Bijna.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Baalhaar het volgende:
Je riem? Werd je ook sexueel misbruikt TS?
Neen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef RoW_0 het volgende:
Bent u toevallig van Marokkaanse afkomst?
Ja, juist, ik noemde ze statsi, in het verhoor vroegen ze me ook of ik dit altijd zou zeggen: ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef Syntos het volgende:
En vind je ze nu nog mietjes nu ze je hebben opgepakt?
Je werd boos omdat er een stel jongens sneeuwballen naar elkaar aan het gooien waren. Zo boos, dat je de politie mietjes noemt. Was de politie dan sneeuwballen aan het gooien? Vaag verhaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Psy-freak het volgende:
Jongens waren vrolijk sneeuwballen ana het gooien naar elkaar, daarom werd ik boos.
Nee, omdat de politie daarom de straat ontruimde.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef OEM het volgende:
[..]
Je werd boos omdat er een stel jongens sneeuwballen naar elkaar aan het gooien waren. Zo boos, dat je de politie mietjes noemt. Was de politie dan sneeuwballen aan het gooien? Vaag verhaal.
Ontruimen? Was er een bommelding dan ofzo? waren het terroristen?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, omdat de politie daarom de straat ontruimde.
Ze gooiden het uiteindelijk op verstoring van de openbare orde. Ik zei al tegen de hOvJ dat je daar alles onder kunt scharen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Flounder het volgende:
Politie uitschelden.![]()
![]()
Je had liever wel een aanklacht aan je broek gehad? Belediging vaneen ambtenaar kost je tegenwoordig zo 500,- euro.
De straat 'sweepen' dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef OEM het volgende:
[..]
Ontruimen? Was er een bommelding dan ofzo?
Dan nemen ze hem alsnog mee ivm storen of belemmeren.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef DaanA het volgende:
Ze mietjes noemen is ook gewoon dom, da's vragen om problemen.
Gewoon ontzettend gaan zeiken, maar wel in nette woorden. (En wel op tijd ophouden, anders nemen ze je alsnog mee.)
Ik houd niet zo van een politiestaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef OEM het volgende:
Maar serieus:
1e partij: jongens met sneeuwballen
2e partij: politie
En dan ga jij je als derde partij ermee bemoeien? Dan kun je net zo goed meteen naar het bureau lopen.
Misschien zat TS bij de eerste partij? Tja, ik vind dat de politie soms ook niet te volgen is in hun daden...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef OEM het volgende:
Maar serieus:
1e partij: jongens met sneeuwballen
2e partij: politie
En dan ga jij je als derde partij ermee bemoeien? Dan kun je net zo goed meteen naar het bureau lopen.
Niet als je op tijd stopt. Dat is wel een grens waar je mee op moet passen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan nemen ze hem alsnog mee ivm storen of belemmeren.
Nee, 3equote:Op donderdag 23 december 2010 18:40 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Misschien zat TS bij de eerste partij? Tja, ik vind dat de politie soms ook niet te volgen is in hun daden...
Kom je er goed mee weg. Knijp maar in je handjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze gooiden het uiteindelijk op verstoring van de openbare orde. Ik zei al tegen de hOvJ dat je daar alles onder kunt scharen.
Goed dat je opkomt voor de samenleving maar wat heb je er nu mee verdiend?quote:
Of niet alles pikken?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Flounder het volgende:
[..]
Kom je er goed mee weg. Knijp maar in je handjes.
Maar, even omdraaien. Wat zou jij doe,n als jij als agent met je werk bezig bent en dan door een knulletje voor "mietje" word uitgescholden. Ten overstaan van een groep vriendjes nog wel?
Gewoon laten gaan?
Mijn vooroordeel laten bevestigen door de politie?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Goed dat je opkomt voor de samenleving maar wat heb je er nu mee verdiend?
Ze sleepte me 800m mee naar het bureau. Waarop ik zei: 'ik kan lopen'.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef welkominspace het volgende:
nou boehoe
ga maar eens partijtje matten met het arrestatieteam,dan ben je pas echt opgepakt![]()
dat ze je met een beetje geduw die auto hebben gewerkt is niks
en wat is het vervolg????quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze gooiden het uiteindelijk op verstoring van de openbare orde. Ik zei al tegen de hOvJ dat je daar alles onder kunt scharen.
Moet je maar respect hebben voor de politie.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Psy-freak het volgende:
De politie heeft me zaterdagnacht ingesloten omdat ik ze mietjes noemde. Ze waren bezig met het opschonen van de plaatselijke uitgaansstraat. Jongens waren vrolijk sneeuwballen ana het gooien naar elkaar, daarom werd ik boos.
3 uur vastgezeten, alles moeten inleveren (riem, mobiel etc.) en verhoor gehad met een wel leuke agente.
Klacht: politie die me meesleept (letterlijk) naar het bureau voor niets. geen aanklacht en ik werd niet op mijn rechten gewezen
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze sleepte me 800m mee naar het bureau. Waarop ik zei: 'ik kan lopen'.
Precies, de politie hoeft niet alles te pikken.quote:
Ben je nu ook blij dat je weet dat er blauwe zijn die geen respect verdienen?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel laten bevestigen door de politie?
Precies, waarom kwaad zijn om agenten die sneeuwballen gooiende jongeren met rust laten?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie is hier nou het mietje in dit verhaal?
Ik snap sowieso niet waarom de popo's het uitgaansgebied gaan cleanenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:48 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Precies, waarom kwaad zijn om agenten die sneeuwballen gooiende jongeren met rust laten?![]()
En ze dan ook nog 'mietjes' noemen, er zijn wel ergere misdaden te bestrijden op deze wereld hoor.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:50 schreef Amplifier het volgende:
whoelah wat denkt die kk popo wel niet kom we boeke 180cc runner naar buro en maken lawinebom whoelah hassan
Procesje verbaaltje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:50 schreef joers1 het volgende:
Ben erg benieuwd wat TS nu boven het hoofd hangt..... proces-verbaal? Boete? Wordt verbaal doorgestuurd naar officieer van justitie? Gerechtsgebouw? Ik ben gewoon benieuwd
Als het goed is heb je gewoon een bekeuring meegekregen van rond de 100,- euro?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Procesje verbaaltje waarschijnlijk.
Nee, ik kreeg het nog te horen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:56 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als het goed is heb je gewoon een bekeuring meegekregen van rond de 100,- euro?
Nooit eerder met de politie in aanraking geweest? Reken dan maar op een transactievoorstel van rond de 100,- euro, afgaand op jou verhaal dan he?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg het nog te horen.
Allés wat de politie doet is rechtmatig.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:01 schreef Flounder het volgende:
[..]
Over wat? Dat hij is aangehouden? Dat was rechtmatig. Heeft de HOvJ getoetst.
Zinloos dus.
Fouten worden overal gemaakt hoor, vandaar een toetsing door een HOvJ.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Allés wat de politie doet is rechtmatig.
hulp OvJquote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef Flounder het volgende:
[..]
Fouten worden overal gemaakt hoor, vandaar een toetsing door een HOvJ.
In jouw geval was het geen fout.
Ja, jij maakte een fout. Dan dan weer wel.
H=hoofd toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wat snap je precies niet aan de "H" ?
Hulp.quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Filosofisch het volgende:
Politie, hoeren van justitie
Dien een klacht in
kan ook nog wel eens een dagvaarding worden, dat je verwacht wordt in de rechtbank.....mag je je daar nog eens verantwoorden en dan wordt het OF geseponeerd, OF taakstrafjequote:Op donderdag 23 december 2010 18:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg het nog te horen.
Ik accepteer geen straf. Drie uur vastzitten lijkt me genoeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef joers1 het volgende:
[..]
kan ook nog wel eens een dagvaarding worden, dat je verwacht wordt in de rechtbank.....mag je je daar nog eens verantwoorden en dan wordt het OF geseponeerd, OF taakstrafje
Lekker belangrijk wat jij van je straf vindt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:18 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik accepteer geen straf. Drie uur vastzitten lijkt me genoeg.
Lekker belangrijk dat simpele MBO'ers agent mogen worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij van je straf vindt.
Het is de Stasi, van StaatsSicherheitsdienst.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, juist, ik noemde ze statsi, in het verhoor vroegen ze me ook of ik dit altijd zou zeggen: ja.
Mwah, de hoofdagente die me verhoorde schreef het zelfs als statsiquote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het is de Stasi, van StaatsSicherheitsdienst.
En inderdaad de agenten hier in Nederland lijken daar verdacht veel op. Alhoewel de mensen van de Stasi wel beschaafder waren.
Let maar niet op die andere reacties.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Psy-freak het volgende:
De politie heeft me zaterdagnacht ingesloten omdat ik ze mietjes noemde. Ze waren bezig met het opschonen van de plaatselijke uitgaansstraat. Jongens waren vrolijk sneeuwballen ana het gooien naar elkaar, daarom werd ik boos.
3 uur vastgezeten, alles moeten inleveren (riem, mobiel etc.) en verhoor gehad met een wel leuke agente.
Klacht: politie die me meesleept (letterlijk) naar het bureau voor niets. geen aanklacht en ik werd niet op mijn rechten gewezen
Indymedia?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Let maar niet op die andere reacties.
We moeten blij zijn dat er mensen optreden tegen de blauwe maffia.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij van je straf vindt.
Bij de eerste zin moest ik al lachen hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Psy-freak het volgende:
Wat een sneue instelling. Gefrustreerd zeker?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef Psy-freak het volgende:
![]()
[..]
Lekker belangrijk dat simpele MBO'ers agent mogen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |