Fokken op twitterquote:Op donderdag 23 december 2010 17:43 schreef Waalwijker het volgende:
Dit blijft toch wel een van de meest kansloze twitter-accounts die ik ken.http://twitter.com/TwitWouter
filmpje?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef -Peach het volgende:
Omg wij hadden een muziekleraar die ook zo hoog kon zingen en na veel pushen deed hij het voor
Nee, toen waren er nog geen mobieltjes met camera (iig niet die betaalbaar waren)quote:
toen de vissen nog liepenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee, toen waren er nog geen mobieltjes met camera (iig niet die betaalbaar waren)
een student die helemaal gek wordt van het leren en al heel erg lang aan vakantie toe is... ik heb een knuffel nodigquote:
Toen de kippen nog vierkant warenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
toen de vissen nog liepen
Yes...toen waren de mannen nog van staal, schepen van hout, lucht nog blauw en sex nog vies!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
toen de vissen nog liepen
Sorry ik ben niet in voor deze bromance, wel tof dat je hier bent ondanks dat je moet lerenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
een student die helemaal gek wordt van het leren en al heel erg lang aan vakantie toe is... ik heb een knuffel nodig
GROUPHUGquote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
een student die helemaal gek wordt van het leren en al heel erg lang aan vakantie toe is... ik heb een knuffel nodig
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef Zolcon het volgende:
ik ga douchen. doei. veel plezier nog.
ik zal ff iets van deadmau5 aanvragen nog
goedsowquote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef Zolcon het volgende:
ik ga douchen. doei. veel plezier nog.
ik zal ff iets van deadmau5 aanvragen nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |