Correct.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ze de moonboots niet meer in jouw maat hebben?
Helemaal niets. Ze heeft bij haar supervisor gemeld dat de 'wond' zielig voor de kat vond.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft ze ook helemaal niéts gevraagd over dat plekje dan?
dat is alweer een ander verhaal als besmettingsgevaarquote:Op donderdag 23 december 2010 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niets. Ze heeft bij haar supervisor gemeld dat de 'wond' zielig voor de kat vond.
De supervisor heeft het op haar beurt aan de gemeente doorgegeven als 'besmettingsgevaar'. Ik vind het maar een hysterisch gedoe van die vrouwen, maar wel iets waarvan je schrikt omdat je niet weet waartoe de gemeente bevoegd en in staat is. Ik ga er dus alles aan doen om onder die radar uit te komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is alweer een ander verhaal als besmettingsgevaar
Ja deze maar, hier was al in gepostquote:
Doe even wat aan die afgrijselijke TT van mequote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja deze maar, hier was al in gepost
Wat moet het worden?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe even wat aan die afgrijselijke TT van me
Dat dus. Voor je het weet bemoeit Kafka zich ermee.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
De supervisor heeft het op haar beurt aan de gemeente doorgegeven als 'besmettingsgevaar'. Ik vind het maar een hysterisch gedoe van die vrouwen, maar wel iets waarvan je schrikt omdat je niet weet waartoe de gemeente bevoegd en in staat is. Ik ga er dus alles aan doen om onder die radar uit te komen.
Telefoon is zo 2009, je moet 'm ff pingen / notificeren / pm'en / facebooken / msn'en / hyven / etc.*quote:
omdat Gert. Dude, hoe lang kom je hier nu al?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef rubje het volgende:
En dat moeten wij belangrijk vinden omdat???
ja want die kon er verder ook niks mee 'zielig voor de kat' staat ook zo stom op papier. Ja je wilt niet eenmaal in die molen zitten want kom er dan maar weer eens uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
De supervisor heeft het op haar beurt aan de gemeente doorgegeven als 'besmettingsgevaar'. Ik vind het maar een hysterisch gedoe van die vrouwen, maar wel iets waarvan je schrikt omdat je niet weet waartoe de gemeente bevoegd en in staat is. Ik ga er dus alles aan doen om onder die radar uit te komen.
O... ja klopt, heb een andere. Heb je info over een beun?quote:
Volgens mij had die supervisor al grote vraagtekens vanuit het hoofdkantoor gekregen, want ze was behoorlijk onvriendelijk tegen me. Ik denk niet dat ze zoiets nog een keer flikken, maar ja het kwaad is al geschied, ik neem aan dat de gemeente dit wel ergens noteert.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want die kon er verder ook niks mee 'zielig voor de kat' staat ook zo stom op papier. Ja je wilt niet eenmaal in die molen zitten want kom er dan maar weer eens uit.
Omdat het Gertsignal onder de sneeuw zit, eikel. Hoe moeten we hem nu bereiken in noodsituaties!? Huh? HUH!?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef rubje het volgende:
En dat moeten wij belangrijk vinden omdat???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |