Je hebt een PM van een FA gehad, hoe wil je het hebben?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef Killditzie het volgende:
Nou sorry, maar dat kwam niet door als waarschuwing. Bovendien ben ik geen spammer, want ik post heul niet alleen hier in dit topic, dus die waarschuwing is niet eens op zijn plaats.
Beetje jammer dat je op dit forum blijkbaar niet terecht kunt voor hulp. Maar goed ik blijf hier nu wel weg hoor, dááág!
Prachtige plek, lekker stads, lekker druk. Doet mij enerzijds denken aan Rotterdamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga misschien een kwart jaar (begin 2012) naar Shanghai om bij de Shanghai International Port Group te werken (de havenautoriteit van de haven van Shanghai).Ben zeer benieuwd wat het gaat worden.
Zit je al in China nu of vlieg je erheen voor dat sollicitatiegesprek?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Prachtige plek, lekker stads, lekker druk. Doet mij enerzijds denken aan Rotterdam.
Straks weer naar Beijing! Voor een sollicitatiegesprek met China Mobile.
Wat voor functie?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor een sollicitatiegesprek met China Mobile.
Als trainee voor de marketingafdeling. Kreeg een stageplek aangeboden en ik heb Chinees dus ik dacht; why notquote:
Mja, ik krijg dan 700 euro stufi. Dat is al gauw 6700 RMB gok ik en ik denk dat dat wel te doen met een paar duizend extra van CM zelfquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Krijg je als trainee genoeg betaald dan? Weet niet waar je hiervoor zat maar Beijing is niet echt goedkoop meer vergeleken met de mindere steden.Al is een half jaar misschien wel te overzien. Wel leuk, hoor.
Ken ook wel een paar mensen die daar werken. (In Beijing en in een kleinere stad.) Hopen dat je niet teveel misbruikt zal worden als goedkope trainee...
Ah, oké...da's met stufi dan wel te doen ja. In dat geval nog wat meer oppassen waarvoor je gebruikt gaat worden, als je bijna gratis bent voor hun.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Mja, ik krijg dan 700 euro stufi. Dat is al gauw 6700 RMB gok ik en ik denk dat dat wel te doen met een paar duizend extra van CM zelf.
Mja, het is een kwestie van wat je doet, in hoeverre zij mij serieus gaan nemen en wat het bedrijfscultuur daar is. Dat is ook even proeven natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, oké...da's met stufi dan wel te doen ja. In dat geval nog wat meer oppassen waarvoor je gebruikt gaat worden, als je bijna gratis bent voor hun.
Ik heb het via CIBT visumdienst gedaan en was inclusief visumkosten geloof ik 55 euro ofzo kwijt. Zeker de moeite waard om het via een visumdienst te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef static het volgende:
Moet over niet al te lange tijd naar China, maar het schijnt dat het heel lang duurt om een visa in NL te krijgen? Wat is handiger, aanvragen in NL of in Canada waar ik nu ben? En kan dat laatste eigenlijk wel omdat ik geen Canadees ben?
Ga naar Sanlitun of Wodaokou. Ik vind Sanlitun het leukste om te clubben, ook al woon ik in Wodaokouquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef att.com het volgende:
ik ga straks naar china met mijn 18 jarige huisgenoot. kent iemand een paar goede discotheken/clubs in beijing (centrum) waar we terechte kunnen? ik zie op wikipedia dat het minimum alcoholleeftijd 18 jaar is..
Ik kan 天上人间 (tian shang ren jian) aanraden! Gegarandeerd succes! Is ook een hotel trouwens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef att.com het volgende:
ik ga straks naar china met mijn 18 jarige huisgenoot. kent iemand een paar goede discotheken/clubs in beijing (centrum) waar we terechte kunnen? ik zie op wikipedia dat het minimum alcoholleeftijd 18 jaar is..
Vet. Al eens eerder in China gezeten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:07 schreef T.O.P het volgende:
Ik kom me hier misschien vanaf januari/februari melden, ga mogelijk naar Nanjing op uitwisseling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |