Ja niks bijzonders of zo, maar gewoon.. bah.. ik heb liefde nodig, en niet van iemand die morgen weer vertrokken is en een ander liefde geeft. Ik wil gewoon iemand zoals m'n exquote:
Je kan ook gewoon jezelf verheerlijken.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja niks bijzonders of zo, maar gewoon.. bah.. ik heb liefde nodig, en niet van iemand die morgen weer vertrokken is en een ander liefde geeft. Ik wil gewoon iemand zoals m'n ex
Maar, maar, maar, wie wil dat nu nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja niks bijzonders of zo, maar gewoon.. bah.. ik heb liefde nodig, en niet van iemand die morgen weer vertrokken is en een ander liefde geeft. Ik wil gewoon iemand zoals m'n ex
Ja maar ik wil niet dat soort liefde. Ik wil gewoon op de trein wachten en warm geknuffeld worden door m'n vriendje en zoquote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon jezelf verheerlijken.
Ik wil een Aston Martinquote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet dat soort liefde. Ik wil gewoon op de trein wachten en warm geknuffeld worden door m'n vriendje en zo
Nee maar I need that ;pquote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, wie wil dat nu niet
Ik wil dat ook wel, maar zolang dat er nog niet in zit, too bad. Ik kan er niet mee zitten, eigenlijk
Ooit kom je wel iemand tegen
Ooit duurt zo lang als jij het laat durenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:00 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee maar I need that ;p
En ooit ja, ooit duurt zo lang
Ik heb het nooit drooggehouden als ik een Aston zag, andersquote:
Je mag best op mn trein wachten de volgende keer hoor, knuffel ik je welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet dat soort liefde. Ik wil gewoon op de trein wachten en warm geknuffeld worden door m'n vriendje en zo
Okquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het nooit drooggehouden als ik een Aston zag, anders
Nouja als ik hem niet tegenkom dan is het lastig natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit duurt zo lang als jij het laat duren
En vanaf waar vertrekt jouw trein?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je mag best op mn trein wachten de volgende keer hoor, knuffel ik je wel
Breng je koffie mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |