Tuurlijk wel. En dan gewoon verbaasd vragen "Hey, waar is jouw cadeautje voor mij?"quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat ik wel iets moet geven, omdat ik op de 1e date ook al iets kleins heb gegeven. Kan dan niet de 2e date met niets aankomen toch?
Hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En dan gewoon verbaasd vragen "Hey, waar is jouw cadeautje voor mij?"
Ze willen emancipatie, ze krijgen emancipatie.
Klopt.. en dat zou ik inderdaad niet willen.quote:Je verplicht jezelf min of meer altijd met cadeautjes aan te komen
Dat ben je dan ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef Salmiak het volgende:
Kan niet geloven dat ik de eerste ben die dit zegt...
Gebeurd ook niet. TS is de enige die dit doet. Misschien is TS lesbisch.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Zijn er jongens die meisjes cadeautjes geven op eerste/tweede dates? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt
Behalve dat, je schrikt haar weg als je zoveel cadeautjes voor haar koopt. Niet doen dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Nee ze is geen verwend kreng.
[..]
Klopt.. en dat zou ik inderdaad niet willen.
Euuh.. ik lees overal over een cadeautje geven op de 1e date hoor, ben ik de enigste die dit heeft gelezenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Zijn er jongens die meisjes cadeautjes geven op eerste/tweede dates? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt
Ik krijg nu na anderhalf jaar huwelijk de eerste opmerkingen dat ze wel eens iets zou willen hebben met moederdag (ok, ze is dus ook mama nu van ons kindje). Cadeautjes kopen vind ik zo overrated. Af en toe eens een keer een bos bloemen is meer dan genoeg (al zeker 3 keer in die 4 en half jaar samenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:19 schreef 16meter het volgende:
Niks man.Pas als je een relatie hebt, misschien.
Ik denk het. Ik lees het nergens namelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Euuh.. ik lees overal over een cadeautje geven op de 1e date hoor, ben ik de enigste die dit heeft gelezen?
Of de enige ?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Euuh.. ik lees overal over een cadeautje geven op de 1e date hoor, ben ik de enigste die dit heeft gelezen?
Ik heb het een keer gedaan. Toen was ze op de 1e date aan het vertellen dat er iets kapot was gegaan (zo'n klein glaasje waar je een theelichtje in kunt doen en dat dan licht geeftquote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik lees het nergens namelijk.
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat ik wel iets moet geven, omdat ik op de 1e date ook al iets kleins heb gegeven. Kan dan niet de 2e date met niets aankomen toch?
Leuke reacties.. haha wel te verwachten natuurlijk. Mm ja zal een roos toch wel leuk zijn?
''Cadeau voor de tweede datequote:Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik lees het nergens namelijk.
Als ze JOU echt leuk vind, dus jou, dan is ze helemaal niet bezig met een cadeautje krijgen ja of nee, dan is het feit dat ze jou weer ziet cadeau genoeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
''Cadeau voor de tweede date
Als de eerste date goed is verlopen en er komt een afspraak voor een volgende date. Kom dan niet met lege handen aan''
bron: http://dating.lerenleven.com/Cadeau-voor-de-eerste-date.html
Natuurlijk lees je ook wel dat het niet gebeurd, maar ook zat gevallen waar het wel gebeurd. Of er dan geen relatie uitkomt weet ik niet.. Maargoed ik begrijp zeer goed dat er hier gezegd wordt om niets te geven. We hebben een klik, dan zou het toch niet moeten uitmaken (in the first place al niet) of je iets krijgt of niet. Maar je knapt toch ook niet af van een roos?
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als de eerste date goed is verlopen en er komt een afspraak voor een volgende date. Kom dan niet met lege handen aan''
Sjonge, Back to the Fifties?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben een vent.quote:Natuurlijk lees je ook wel dat het niet gebeurd, maar ook zat gevallen waar het wel gebeurd. Of er dan geen relatie uitkomt weet ik niet.. Maargoed ik begrijp zeer goed dat er hier gezegd wordt om niets te geven. We hebben een klik, dan zou het toch niet moeten uitmaken (in the first place al niet) of je iets krijgt of niet. Maar je knapt toch ook niet af van een roos?
Tja.. als je haar bij de eerste date nou niets had gegeven had je nu inderdaad best een roos mee kunnen brengen. Maar in dit geval gewoon echt niet doen.quote:''Cadeau voor de tweede date
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |