SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Het ligt niet aan jou maar aan mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Dropdown het volgende:
Even een excuus bekend voor TS:
Ik heb hoofdpijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can i smack your earhole?
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef iplaynaked het volgende:
ik moest terug want ik moest poepenegt waar. moest je egt poepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik ging naar me bokstrainingquote:Op donderdag 23 december 2010 20:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
egt waar. moest je egt poepen?
Mijn hamster is vandaag doodgegaanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:16 schreef giepen het volgende:
Had me kringspier gescheurd toen ik dooie hamster aan het uitschijten was
dus jij bokst. jij baas?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:43 schreef iplaynaked het volgende:
[..]
ja ik ging naar me bokstraining
ik was bang dat iemand die eruit zou slaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |