Waarom zou je als de prijzen stabiliserenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:11 schreef Bayswater het volgende:
Als je bekijkt welk percentage zakt met de vraagprijs is dat best wel schokkend. Nog geen 8% zakt binnen een half jaar met de vraagprijs. Ziet eruit als een dik slot op de huizenmarkt.
idd afbetaald kan je hem net zo goed ff leeg laten staan en wachten op betere tijden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom zou je als de prijzen stabiliseren
Ook als je gewoon je hypotheek kan opbrengen of de prijs krijgt die je in je hoofd hebtquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
idd afbetaald kan je hem net zo goed ff leeg laten staan en wachten op betere tijden.
Of de prijs in je hoofd uit je hoofd zetten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook als je gewoon je hypotheek kan opbrengen of de prijs krijgt die je in je hoofd hebt
Omdat je anders niet kan verkopen?quote:
Wie zegt dat het leegstaat? Ga je toch lekker verhuren. Er komt genoeg vraag naar huurwoningen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:40 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Omdat je anders niet kan verkopen?
Ik heb begrepen dat de anti-kraakwet mogelijk gaat sneuvelen, kunnen krakers je leegstaande pandje gaan bewonen
Huurbescherming? Ik ken wel mensen die dat doen, die verzoeken de huurder na 11 maanden ergens anders te gaan wonenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Wie zegt dat het leegstaat? Ga je toch lekker verhuren. Er komt genoeg vraag naar huurwoningen.
Dat is een heel verstandig adviesquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je koopt pas als je verkocht hebt
Welke alternatieven? Sociale huur kan straks niet meer dus je moet wel. Of adviseer je nu om te kopen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Huurbescherming? Ik ken wel mensen die dat doen, die verzoeken de huurder na 11 maanden ergens anders te gaan wonen![]()
Uiteraard wil de politiek daar wel wat op bedenken, maar serieus... zou jij gaan huren tegen een premium prijs als je weet dat je met een maand opzegtermijn eruit gezet kan worden? Dan zijn er meestal wel betere alternatieven. Je zal dus echt een concurrerende prijs moeten neerzetten, best lastig voor veel dubbelgrootschuldbezitters... want de HRA komt mooi te vervallen voor je tweede paleis.
Als ik moest rondtrekken dan kocht ik wel een caravanquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Welke alternatieven? Sociale huur kan straks niet meer dus je moet wel. Of adviseer je nu om te kopen?
Jij mag straks rondtrekken van huurwoning naar huurwoning als het je een beetje tegenzit.
Kun je niet beter een caravan huren? Heb je meer vrijheid om van caravan te wisselen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:41 schreef xenobinol het volgende:
Als ik moest rondtrekken dan kocht ik wel een caravan
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kun je niet beter een caravan huren? Heb je meer vrijheid om van caravan te wisselen.
Een caravan is reeds mobiel die hoef je dus niet te wisselenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kun je niet beter een caravan huren? Heb je meer vrijheid om van caravan te wisselen.
BVZ faalt wel eens, maar jij faalt2quote:
Heb je wel een (huur) auto nodig....quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een caravan is reeds mobiel die hoef je dus niet te wisselen
Een auto die koop je gewoon, niet vergeten op af te schrijven hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:33 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Heb je wel een (huur) auto nodig....
Ik verkoop mijn auto's altijd met winstquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een auto die koop je gewoon, niet vergeten op af te schrijven hè
Dan ben je waarschijnlijk een autohandelaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn auto's altijd met winst
Sterker nog, ik faal constant. Ik ben zelfs gefaald als huurder zijnde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:13 schreef xenobinol het volgende:
BVZ faalt wel eens, maar jij faalt2
Overigens heeft Xeno het hele jaar 2010 gewonnen. Ben benieuwd wat 2011 brengt voor onze scheefhuurder.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Sterker nog, ik faal constant. Ik ben zelfs gefaald als huurder zijnde.
Nou, dan moet je toch van in een goede huize komen wonen...
Gewonnen? Xeno? Nou, dan toch hooguit de wedstrijd wie het meeste geld over de schutting kan gooien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Overigens heeft Xeno het hele jaar 2010 gewonnen. Ben benieuwd wat 2011 brengt voor onze scheefhuurder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |