abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90343666
Trakteer haar gewoon op een leuke avond, that's it.
  donderdag 23 december 2010 @ 15:10:59 #27
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90343825
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat ik wel iets moet geven, omdat ik op de 1e date ook al iets kleins heb gegeven. Kan dan niet de 2e date met niets aankomen toch?
Tuurlijk wel. En dan gewoon verbaasd vragen "Hey, waar is jouw cadeautje voor mij?"

Ze willen emancipatie, ze krijgen emancipatie. :)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_90343886
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:10 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. En dan gewoon verbaasd vragen "Hey, waar is jouw cadeautje voor mij?"

Ze willen emancipatie, ze krijgen emancipatie. :)
Haha :)
Bedankt .. Het zal wel niets worden dan :P ( het cadeau ;) )
pi_90343891
Geef haar gewoon.

Kan niet geloven dat ik de eerste ben die dit zegt...
pi_90343903
Als het van thuis uit een verwend kreng is, dan zal ze er zeker gevoelig voor zijn.
De vraag is of je daar wel op zit te wachten. Je verplicht jezelf min of meer altijd met cadeautjes aan te komen ;)
Ik ben een superster want ik drink jupiler!
pi_90343935
Nee ze is geen verwend kreng.

quote:
Je verplicht jezelf min of meer altijd met cadeautjes aan te komen
Klopt.. en dat zou ik inderdaad niet willen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 15:13:58 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90343968
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef Salmiak het volgende:
Kan niet geloven dat ik de eerste ben die dit zegt...
Dat ben je dan ook niet.
pi_90344049
Zijn er jongens die meisjes cadeautjes geven op eerste/tweede dates? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt :')
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_90344124
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Zijn er jongens die meisjes cadeautjes geven op eerste/tweede dates? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt :')
Gebeurd ook niet. TS is de enige die dit doet. Misschien is TS lesbisch.
  donderdag 23 december 2010 @ 15:19:13 #35
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90344257
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Nee ze is geen verwend kreng.

[..]

Klopt.. en dat zou ik inderdaad niet willen.
Behalve dat, je schrikt haar weg als je zoveel cadeautjes voor haar koopt. Niet doen dus. :)

Je hoef haar liefde niet te kopen. Je moet het verdienen. ;)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90344259
Niks man. :') Pas als je een relatie hebt, misschien.
pi_90344316
quote:
Euuh.. ik lees overal over een cadeautje geven op de 1e date hoor, ben ik de enigste die dit heeft gelezen :P?
pi_90344335
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:19 schreef 16meter het volgende:
Niks man. :') Pas als je een relatie hebt, misschien.
Ik krijg nu na anderhalf jaar huwelijk de eerste opmerkingen dat ze wel eens iets zou willen hebben met moederdag (ok, ze is dus ook mama nu van ons kindje). Cadeautjes kopen vind ik zo overrated. Af en toe eens een keer een bos bloemen is meer dan genoeg (al zeker 3 keer in die 4 en half jaar samen :P)
  donderdag 23 december 2010 @ 15:21:08 #39
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90344347
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Euuh.. ik lees overal over een cadeautje geven op de 1e date hoor, ben ik de enigste die dit heeft gelezen :P?
Ik denk het. Ik lees het nergens namelijk.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_90344364
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Of de enige ?

Wie weet mag het zeggen :D
pi_90344471
quote:
Ik heb het een keer gedaan. Toen was ze op de 1e date aan het vertellen dat er iets kapot was gegaan (zo'n klein glaasje waar je een theelichtje in kunt doen en dat dan licht geeft :')) en maakte daar wat grapjes over. Toen gaf ik haar de tweede keer zo'n glaasje, dat kon ze wel waarderen. Maar dat was niet zozeer een cadeautje geven om het cadeautje geven maar inspelen op de situatie. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 15:25:33 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_90344539
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef Telecaster het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat ik wel iets moet geven, omdat ik op de 1e date ook al iets kleins heb gegeven. Kan dan niet de 2e date met niets aankomen toch?

Leuke reacties.. haha wel te verwachten natuurlijk. Mm ja zal een roos toch wel leuk zijn :) ?
:)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_90344542
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef Telecaster het volgende:

[..]

''Cadeau voor de tweede date

Als de eerste date goed is verlopen en er komt een afspraak voor een volgende date. Kom dan niet met lege handen aan''

bron: http://dating.lerenleven.com/Cadeau-voor-de-eerste-date.html

Natuurlijk lees je ook wel dat het niet gebeurd, maar ook zat gevallen waar het wel gebeurd. Of er dan geen relatie uitkomt weet ik niet.. Maargoed ik begrijp zeer goed dat er hier gezegd wordt om niets te geven. We hebben een klik, dan zou het toch niet moeten uitmaken (in the first place al niet) of je iets krijgt of niet. Maar je knapt toch ook niet af van een roos?
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 15:27:43 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_90344642
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Als de eerste date goed is verlopen en er komt een afspraak voor een volgende date. Kom dan niet met lege handen aan''

Natuurlijk lees je ook wel dat het niet gebeurd, maar ook zat gevallen waar het wel gebeurd. Of er dan geen relatie uitkomt weet ik niet.. Maargoed ik begrijp zeer goed dat er hier gezegd wordt om niets te geven. We hebben een klik, dan zou het toch niet moeten uitmaken (in the first place al niet) of je iets krijgt of niet. Maar je knapt toch ook niet af van een roos?
Als ze JOU echt leuk vind, dus jou, dan is ze helemaal niet bezig met een cadeautje krijgen ja of nee, dan is het feit dat ze jou weer ziet cadeau genoeg.

Er is nog genoeg tijd om cadeaus te gaan geven :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_90344683
quote:

[..]

:`) D'r zijn nog websites voor ook :`)
  donderdag 23 december 2010 @ 15:28:37 #46
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90344692
quote:

[..]

Sjonge, Back to the Fifties?
quote:
Geen idee. Ik ben een vent.
pi_90344729
Snoepje 5:
quote:

Tja.. als je haar bij de eerste date nou niets had gegeven had je nu inderdaad best een roos mee kunnen brengen. Maar in dit geval gewoon echt niet doen.
pi_90344764
Een vrouw imponeren met een roosje.
pi_90345070
Ik vind het zeker wel netjes van een man die op de eerste date iets leuks meeneemt zoals een roosje ofzo. Dan komtie teminste een beetje over dat hij echt moeite wilt doen en bovendien is het een teken van romantiek waar meiden natuurlijk ook warm van worden :) De tweede date hoeft niet maar het gaat meer om de eerste date. Eerste uitstraling moet natuurlijk wel perfect zijn he ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 15:37:27 #50
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_90345101
Een ierse zonnebril en een rauwe vagina.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')