi gezegd dat over leeftijd..misschien kan je pas als bejaarde echt beseffen wat het is om lief te hebben..want dan heb je alles meegemaakt, een huwelijk, kinderen en kleinkinderen...

naja in mijn hoofd zou het zo moeten gaan

pi_4467789
ik heb mijn ware al gevonden

kweetniet of er zoiets als een ware bestaat. maar ik ben nu zo gelukkig met hem, dattik et id heb dattie mijn ware is, bennik zeker nog te jong voor he??

pi_4467875
Of er een ware voor jou bestaat OH YEAH.

Of dat er 1 is? dat denk ik niet want dan zou je dus een hele kleine kans hebben om deze te vinden.

donderdag 6 juni 2002 @ 12:33:18 #35
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_4473442
Ik vind dat de ware niet bestaat, ik denk dat je steeds opnieuw verliefd kunt worden, dat je uiteindelijk zelf kiest met wie je door het leven gaat... dat je zelf de ware uitkiest (misschien wel steeds opnieuw).
Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
  donderdag 6 juni 2002 @ 12:46:27 #36
17075 extreme
-wannahave-
pi_4473592
quote:
Op donderdag 06 juni 2002 12:33 schreef Squad het volgende:
Ik vind dat de ware niet bestaat, ik denk dat je steeds opnieuw verliefd kunt worden, dat je uiteindelijk zelf kiest met wie je door het leven gaat... dat je zelf de ware uitkiest (misschien wel steeds opnieuw).
onder het motto:
mijn liefde is voor eeuwig, alleen de partners wisselen?

ik ben er trouwens van overtuigd dat ware liefde wel bestaat, ik ben nu 29, heb tientallen vriendinnetjes gehad, maar ik ben maar twee keer echt, echt verliefd geweest (first sight!) wat ook weer meteen aangeeft dat het je vaker dan een keer kan overkomen

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 7 juni 2002 @ 21:50:48 #37
25084 Jalle
Friss en Fruitigg.. That'
pi_4497045
Ware liefde??
Ware liefde bestaat. Natuurlijk heeft degene van wie je houdt altijd eigenschappen of karaktertrekken die je niet zo leuk vindt... Niemand is tenslotte perfect. Maar ware liefde bestaat uit accepteren en respecteren, als je echt van iemand houdt, dan is dat niet moeilijk!!

Ik geloof dat ik mijn ware liefde heb gevonden... Ik ben in ieder geval SUPER gelukkig en ik voel gewoon dat het goed zit tussen ons tweetjes.

W...... I LOVE YOU!!

[Dit bericht is gewijzigd door Jalle op 07-06-2002 21:55]

WHAT EFFA
  vrijdag 7 juni 2002 @ 21:53:06 #38
25084 Jalle
Friss en Fruitigg.. That'
pi_4497082
Ik geloof dat ik iets verkeerd deed!!

(Blond)

WHAT EFFA
pi_4497122
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 21:50 schreef Jalle het volgende:
Ware liefde??
Ware liefde bestaat. Natuurlijk heeft degene van wie je houd altijd eigenschappen of karaktertrekken die je niet zo leuk vind... Niemand is tenslotte perfect. Maar ware liefde bestaat uit accepteren en respecteren, als je echt van iemand houdt, dan is dat niet moeilijk!!

Ik geloof dat ik mijn ware liefde heb gevonden... Ik ben in ieder geval SUPER gelukkig en ik voel gewoon dat het goed zit tussen ons tweetjes.

W...... I LOVE YOU!!

Dat bedoel ik...

WDV

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')