is een groot vel wit papier misschien een idee?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef RacerDKB het volgende:
Een projectiescherm.
Maar een pot verf is vele malen goedkoper.
Hoe groot papieren vel wil je vinden, volgens mij kan je dan nog beter een grote TV kopen in plaats van een beamerquote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
is een groot vel wit papier misschien een idee?
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef smegmanus het volgende:
2de hands projectiescherm misschien?
ooit rood onder willen stoppen? das geen uurtje werk....quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef paaskannekoekje het volgende:
Latex brother. 10tje bij de action. uurtje werk.
Grijs of creme wit is de perfecte kleur om te beameren.
Ik doe niet anders.
Dia-scherm is er eigenlijk niet voor geschikt; de reflectie is niet voldoende. Als je dan toch een scherm gaat aanschaffen, neem dan meteen het juiste en dus een projectiescherm. Ze kosten zo gek veel ook niet meer. Vanaf zo'n 350,- (nieuwprijs) heb je een scherm die je met afstandsbediening kan laten zakken. Je kan het natuurlijk ook nog een heel stuk gekker maken; als je er 1500,- of meer aan wilt uitgeven, dan is er ook meer dan genoeg te vindenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:22 schreef T42 het volgende:
span een wit laken in een frame of zoek een oud dia scherm en frame die in.
ik denk dat ik dat ga doen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:22 schreef dj_ko het volgende:
Ga naar de ikea, koop daar een wit rolgordijnwerkt perfect!
Dan kan je beter op marktplaats even snuffelen naar een projectiescherm. Voor zo'n 5 tientjes haal je al een scherm in huis; een rolgordijn bij de ikea zal niet veel goedkoper zijn, maar geeft een veel minder fraai beeldquote:
Bijvoorbeeld jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
http://link.marktplaats.nl/407157410
Bied 20 euro en haal 'm op.
Dat zijn vaak (dia)schermen 90x90cm en dat is vaak voor een beamer te klein. Ik heb een scherm 2,5 meter breedbeeld via een internetshop gekocht voor 125 euro (nieuw)quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
http://link.marktplaats.nl/407157410
Bied 20 euro en haal 'm op.
Er staat wat weinig informatie bij, dus valt niet zoveel over te zeggen, maar het zou best kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zijn vaak (dia)schermen 90x90cm en dat is vaak voor een beamer te klein. Ik heb een scherm 2,5 meter breedbeeld via een internetshop gekocht voor 125 euro (nieuw)
Daar heb je een aparte module voor nodig. En het is meer voor presentaties. Een film kan je niet fatsoenlijk afspelen (lagere framerate/vertraging), daar is de bandbreedte niet groot genoeg voor. Beamers die dit wel kunnen bestaan volgens mij nog nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef GalaxyS het volgende:
Update;
Ik heb vandaag de beamer gekocht, een benq MP720P
Nu zie ik dat de mogelijkheid er is om deze draadloos aan te sluiten alleen er staan nergens hoe,
hoe moet dit in het algemeen en heb je hiermee niet snelheidsverlies?
dan neem je wat dunner hout....quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef GalaxyS het volgende:
waar zou ik het frame van maken, moet aan een gipsmuur hangen dus het kan niet van dik hout..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |