Oh daar wilde ik op stemmenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arcee met die grijze kat waar sneeuw op het koppie valt. Daar heb ik 2 of 3 jaar geleden al eens op gestemd.
Haha ja ik wilde al de nooddiensten inschakelenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Anders crasht Firefucks zodra je een nieuw deel wilt openen
Elk jaar dezelfde kat en dezelfde sneeuw.quote:
Ik zat al helemaal te stressen, ik hoorde jullie al gillenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja ik wilde al de nooddiensten inschakelen
sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal te stressen, ik hoorde jullie al gillen![]()
Ik heb zelfs nagels gebetenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal te stressen, ik hoorde jullie al gillen![]()
Nou ja als het met jouw goedkeuring is gebeurd zie ik het probleem niet zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef omearos het volgende:
Heb er nooit zo bij stil gestaan. Heb toen met het WK nog wel meegeholpen met avaters oranje maken, was toen een topic voor. Zou wat moois zijn dat iemand een prijs wint met iets waar ik tijd in heb gestoken.
Ohquote:
Ja das toch pech dan? Ik doe ook niet mee met hardloopwedstrijden want ik kan niet hardlopen. Of met fotografie-wedstrijden met foto's van anderenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar veel mensen kunnen het zelf niet maken...
Ontzettend luvquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhDas wel liefde, min of meer, toch?
Voortaan voor jezelf de allermooiste maken als je graag mee wilt doenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef omearos het volgende:
Heb er nooit zo bij stil gestaan. Heb toen met het WK nog wel meegeholpen met avaters oranje maken, was toen een topic voor. Zou wat moois zijn dat iemand een prijs wint met iets waar ik tijd in heb gestoken.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das toch pech dan? Ik doe ook niet mee met hardloopwedstrijden want ik kan niet hardlopen. Of met fotografie-wedstrijden met foto's van anderen
Dan moet je zachter fucken hoor, als d'r fire vanaf komt...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Anders crasht Firefucks zodra je een nieuw deel wilt openen
Ik zat er vandaag nog aan te denkenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
Moeten we trouwens niet een keer een andere OP hebben hier?
ik doe nooit mee met zulke verkiezingenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voortaan voor jezelf de allermooiste maken als je graag mee wilt doen
Jeetje wat een vefrgelijking ook meteen weerquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das toch pech dan? Ik doe ook niet mee met hardloopwedstrijden want ik kan niet hardlopen. Of met fotografie-wedstrijden met foto's van anderen
Ik zit echt hardop te lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje wat een vefrgelijking ook meteen weer![]()
Ik denk het nietquote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje wat een vefrgelijking ook meteen weer![]()
Als iemand een avatar voor jou maakt, in opdracht, is het toch jouw avatar?
*Even het hoofdstuk intellectueel eigendom openslaan trouwens
Ja en het is een overblijfsel van de sc van het Eurovisie?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat er vandaag nog aan te denkenHijs zo leegjes
Ja, dat weet ik ook niet eigenlijk. Een eigen verhaaltje in ieder geval?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |