Correct.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ze de moonboots niet meer in jouw maat hebben?
Helemaal niets. Ze heeft bij haar supervisor gemeld dat de 'wond' zielig voor de kat vond.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft ze ook helemaal niéts gevraagd over dat plekje dan?
dat is alweer een ander verhaal als besmettingsgevaarquote:Op donderdag 23 december 2010 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niets. Ze heeft bij haar supervisor gemeld dat de 'wond' zielig voor de kat vond.
De supervisor heeft het op haar beurt aan de gemeente doorgegeven als 'besmettingsgevaar'. Ik vind het maar een hysterisch gedoe van die vrouwen, maar wel iets waarvan je schrikt omdat je niet weet waartoe de gemeente bevoegd en in staat is. Ik ga er dus alles aan doen om onder die radar uit te komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is alweer een ander verhaal als besmettingsgevaar
Ja deze maar, hier was al in gepostquote:
Doe even wat aan die afgrijselijke TT van mequote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja deze maar, hier was al in gepost
Wat moet het worden?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe even wat aan die afgrijselijke TT van me
Dat dus. Voor je het weet bemoeit Kafka zich ermee.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
De supervisor heeft het op haar beurt aan de gemeente doorgegeven als 'besmettingsgevaar'. Ik vind het maar een hysterisch gedoe van die vrouwen, maar wel iets waarvan je schrikt omdat je niet weet waartoe de gemeente bevoegd en in staat is. Ik ga er dus alles aan doen om onder die radar uit te komen.
Telefoon is zo 2009, je moet 'm ff pingen / notificeren / pm'en / facebooken / msn'en / hyven / etc.*quote:
omdat Gert. Dude, hoe lang kom je hier nu al?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef rubje het volgende:
En dat moeten wij belangrijk vinden omdat???
ja want die kon er verder ook niks mee 'zielig voor de kat' staat ook zo stom op papier. Ja je wilt niet eenmaal in die molen zitten want kom er dan maar weer eens uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
De supervisor heeft het op haar beurt aan de gemeente doorgegeven als 'besmettingsgevaar'. Ik vind het maar een hysterisch gedoe van die vrouwen, maar wel iets waarvan je schrikt omdat je niet weet waartoe de gemeente bevoegd en in staat is. Ik ga er dus alles aan doen om onder die radar uit te komen.
O... ja klopt, heb een andere. Heb je info over een beun?quote:
Volgens mij had die supervisor al grote vraagtekens vanuit het hoofdkantoor gekregen, want ze was behoorlijk onvriendelijk tegen me. Ik denk niet dat ze zoiets nog een keer flikken, maar ja het kwaad is al geschied, ik neem aan dat de gemeente dit wel ergens noteert.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want die kon er verder ook niks mee 'zielig voor de kat' staat ook zo stom op papier. Ja je wilt niet eenmaal in die molen zitten want kom er dan maar weer eens uit.
Omdat het Gertsignal onder de sneeuw zit, eikel. Hoe moeten we hem nu bereiken in noodsituaties!? Huh? HUH!?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef rubje het volgende:
En dat moeten wij belangrijk vinden omdat???
oh lekker dan, onvriendelijk tegen jou. Lijkt me normaal dat je ff verhaal gaat halen. Als de volgende je maar niet zo'n zelfde geintje flikt, voor je het weet sta je echt ergens genoteerdquote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij had die supervisor al grote vraagtekens vanuit het hoofdkantoor gekregen, want ze was behoorlijk onvriendelijk tegen me. Ik denk niet dat ze zoiets nog een keer flikken, maar ja het kwaad is al geschied, ik neem aan dat de gemeente dit wel ergens noteert.
Waarschijnlijk heb je wel gelijk maar het is gewoon heel naar dat de gemeente je voor een dierenverwaarlozer aanziet. Ik hoor wel wat ze verder gaan doen, die Mascha komt in elk geval niet meer denk ik zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef Juud79 het volgende:
@ Disana
Laat je niet zo van de wijs brengen, bij de hh-hulp zitten er altijd rotte appels tussen, maar ook schatten van meiden en dames. Gewoon uithuilen en opnieuw beginnen.![]()
Het gebeurt zo vaak dat het niet klikt of niet werkt en dat er een ander komt, die vervolgens maandenlang blijft, het is een kwestie van geluk hebben.
Je hebt er gewoon recht op en het volgens mij ook nodig, laat ze lekker je huis op orde brengen en als je je weer wat fitter voelt ga je zelf langzaam weer wat oppakken/overnemen, totdat je denkt dat je het weer zelf goed kan. Te snel weer dingen allemaal zelf gaan doen kan ervoor zorgen dat je een terugval krijgt, herstellen van zo ziek zijn duurt gewoon een poos, zeker wat je energie level aangaat.
![]()
Oh god, ik hoop dat hij niet lijdt. Het is echt het verstandigste, rekken gaat alleen maar ten koste van zijn welzijn. Heel veel sterkte beequeen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef beequeen het volgende:
Wat een verhaal Disana, schandalig gewoon en een hele rare gang van zaken imo.
Ik heb vanmiddag om 16.00 uur een afspraak bij de DA om Mikey in te laten slapen.
Hij had net weer een hele rare aanval, vile om en kon niet meer opstaan. En janken!!!!!
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef beequeen het volgende:
Wat een verhaal Disana, schandalig gewoon en een hele rare gang van zaken imo.
Ik heb vanmiddag om 16.00 uur een afspraak bij de DA om Mikey in te laten slapen.
Hij had net weer een hele rare aanval, vile om en kon niet meer opstaan. En janken!!!!!
Dank je wel, ik zit nu al te janken. Het moet gewoon gebeuren, rekken heeft geen zin.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef Disana het volgende:
Oh god, ik hoop dat hij niet lijdt. Het is echt het verstandigste, rekken gaat alleen maar ten koste van zijn welzijn. Heel veel sterkte beequeen.
Nee, het is gewoon zover en je moet erdoorheen hoeveel pijn het jezelf ook doet.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel, ik zit nu al te janken. Het moet gewoon gebeuren, rekken heeft geen zin.
Dank je Scrut en marrije.
Ik weet het, gewoon beter voor hem.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Disana het volgende:
Nee, het is gewoon zover en je moet erdoorheen hoeveel pijn het jezelf ook doet.
Geeft niet Scrut en dat hoeft ook niet. Lief van je.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet gewoon even niet wat te zeggen. Ik moet zo weg maar zal aan jou en Mikey denken, beequeen.
Zit je geen schaatsen te kijken?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer of het allemaal gratis is, echt mensen graaien en graaien zo voor je gezicht weg wat jij wilt pakken, heb wel een roomboterklokje gescoord
ja nu staat het weer op wernemars gaat lekker, maar moest boodschappen halen he en was overal beredruk.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit je geen schaatsen te kijken?
Meestal zeggen ze dat er meer aan de hand is om je effe leeg te trekken.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als het alleen een koppakking is, dan is reparatie nog te doen, maar meestal is er wel meer aan de hand.
Jep, maar als hij bevroren was, dan zit je vermoedelijk ook gelijk vast aan een nieuwe radiateur. Als het alleen de koppakking is, dan valt het inderdaad nog wel mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Meestal zeggen ze dat er meer aan de hand is om je effe leeg te trekken.![]()
want weet jij veel..........![]()
Mijn auto explodeerde bijna omdat ik niet op tijd kon stoppen maar toch alleen de koppakking.
Doe maar ANWB, gewoon omdat je blij bent wanneer je die gele auto in je achteruitkijkspiegel ziet opdoemen als je met panne langs de kant van de weg staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |