En terecht vieze playerquote:Op donderdag 23 december 2010 20:37 schreef AdvancedPower het volgende:
ja, ik heb nu dus heel veel exxen want ik ben best wel een player. maar dat terzijde
elke keer als ik een leuke meisje zie in een club dan voeg ik haar toe op msn.
en dan zegt ze weer: ja ik heb gehoord van mensen dat je een player bent en dat je me pijn gaat doen (niet letterlijk maar figuurlijk dmv hart breken enz)
dus ik zeg dan altijd: van wie hoor je dat dan? ik ben geen player. er is altijd maar one love en dat is voor jou baby
en dan zegt ze: ik hoorde het van je ex dit zijn allemaal smerige praatjes van je vieze player.
en dan gaan ze altijd ineens offline. en dan komen ze na een tijd weer offline: dus ik zo: ik ben geen player jij bent echt knap en lief!!! en dan vraag ik: waarom ging je nou net weg voor mij? en dan zegt zij weer: jaa ik ging eten. en dan gaan ze weer offline en dan zie ik ze nooit meer terug
rot exxen
quote:
Je hebt zojuist een player omschreven.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef AdvancedPower het volgende:
ja maar hallo dames ik ben helemaal geen player ik heb wel 3 per maand of zo maar ik vind ze allemaal wel heel lief leuk en knap en ik behandel ze met respect!!!! en ik vertroetel ze geef ze veel aandacht. heb ze lief en lach met ze. leer hun ouders kennen. en ga zo maar door. en geef cadeautjes!!!!!!
maar ik ben geen player want ik houd echt van ze!
nee, ik heb echt zoveel per maand. met de een ga ik alleen en met de ander heb ik een wat langere relatie!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je dit in ONZ post
een player heeft geen gevoel ik heb dat welquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Sportex het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een player omschreven.
Wat is 'met de een ga ik alleen'? Moet je haar anders met je klasgenootjes delen of zo?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
nee, ik heb echt zoveel per maand. met de een ga ik alleen en met de ander heb ik een wat langere relatie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |