abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90349590
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Als je huurt betaal dat je ook allemaal. Plus het salaris van diegene die het voor je gekocht heeft. ;)
Dat denk jij maar, woningcorporaties en projectontwikkelaars hoeven niet ineens een klap winst te incasseren indien ze gaan verhuren. Jij hebt deze winst ineens moeten financieren en bent daardoor een stuk duurder uit.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_90349621
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dan zul je eerst met je huisbaas moeten overleggen of hij het goed vindt dat je een gierput aanlegt. :+
Je denkt toch niet dat ik het aan de grote klok ga hangen dat er onder mijn huis een goudmijn ligt :{w
I'll sing you a lullaby.
pi_90349693
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:01 schreef xenobinol het volgende:
Dat denk jij maar, woningcorporaties en projectontwikkelaars hoeven niet ineens een klap winst te incasseren indien ze gaan verhuren. Jij hebt deze winst ineens moeten financieren en bent daardoor een stuk duurder uit.
Daar merk ik anders he-le-maal niets van. Ik ben elke maand een paar honderd euro minder kwijt t.o.v. van huren. ^O^
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_90349708
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:02 schreef xenobinol het volgende:
Je denkt toch niet dat ik het aan de grote klok ga hangen dat er onder mijn huis een goudmijn ligt :{w
Correctie: onder het huis van je huisbaas.
pi_90349765
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Correctie, onder het huis van je huisbaas.
Oh ja :@
I'll sing you a lullaby.
pi_90349792
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Daar merk ik anders he-le-maal niets van. Ik ben elke maand een paar honderd euro minder kwijt t.o.v. van huren. ^O^
Dat komt omdat je te duur huurde, huren zijn feitelijk te hoog en kunnen wel fors omlaag :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_90349846
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:06 schreef xenobinol het volgende:

Dat komt omdat je te duur huurde, huren zijn feitelijk te hoog en kunnen wel fors omlaag :Y
Helaas voor je, de huurpijzen-bubble zit nog lang niet op zijn eind. :N

EDIT: Om over de komende vrije sector-bubble nog maar te zwijgen. :+ :+ :+

[ Bericht 20% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 23-12-2010 17:14:04 ]
pi_90350671
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Helaas voor je, de huurpijzen-bubble zit nog lang niet op zijn eind. :N

EDIT: Om over de komende vrije sector-bubble nog maar te zwijgen. :+ :+ :+
Huren in de vrije sector dalen nog steeds, eerst moeten de banken beginnen met grootschalige executieverkopen. Al was het alleen maar om de investeringen van vastgoedspeculanten te redden.
I'll sing you a lullaby.
pi_90350987
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:27 schreef xenobinol het volgende:
Huren in de vrije sector dalen nog steeds, eerst moeten de banken beginnen met grootschalige executieverkopen. Al was het alleen maar om de investeringen van vastgoedspeculanten te redden.
De (onvrijwillige) vraag naar vrije sector woningen zal in de toekomst sterk toenemen. Je stokpaardje is altijd de wet van vraag en aanbod. Of vertel je me nu dat die overal voor geldt, behalve voor vrije sector woningen?
pi_90351442
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

De (onvrijwillige) vraag naar vrije sector woningen zal in de toekomst sterk toenemen. Je stokpaardje is altijd de wet van vraag en aanbod. Of vertel je me nu dat die overal voor geldt, behalve voor vrije sector woningen?
Wat je over het hoofd ziet is het grote aanbod van goedkope koopwoningen dat er gaat komen
I'll sing you a lullaby.
pi_90351548
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef xenobinol het volgende:
Wat je over het hoofd ziet is het grote aanbod van goedkope koopwoningen dat er gaat komen
Nee hoor, die komen er niet. En komen ze er wel dan nog wordt het door de strengere eisen voor veel mensen moeilijk om een financiering te krijgen.
pi_90352985
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nee hoor, die komen er niet. En komen ze er wel dan nog wordt het door de strengere eisen voor veel mensen moeilijk om een financiering te krijgen.
Niet iedereen hoeft 100% te financieren hoor.
pi_90353383
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Niet iedereen hoeft 100% te financieren hoor.
Dat weet ik wel, maar leg dat Xeno en consorten maar eens uit. :D
  donderdag 23 december 2010 @ 18:55:15 #39
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90354216
Topictitel moet zijn;

Waar Xeno zichzelf moed in probeert te praten.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_90354285
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Sjabba het volgende:
Topictitel moet zijn;

Waar Xeno zichzelf moed in probeert te praten.
Waar Xeno zichzelf al 90 delen moed in probeert te praten. :+
pi_90356669
quote:
Op donderdag 23 december 2010 18:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Waar Xeno zichzelf al 90 delen moed in probeert te praten. :+
Waar xeno het niet snapt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90358232
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar xeno het niet snapt
Xeno is even weg.

Op huizenjacht.

Nu het nog kan :+
pi_90358662
Vrije sector?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90358965
Wij kunnen maar niks leuks vinden in het dorp waar onze oudste nu op school zit?! Tenzij ik opeens Euro 200k hogere hypotheek kan krijgen, maar het gaat er niet makkelijker op worden :(
pi_90359086
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrije sector?
Bijna. Hij kan nu nog vrij in elke sector kopen, straks kan hij alleen nog beperkt vrije sector huren. :o
pi_90368878
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:37 schreef draaijer het volgende:
Wij kunnen maar niks leuks vinden in het dorp waar onze oudste nu op school zit?! Tenzij ik opeens Euro 200k hogere hypotheek kan krijgen, maar het gaat er niet makkelijker op worden :(
Ik ken dat. Wij komen ook 3 ton tekort voor ons droomhuisje.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_90368973
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Ik ken dat. Wij komen ook 3 ton tekort voor ons droomhuisje.
Harder werken, moet iedereen die vooruit wil
pi_90369199
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Harder werken, moet iedereen die vooruit wil
Maar dan is het geen droomhuisje meer. ;)
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_90369275
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Maar dan is het geen droomhuisje meer. ;)
Dus je bent lui?
  vrijdag 24 december 2010 @ 02:11:25 #50
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_90377174
Als je bekijkt welk percentage zakt met de vraagprijs is dat best wel schokkend. Nog geen 8% zakt binnen een half jaar met de vraagprijs. Ziet eruit als een dik slot op de huizenmarkt.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')