Dat is niet correct, dus ben benieuwd wie dat de wereld in geholpen heeft.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je sexueel gefrustreerd?
Ik hoorde trouwens dat jij Yuki gebatst had, klopt dat?
Nee, daar word ik misselijk van.quote:
Of is het zo dat als Yuki gaat "koffiedrinken" ze helemaal niet gaat "koffiedrinken"?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens dat iemand anders dat was. MAar ik kan het mis hebben.
Het kan natuurlijk ook allebei kloppen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef Kreator het volgende:
Ik hoorde ergens dat iemand anders dat was. MAar ik kan het mis hebben.
Ik heb al een hoop bijnamen gehoord voor sperma, maar koffie is nieuw.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Kluts het volgende:
Of is het zo dat als Yuki gaat "koffiedrinken" ze helemaal niet gaat "koffiedrinken"?
Oh, dat zou ik niet meer weten.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet correct, dus ben benieuwd wie dat de wereld in geholpen heeft.
Ben je niet in de war met Barbie?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je sexueel gefrustreerd?
Ik hoorde trouwens dat jij Yuki gebatst had, klopt dat?
Huh? Nu ben ik geneigd de vraag anders te gaan formuleren.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Barbie?
Nee die tijd heb ik wel gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het ook uitkotsenVan een stokbroodje met kaas en mayonaise ga je echt niet dood hoor.
Ga die vraag eens anders formulerenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huh? Nu ben ik geneigd de vraag anders te gaan formuleren.
Wie heeft Yuki gebatst dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga die vraag eens anders formuleren
Ik kreeg een oh oh Cherso associatie, maar dat moet Oh oh Malta zijn.quote:
Oh, ik noem Barb altijd Barbiequote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie heeft Yuki gebatst dan.
You asked for it!
Same differencequote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg een oh oh Cherso associatie, maar dat moet Oh oh Malta zijn.
Oja. Nee, dan heb ik het wel goed gehoord.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef Kluts het volgende:
Ik kreeg een oh oh Cherso associatie, maar dat moet Oh oh Malta zijn.
Koosnaampjes. De verwarring.quote:
Ik snap jequote:
We kunnen bij jou altijd de l er nog tussenuit halen..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef Kluts het volgende:
Ik ben blij dat mijn nick amper verkoosnaamd kan worden.
Spuit 51984168713866quote:Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
Wie maakt er eens een schema wie met wie geneukt heeft?
Ask Ripley.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
Wie maakt er eens een schema wie met wie geneukt heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |