Libero is een springertquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
totilas is veel beter(ik gok zo dat dat heulemaal niet de naam is die ik eigenlijk bedoel
)
Is dat alles ? OOOooohquote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zul je van goede huize moeten komen Peurac.
Lichtblauw niet nee, maar ze zijn duidelijk blauwquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen lichtblauwe ogen, mensen denken ook vaak dat ik bruine ogen heb door mijn haarkleur ofzo. Maar het is echt blauw!
Anders klopt het niet he.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Libero is was een springertEn dood.
Dat is pas de eerste selectieronde.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zul je van goede huize moeten komen Peurac.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen ze daar nog wel eens paardevlees in dan? Dacht dat sowieso bijna niet meer te krijgen was.quote:
quote:
Paardenvlees is booming business geloof ik... De slachter die ik ken slacht er 20 per week voor consumptie en dat is nog maar een kleine slachterij.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze daar nog wel eens paardevlees in dan? Dacht dat sowieso bijna niet meer te krijgen was.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze daar nog wel eens paardevlees in dan? Dacht dat sowieso bijna niet meer te krijgen was.
ik denk van welquote:
Wakker dier, stelletje extremistenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik denk van wel
http://www.rnw.nl/nederla(...)etten-en-frikadellen
Zo zie ik ze het liefst jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |