abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 oktober 2012 @ 08:04:43 #151
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118362790
Hebben jullie dit ook met Google?

quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 08:01 schreef static het volgende:
Zit weer in het Kempinski.

Lijkt wel of Google nu helemaal in de ban is; kan wel zoeken, maar resultaten blijven blank-pages.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:33:35 #152
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_118408189
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 08:04 schreef static het volgende:
Hebben jullie dit ook met Google?

[..]

VPN......

Zonder is google laatste dagen inderdaad extreem traag/onbetrouwbaar
Zou met niet verbazen als het iets te maken heeft met de leiderschapswissel....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_118411848
Ik heb yahoo standaard als mijn homepage staan als ik China zit.
Net wou ik ook iets googlen, ging niet. Toen herinnerde ik weer dat ik ff China zit...
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:09:09 #154
15080 static
pi_118416151
Crosspost:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef static het volgende:
Volgens mij heb ik het gevonden. Het zit hem inderdaad in die lange URL's waarvan een heleboel terug wordt gestuurd naar Google als je erop klikt - en dat wordt geblokkeerd in China.

Heb een extention gevonden die er 'normale' URLs van maakt en dat lijkt te werken.

*zweet van voorhoofd veegt.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118419477
Geen google gebruiken creëert eerder wat ongemak, genoeg andere search engines die ook goed werken. Op werk kan ik gelukkig aan alles, leve de vpn *O*
pi_118500992
Baidu zuigt echt zwaar voor niet-Chinese searches. Daarom doe ik t gewoon via Google.nl, op de een of andere manier werkt dat vaker dan de HK-versie die je krijgt bij normaal zoeken.

NYT ook geblokkeerd trouwens. Moet echt een goede vpn gaan zoeken...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_118501380
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Baidu zuigt echt zwaar voor niet-Chinese searches. Daarom doe ik t gewoon via Google.nl, op de een of andere manier werkt dat vaker dan de HK-versie die je krijgt bij normaal zoeken.

NYT ook geblokkeerd trouwens. Moet echt een goede vpn gaan zoeken...
https://www.astrill.com/ heb ik 6 maanden in China gebruikt, werkt heerlijk.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_118803829
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:15 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

https://www.astrill.com/ heb ik 6 maanden in China gebruikt, werkt heerlijk.
Dank voor tip. :)
  zondag 4 november 2012 @ 15:04:14 #159
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_118807895
Werkt de NOS app (Android) gewoon daar? Welke Androidapp kan ik gebruiken om daar gewoon op Facebook en Twitter te kunnen gaan icm mobiel internet van China Mobile?
pi_118814423
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Vaatwastablet het volgende:
Werkt de NOS app (Android) gewoon daar? Welke Androidapp kan ik gebruiken om daar gewoon op Facebook en Twitter te kunnen gaan icm mobiel internet van China Mobile?
Astrill werkt ook op Android.
  zondag 4 november 2012 @ 17:58:06 #161
15080 static
pi_118814772
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Vaatwastablet het volgende:
NOS wel, de rest niet.
pi_119266142
Bedoel je met de rest ook Amerikaanse nieuwszenders, of iets anders en zo ja,wat dan?

China heeft nu een nieuwe Baas gekozen en die geldt als een echte hervormer dus misschien
is dit wel de laatste keer dat je met een blokkade wordt geconfronteerd. ;)

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2012 09:01:30 ]
pi_119392594
Ik breek hier even in ;)! Tips gevraagd ik heb namelijk de mogelijkheid om 6 maanden in Ningbo of Shenzhen stage te gaan lopen voor mijn afstuderen.. ik moet voor mijn bachelor naar t buitenland en Azië heeft altijd mijn interesse gehad.. nu ben ik zelf alleen in HK en shanghai geweest dus geen idee over Ningbo of Shenzhen behalve de geografische ligging ;-)!

Iemand een mening over een van deze twee steden? Doen of niet doen?
pi_119907078
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef Danter het volgende:
Ik breek hier even in ;)! Tips gevraagd ik heb namelijk de mogelijkheid om 6 maanden in Ningbo of Shenzhen stage te gaan lopen voor mijn afstuderen.. ik moet voor mijn bachelor naar t buitenland en Azië heeft altijd mijn interesse gehad.. nu ben ik zelf alleen in HK en shanghai geweest dus geen idee over Ningbo of Shenzhen behalve de geografische ligging ;-)!

Iemand een mening over een van deze twee steden? Doen of niet doen?
Weet niet hoe het met studentenvisum zit maar neem aan dat je niet meerdere entries kunt hebben, dus dan zou ik Ningbo kiezen. Kun je ook nog naar Shanghai, zonder visumproblemen.
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:47:45 #165
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_119910848
Visa.... :r
Die $%^&$ ambtenaren hebben vandaag mijn 95% legitieme visumaanvraag gewoon weg afgewezen, omdat ik op mijn visum zogenaamd niet van baan zou mogen wisselen... "Go back to your home country and apply again"... :r :r
Nergens heb ik die regel kunnen vinden, maar leg dat maar 'ns uit tegen een government official....
Thucydides
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:50:42 #166
15080 static
pi_119910926
Ze staan erom bekend om uiterst goed op te letten. Volgens mij vinden ze het een belediging als een officieel document niet 100% in orde is.
pi_119927564
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Xtreem het volgende:
Die $%^&$ ambtenaren hebben vandaag mijn 95% legitieme visumaanvraag gewoon weg afgewezen, omdat ik op mijn visum zogenaamd niet van baan zou mogen wisselen... "Go back to your home country and apply again"... :r :r
Nergens heb ik die regel kunnen vinden, maar leg dat maar 'ns uit tegen een government official....
Is toch logisch, je bent het land ingekomen onder bepaalde voorwaarden, en nu wil jij opeens die voorwaarden eenzijdig wijzigen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_119944512
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Xtreem het volgende:
Je hoeft niet per se naar je home country volgens mij. Je moet wel het land uit inderdaad om een nieuw visum aan te vragen, veel mensen doen dat via Hong Kong omdat het goedkoper en sneller is dan terug naar Europa/VS.

Zat je trouwens al op een Z-visum? Of probeer je X/L/F om te zetten naar Z? Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij een werkvisum ook bepaalde regels hebt m.b.t switchen. Maar dat gaat dan vooral over sectoren. Als je Z hebt in bepaalde sector en je wilt switchen, moet je heel nieuw visum aanvragen. Erg irritant natuurlijk.

Overigens is het hier met veel dingen zo dat de regels erg afhankelijk zijn van de waan van de dag en de connecties van je werkgever. Voor hetzelfde geld heb je een medewerker die met het goede been uit bed is gestapt. Vermoeiend...
  woensdag 5 december 2012 @ 04:39:43 #169
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_119945022
Update... Wat een stelletje rukkers.....
Vanmorgen opnieuw gegaan. Zelfde documenten, zelfde story, alleen ipv een midlife crisis dame bewust gewacht op de balie met een kereltje van midden 20...
Result:
3 maanden double entry visum....

:')

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:50 schreef static het volgende:
Ze staan erom bekend om uiterst goed op te letten. Volgens mij vinden ze het een belediging als een officieel document niet 100% in orde is.
Juist. En ditmaal was alles tiptop in orde, omdat ik volgende week terug naar NL ga, en ik dus geen vertraging kon gebruiken

quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:05 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Is toch logisch, je bent het land ingekomen onder bepaalde voorwaarden, en nu wil jij opeens die voorwaarden eenzijdig wijzigen.
eenzijdig wijzigen!? ik wil m'n visa netjes volgens de regels verlengen, maar die muts bedenkt ter plekke nieuwe regels...

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 01:27 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je hoeft niet per se naar je home country volgens mij. Je moet wel het land uit inderdaad om een nieuw visum aan te vragen, veel mensen doen dat via Hong Kong omdat het goedkoper en sneller is dan terug naar Europa/VS.

Zat je trouwens al op een Z-visum? Of probeer je X/L/F om te zetten naar Z? Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij een werkvisum ook bepaalde regels hebt m.b.t switchen. Maar dat gaat dan vooral over sectoren. Als je Z hebt in bepaalde sector en je wilt switchen, moet je heel nieuw visum aanvragen. Erg irritant natuurlijk.

Overigens is het hier met veel dingen zo dat de regels erg afhankelijk zijn van de waan van de dag en de connecties van je werkgever. Voor hetzelfde geld heb je een medewerker die met het goede been uit bed is gestapt. Vermoeiend...
Zat en zit op F visum; onze company registration is met paar maanden ( :') ) klaar, en dan kan eindelijk om naar Z visum op eigen company..
Via HK kan altijd via agents, maar of het ook kan op de 'nette' manier weet ik eigenlijk niet...
Thucydides
pi_119946304
Hehe, heb ik ook een keer gehad. Ene keer een dame die geen probleem maakt van de datum waarop je komt verlengen, andere keer weer iemand die per se wil dat je het op een bepaalde datum komt doen. :')

Maar een eigen bedrijf? Tof! Wat ga je doen? (Of is het een staatsgeheim? :+ )
  woensdag 5 december 2012 @ 12:58:44 #171
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_119952821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, heb ik ook een keer gehad. Ene keer een dame die geen probleem maakt van de datum waarop je komt verlengen, andere keer weer iemand die per se wil dat je het op een bepaalde datum komt doen. :')

Maar een eigen bedrijf? Tof! Wat ga je doen? (Of is het een staatsgeheim? :+ )
PM ;)
Hou wel van een klein beetje anonimiteit...
Thucydides
pi_119954597
Ik ben ook benieuwd, mag ik ook een PM :P
pi_119983999
Ongelofelijk zeg. China is sinds afgelopen maand echt aan het klooien met blokkeren van VPN-protocollen. Vandaag is OpenVPN weer geblokkeerd, UDP/TCP allemaal. OpenWeb dan maar. :(
pi_120001075
Wel jammer dat je niet kan zwartwerken bij grote bedrijven op een studentenvisum. Dacht dat Chinezen best wel corrupt waren.
pi_120023843
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef o.us2.0 het volgende:
Wel jammer dat je niet kan zwartwerken bij grote bedrijven op een studentenvisum. Dacht dat Chinezen best wel corrupt waren.
Grote bedrijven niet natuurlijk, die zijn gebonden aan meer regels en toezicht. Ken wel mensen die studeren en daar een bijbaantje naast hebben. Maar dat gaat dan voornamelijk om het bekende soort werk. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')