Nee, apart van elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef Boomvorm het volgende:
Dus het moet iets zijn dat bij mannen EN vrouwen sexy is?
yupquote:Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hipster beter dan string?
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hipster beter dan string?
Dus snoopy is wel goed?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Jabberwocky het volgende:
Als er maar geen plaatje van Hello Kitty op staat.
quote:
Ja. Helemaal die bjorn borg dingen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
is een boxer lelijk als je die soms aan hebt ivm comfort? vinden mannen dat heel onaantrekkelijk?
Ik moest meteen aan back to the future denken ben ik nu een nerd?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef htctouch2 het volgende:
strakke boxers waar je lul en reet goed in te zien is doet het altijd goed bij dames.
[ afbeelding ]
Wat een gedoe met aan en uit trekken lijkt me datquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef speknek het volgende:
Verder zoiets.
[ afbeelding ]
That'll be all.
Strings zijn dan ook alles behalve sexy, eerder goedkoop.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef pasopikbijt het volgende:
Strings zitten ook helemaal niet lekker!Je kunt niet eens normaal een scheet laten omdat er zo'n touwtje voor zit
. Daar zul je mij dus nooit in zien lopen..
Je bijt en je schijtquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef pasopikbijt het volgende:
Strings zitten ook helemaal niet lekker!Je kunt niet eens normaal een scheet laten omdat er zo'n touwtje voor zit
Die eerste is ook een stringquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:21 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Wat een gedoe met aan en uit trekken lijkt me datDan zou ik persoonlijk voor die eerste gaan die je noemt.
Jarretels hoor je eigenlijk ook onder je slipje te dragen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Die eerste is ook een string. En jarretels hoef je natuurlijk helemaal niet uit te trekken
.
ik heb 2 boxersquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Strings zijn dan ook alles behalve sexy, eerder goedkoop.
Boxershorts bij vrouwen kunnen misschien heel lekker zitten maar zijn ook weer niet sexy.
Hipsters zijn het besteVooral als ze een beetje mooi afgewerkt zijn met kant en lekker zacht zijn...
dus je ruft gewoon veel... vrouwelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef pasopikbijt het volgende:
Nou er is niets mis met het hebben van boxers, ik heb er een la vol vanquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:25 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik heb 2 boxersvoor als ik beetje ziek ben, dan is het toch 1% warmer enzo.. verder draag ik gewoon "normale" onderbroeken. Het liefst met hartjes of stipjes erop
Volgens mij zijn het juist de tieners van nu die niet van strings houden...quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:26 schreef speknek het volgende:
Mannen die strings ordi vinden, zijn jullie 50+ ofzo? Tegenwoordig dragen zelfs zwartekousengereformeerde meisjes strings men.
En over boxers: dat is mannenondergoed. Een vrouw met boxershort is net zo opwindend als een man met een kanten string aan.
Een string zie je natuurlijk niet onder een strakke broek...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het juist de tieners van nu die niet van strings houden...
Voel me ineens reuze oud hier! Ik vind zo'n hipster echt gewoon totaal niet lekker zitten, en onder een strakke broek zie je deze ook zitten en nog lelijker dan bij een bikini-slip.
Maar goed, ieder zo zijn smaak. Ik hou het bij de string en een man graag in een boxershort.
Je hebt dan niet zo'n rare rand over je billen zitten. En behalve bij een zomerse witte broek zie je een string niet nee.quote:Op zondag 26 december 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een string zie je natuurlijk niet onder een strakke broek...
Nee, inderdaad. Je moet natuurlijk wel de goede maat dragen.quote:Op zondag 26 december 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Een string zie je natuurlijk niet onder een strakke broek...
Ik snap het ook niet dat iedereen hier zo anti string is..ouder kerelsquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:26 schreef speknek het volgende:
Mannen die strings ordi vinden, zijn jullie 50+ ofzo? Tegenwoordig dragen zelfs zwartekousengereformeerde meisjes strings men.
En over boxers: dat is mannenondergoed. Een vrouw met boxershort is net zo opwindend als een man met een kanten string aan.
Ja want vrouwen laten nooit schetenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:27 schreef dasorakel het volgende:
[..]
dus je ruft gewoon veel... vrouwelijk
fieew gelukkig... ik kon al paar nachten niet slapenquote:Op zondag 26 december 2010 13:42 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ja want vrouwen laten nooit scheten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |