Correct.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ze de moonboots niet meer in jouw maat hebben?
Helemaal niets. Ze heeft bij haar supervisor gemeld dat de 'wond' zielig voor de kat vond.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft ze ook helemaal niéts gevraagd over dat plekje dan?
dat is alweer een ander verhaal als besmettingsgevaarquote:Op donderdag 23 december 2010 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niets. Ze heeft bij haar supervisor gemeld dat de 'wond' zielig voor de kat vond.
De supervisor heeft het op haar beurt aan de gemeente doorgegeven als 'besmettingsgevaar'. Ik vind het maar een hysterisch gedoe van die vrouwen, maar wel iets waarvan je schrikt omdat je niet weet waartoe de gemeente bevoegd en in staat is. Ik ga er dus alles aan doen om onder die radar uit te komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is alweer een ander verhaal als besmettingsgevaar
Ja deze maar, hier was al in gepostquote:
Doe even wat aan die afgrijselijke TT van mequote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja deze maar, hier was al in gepost
Wat moet het worden?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe even wat aan die afgrijselijke TT van me
Dat dus. Voor je het weet bemoeit Kafka zich ermee.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
De supervisor heeft het op haar beurt aan de gemeente doorgegeven als 'besmettingsgevaar'. Ik vind het maar een hysterisch gedoe van die vrouwen, maar wel iets waarvan je schrikt omdat je niet weet waartoe de gemeente bevoegd en in staat is. Ik ga er dus alles aan doen om onder die radar uit te komen.
Telefoon is zo 2009, je moet 'm ff pingen / notificeren / pm'en / facebooken / msn'en / hyven / etc.*quote:
omdat Gert. Dude, hoe lang kom je hier nu al?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef rubje het volgende:
En dat moeten wij belangrijk vinden omdat???
ja want die kon er verder ook niks mee 'zielig voor de kat' staat ook zo stom op papier. Ja je wilt niet eenmaal in die molen zitten want kom er dan maar weer eens uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
De supervisor heeft het op haar beurt aan de gemeente doorgegeven als 'besmettingsgevaar'. Ik vind het maar een hysterisch gedoe van die vrouwen, maar wel iets waarvan je schrikt omdat je niet weet waartoe de gemeente bevoegd en in staat is. Ik ga er dus alles aan doen om onder die radar uit te komen.
O... ja klopt, heb een andere. Heb je info over een beun?quote:
Volgens mij had die supervisor al grote vraagtekens vanuit het hoofdkantoor gekregen, want ze was behoorlijk onvriendelijk tegen me. Ik denk niet dat ze zoiets nog een keer flikken, maar ja het kwaad is al geschied, ik neem aan dat de gemeente dit wel ergens noteert.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want die kon er verder ook niks mee 'zielig voor de kat' staat ook zo stom op papier. Ja je wilt niet eenmaal in die molen zitten want kom er dan maar weer eens uit.
Omdat het Gertsignal onder de sneeuw zit, eikel. Hoe moeten we hem nu bereiken in noodsituaties!? Huh? HUH!?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef rubje het volgende:
En dat moeten wij belangrijk vinden omdat???
oh lekker dan, onvriendelijk tegen jou. Lijkt me normaal dat je ff verhaal gaat halen. Als de volgende je maar niet zo'n zelfde geintje flikt, voor je het weet sta je echt ergens genoteerdquote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij had die supervisor al grote vraagtekens vanuit het hoofdkantoor gekregen, want ze was behoorlijk onvriendelijk tegen me. Ik denk niet dat ze zoiets nog een keer flikken, maar ja het kwaad is al geschied, ik neem aan dat de gemeente dit wel ergens noteert.
Waarschijnlijk heb je wel gelijk maar het is gewoon heel naar dat de gemeente je voor een dierenverwaarlozer aanziet. Ik hoor wel wat ze verder gaan doen, die Mascha komt in elk geval niet meer denk ik zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef Juud79 het volgende:
@ Disana
Laat je niet zo van de wijs brengen, bij de hh-hulp zitten er altijd rotte appels tussen, maar ook schatten van meiden en dames. Gewoon uithuilen en opnieuw beginnen.![]()
Het gebeurt zo vaak dat het niet klikt of niet werkt en dat er een ander komt, die vervolgens maandenlang blijft, het is een kwestie van geluk hebben.
Je hebt er gewoon recht op en het volgens mij ook nodig, laat ze lekker je huis op orde brengen en als je je weer wat fitter voelt ga je zelf langzaam weer wat oppakken/overnemen, totdat je denkt dat je het weer zelf goed kan. Te snel weer dingen allemaal zelf gaan doen kan ervoor zorgen dat je een terugval krijgt, herstellen van zo ziek zijn duurt gewoon een poos, zeker wat je energie level aangaat.
![]()
Oh god, ik hoop dat hij niet lijdt. Het is echt het verstandigste, rekken gaat alleen maar ten koste van zijn welzijn. Heel veel sterkte beequeen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef beequeen het volgende:
Wat een verhaal Disana, schandalig gewoon en een hele rare gang van zaken imo.
Ik heb vanmiddag om 16.00 uur een afspraak bij de DA om Mikey in te laten slapen.
Hij had net weer een hele rare aanval, vile om en kon niet meer opstaan. En janken!!!!!
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vanmiddag om 16.00 uur een afspraak bij de DA om Mikey in te laten slapen.
Hij had net weer een hele rare aanval, vile om en kon niet meer opstaan. En janken!!!!!
Dank je wel, ik zit nu al te janken. Het moet gewoon gebeuren, rekken heeft geen zin.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef Disana het volgende:
Oh god, ik hoop dat hij niet lijdt. Het is echt het verstandigste, rekken gaat alleen maar ten koste van zijn welzijn. Heel veel sterkte beequeen.
Nee, het is gewoon zover en je moet erdoorheen hoeveel pijn het jezelf ook doet.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel, ik zit nu al te janken. Het moet gewoon gebeuren, rekken heeft geen zin.
Dank je Scrut en marrije.
Ik weet het, gewoon beter voor hem.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Disana het volgende:
Nee, het is gewoon zover en je moet erdoorheen hoeveel pijn het jezelf ook doet.
Geeft niet Scrut en dat hoeft ook niet. Lief van je.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet gewoon even niet wat te zeggen. Ik moet zo weg maar zal aan jou en Mikey denken, beequeen.
Zit je geen schaatsen te kijken?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer of het allemaal gratis is, echt mensen graaien en graaien zo voor je gezicht weg wat jij wilt pakken, heb wel een roomboterklokje gescoord
ja nu staat het weer op wernemars gaat lekker, maar moest boodschappen halen he en was overal beredruk.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit je geen schaatsen te kijken?
Meestal zeggen ze dat er meer aan de hand is om je effe leeg te trekken.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als het alleen een koppakking is, dan is reparatie nog te doen, maar meestal is er wel meer aan de hand.
Jep, maar als hij bevroren was, dan zit je vermoedelijk ook gelijk vast aan een nieuwe radiateur. Als het alleen de koppakking is, dan valt het inderdaad nog wel mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Meestal zeggen ze dat er meer aan de hand is om je effe leeg te trekken.![]()
want weet jij veel..........![]()
Mijn auto explodeerde bijna omdat ik niet op tijd kon stoppen maar toch alleen de koppakking.
Doe maar ANWB, gewoon omdat je blij bent wanneer je die gele auto in je achteruitkijkspiegel ziet opdoemen als je met panne langs de kant van de weg staatquote:
Er zijn ook mensen die agressief doen als de ANWB hun te lang heeft laten wachtenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar ANWB, gewoon omdat je blij bent wanneer je die gele auto in je achteruitkijkspiegel ziet opdoemen als je met panne langs de kant van de weg staat
Weet je hoe een motor werkt?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef Toverheks het volgende:
wat is in vredesnaam een koppakking, wil iemand mij dat even uitgebreid gaan uitleggen
Asjeblief, hier een cursusjequote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef Toverheks het volgende:
wat is in vredesnaam een koppakking, wil iemand mij dat even uitgebreid gaan uitleggen
Jep, die zijn er ook, alsof het hun schuld is dat het druk is.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die agressief doen als de ANWB hun te lang heeft laten wachten
vanaf staat er.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Kost een kaartje voor zo'n wedstrijd maar 6,50?
Het is daar prachtig. Die hele kop van Overijssel is erg mooi.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:49 schreef Toverheks het volgende:
Mooi daar he Teun, dat meer en dat ijs ziet er mooi uit
Wennemars doet ook meequote:Op donderdag 23 december 2010 14:50 schreef Toverheks het volgende:
Kopgroep er heeft er 1 een kapotte klapschaats, lullig voor hem lig je net lekker in de race
ah, Gert heeft Beun niet meer nodig maar kan het zo zelf doenquote:
las Irene Wutz wil ook meedoen aan de Elfstendentocht, bedacht me mag dat allemaal maar zo van je sponsor, denk dat Sven ook wel mee zou willen doen maar of hij dat werkelijk gaat doorzetten, hij wilde jaar rust.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wennemars doet ook meeDie gaat weer voor een plekje in een rolstoel?
Wennemars verveelde zich onlangs toen Paul de Leeuw hem ontslagen had. Goh, dacht Wennemars toen, wat zal ik nu eens gaan doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las Irene Wutz wil ook meedoen aan de Elfstendentocht, bedacht me mag dat allemaal maar zo van je sponsor, denk dat Sven ook wel mee zou willen doen maar of hij dat werkelijk gaat doorzetten, hij wilde jaar rust.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
dagenlang niet meer lopen en moest worden voortgeduwd in een rolstoel.
nee paul heeft hem niet ontslagen, hij voelde zich niet zo thuis in zo een prog, het was zijn ding niet en heeft paul netjes bedankt.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wennemars verveelde zich onlangs toen Paul de Leeuw hem ontslagen had. Goh, dacht Wennemars toen, wat zal ik nu eens gaan doen?
Hij besloot toen om zonder training aan een marathon mee te gaan doen. Zoals hij zelf zei, tot 20 km ging het prima en daarna werd het afwachten want hij had nog nooit verder gelopen dan 20 km. Na nog eens 10 km moest hij opgeven en kon dagenlang niet meer lopen en moest worden voortgeduwd in een rolstoel.
quote:
Karakter hè, vind ik op zich wel mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Die gast spoort echt niet, sport-idioot.
Nope, ik zie niet allesquote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wist jij dat niet Teun, is uitgebreid overal aan bod gekomen hoor, zelf op jeugdjournaal
Die uitzendingen met Erben waren tenenkrommend. Paul en hij zijn beiden heel dominant, dat werkt gewoon niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee paul heeft hem niet ontslagen, hij voelde zich niet zo thuis in zo een prog, het was zijn ding niet en heeft paul netjes bedankt.
Ik moest aan Paul Gascoigne denken. Die kan ook niet stoppen, vooral ook omdat-ie niets anders kan. Ja, z'n verdriet over z'n vergevorderde leeftijd wegdrinken, dat kan-ie wel goed.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Karakter hè, vind ik op zich wel mooi
Gewoon doorgaan, de dood of de gladiolen.
Nou, met Filemon was het in het begin ook niet echt prettig om naar te kijken.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die uitzendingen met Erben waren tenenkrommend. Paul en hij zijn beiden heel dominant, dat werkt gewoon niet.
Maar die is echt een beetje gek hè.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moest aan Paul Gascoigne denken. Die kan ook niet stoppen, vooral ook omdat-ie niets anders kan. Ja, z'n verdriet over z'n vergevorderde leeftijd wegdrinken, dat kan-ie wel goed.
Ben ik met je eens maar het werd Erben niet in dank afgenomen door Paul. Die zette hem meer dan eens te kakken.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou, met Filemon was het in het begin ook niet echt prettig om naar te kijken.
Die liet Paul compleet zijn gang zijn zonder tegengas te geven, ik vond het wel een verademing dat Erben dat wel deed.
Ik zie het ook niet zo vaak maar geloof inderdaad ook dat Filemon z'n plek heeft gevonden.quote:Gelukkig heeft Filemon wel zijn plek gevonden voor zover ik weet, ik zie het hooguit een keer per week vaker bijna niet.
Hoor ze praten over Ooststellingwerf, de plek waar mijn wieg stond.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:09 schreef Toverheks het volgende:
kijk die sprinter ff gaanhoe hou je het vol denk ik wel eens, is echt verstand op nul en gaan met de banaan.
oh ben jij daar geboren, dan heeft jou wiegje op een hele mooie plek gestaanquote:Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoor ze praten over Ooststellingwerf, de plek waar mijn wieg stond.
Dat is niet waar ze schaatsen maar waar die Stroetinga vandaan komt. Overigens lijkt het landschap waar ze schaatsen wel op waar ik vandaan kom. Het is er dan ook niet ver vandaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ben jij daar geboren, dan heeft jou wiegje op een hele mooie plek gestaan
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:14 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nufoto.nl/fotos/184301/superijspegel-in-polsbroek.html
okequote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is niet waar ze schaatsen maar waar die Stroetinga vandaan komt. Overigens lijkt het landschap waar ze schaatsen wel op waar ik vandaan kom. Het is er dan ook niet ver vandaan.
In Roemenië afgelopen week iemand overleden vanwege het vallen van zo'n pegel op z'n knar. Maar wel mooie plaatjes. Toen ik klein was, zogen we ze opquote:Op donderdag 23 december 2010 15:14 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nufoto.nl/fotos/184301/superijspegel-in-polsbroek.html
't Is goed rietzeilen geblazen daar. Ok, nu even niet, maar met een paar maanden kan het weerquote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is niet waar ze schaatsen maar waar die Stroetinga vandaan komt. Overigens lijkt het landschap waar ze schaatsen wel op waar ik vandaan kom. Het is er dan ook niet ver vandaan.
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
okeja vind het gewoon prachtig daar, die beelden echt soms denk ik echt, ben in een verkeerde stad geboren, hou wel van het platteland enzo
wij ook en dan de sloot over schaatsen, snel weer terug om wat te drinken en dan weer verder schaatsen. Was je zo een halve dag op het ijs.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het huis rechts op de foto ben ik geboren. We stapten vroeger zo voor het huis het ijs op.
dat is inderdaad mooi, en nu woon je in zo een *vieze* stad als Amsterdam.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het huis rechts op de foto ben ik geboren. We stapten vroeger zo voor het huis het ijs op.
Zeker weten, dooit hier al, dus ik heb goede hoopquote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn koelvloeistof is voor een maand geleden gemeten op -25, dat moet goed gaan
Ik ook in een huis vlakbij het water, 's Winters kilometers schaatsen en 's zomers peddelen in de rubberbootquote:Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog -1quote:Op donderdag 23 december 2010 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, dooit hier al, dus ik heb goede hoop
ja hier zijn ook veel slootjes, heb ook wel eens op de sloterplas kunnen schaatsen, ik vertelde de kinderen altijd ( woon vlak waar ik als kind heb gewoond nu) dat ik zo onder de bruggen doorschaatsten en zo richting molen aan de Haarlemmerweg, echt en dan kijk ik wel eens zo naar die bruggen, en denk echt heb ik dat vroeger zo gedurft, zo onder die bruggen doorkruipen was het meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
wij ook en dan de sloot over schaatsen, snel weer terug om wat te drinken en dan weer verder schaatsen. Was je zo een halve dag op het ijs.
Nee, echt nooit. De mogelijkheden van de stad, de drukte en mijn anonimiteit hier, vind ik heerlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is inderdaad mooi, en nu woon je in zo een *vieze* stad als Amsterdam.
Nooit heimwee??/
dat is ook waar, ja in een dorp is het echt ons kent ons, maar lijkt me heerlijk wonen hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, echt nooit. De mogelijkheden van de stad, de drukte en mijn anonimiteit hier, vind ik heerlijk.
Die sociale controle is niet leuk als je het zoontje van de dokter bent.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook waar, ja in een dorp is het echt ons kent ons, maar lijkt me heerlijk wonen hoor.
Ik ga eens kijken hoe de Amstel er vandaag bij ligt. Mijn favoriete stukje Amsterdamquote:(al heb ik een jaar buiten amsterdam gewoond, van 1 juli tot 1 juli in Purmerend) had echt heimwee naar Amsterdam.
Maar je kent het wel bij me denk ik, woon toch een beetje landelijk hier, veel groen en parken enzo.
Jah en geen sneeuw hè. Ik zei het al, we zitten mooi op koers. Met een klein beetje geluk rijd ik eerste kerstdag over mooie schone wegen naar moeders toe, waar wij allen gezamenlijk gezellig aanschuiven om vredig van ons uitgebreid kerstdiner te genietenquote:
Toch schuift er straks weer aardig wat binnen. http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspxquote:Op donderdag 23 december 2010 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah en geen sneeuw hè. Ik zei het al, we zitten mooi op koers. Met een klein beetje geluk rijd ik eerste kerstdag over mooie schone wegen naar moeders toe, waar wij allen gezamenlijk gezellig aanschuiven om vredig van ons uitgebreid kerstdiner te genieten
Dikke kans dat er even iemand komt kijken naar je kat om eventuele verwaarlozing uit te sluiten. Dat mens die jullie heeft aangegeven spoort gewoon niet. Bovendien is ze zo achterbaks als de neten en dat zou ik als ik jou was haar graag even persoonlijk duidelijk willen maken! Alsof een dier geen huidaandoening of een allergie o.i.d. kan hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dikke kans dat er even iemand komt kijken naar je kat om eventuele verwaarlozing uit te sluiten. Dat mens die jullie heeft aangegeven spoort gewoon niet. Bovendien is ze zo achterbaks als de neten en dat zou ik als ik jou was haar graag even persoonlijk duidelijk willen maken! Alsof een dier geen huidaandoening of een allergie o.i.d. kan hebben.
Sterkte BQ, dit zijn echt van die rotdingen!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef beequeen het volgende:
Hij had net weer een hele rare aanval, viel om en kon niet meer opstaan. En janken!!!!!
Ja Teun, maar dat schuift volgens de verwachtingen prachtig langs het Westen heen ........ en daar woon ik dus, dus voor mij geen sneeuw, ik ben een beetje blij welquote:Op donderdag 23 december 2010 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch schuift er straks weer aardig wat binnen. http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Ik gun je je warme regen en reerug op eerste Kerstdagquote:Op donderdag 23 december 2010 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja Teun, maar dat schuift volgens de verwachtingen prachtig langs het Westen heen ........ en daar woon ik dus, dus voor mij geen sneeuw, ik ben een beetje blij wel
over reeen gesproken, staan regelmatig bij mijn ouders in de tuin. Dagelijks zeg maar, eten ze de appels opquote:Op donderdag 23 december 2010 15:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gun je je warme regen en reerug op eerste Kerstdag
die ligt er mooi bij hoor, maak maar mooie fotoquote:Op donderdag 23 december 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die sociale controle is niet leuk als je het zoontje van de dokter bent.
[..]
Ik ga eens kijken hoe de Amstel er vandaag bij ligt. Mijn favoriete stukje Amsterdam
Dat is dan lekker kanen met Kerst Marrije. De vriezer heb je dan al snel volquote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
over reeen gesproken, staan regelmatig bij mijn ouders in de tuin. Dagelijks zeg maar, eten ze de appels op
en ik ga zo weer weg, ff de marathon afkijken want huppeldepup wil ff naar het plein, dus offer ik me wel even opquote:
wanneer ging je ook al weer, toch in Jan.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
over reeen gesproken, staan regelmatig bij mijn ouders in de tuin. Dagelijks zeg maar, eten ze de appels op
Ik ben net terug...uiteindelijk naar de kapper gegaan hier in de straatquote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik ga zo weer weg, ff de marathon afkijken want huppeldepup wil ff naar het plein, dus offer ik me wel even op
ik trap er niet meer in hoor Teunquote:Op donderdag 23 december 2010 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch schuift er straks weer aardig wat binnen. http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben net terug...uiteindelijk naar de kapper gegaan hier in de straat![]()
ZTis echt koud aan het worden kleed je maar warm aan
Anker&Anker, oh wat vind ik die leuk, en willem Anker kan je herkennen omdat hij altijd een vuist maakt in bijna elke zin, moet je maar opletten die praat met zijn handen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:52 schreef Jian het volgende:
Vier advocaten staan Robert M. bij
LEEUWARDEN - De advocatenbroers Wim en Hans Anker, Jan Boksem en Tjalling van der Goot van het Leeuwarder advocatenkantoor Anker en Anker staan Robert M. bij, hoofdverdachte in de Amsterdamse misbruikzaak.
Heeft die gozer dan zoveel geld ofzo ? Ik snap dat ie recht heeft op een advocaat, maar dat kan toch gewoon een pro-deootje zijn, een slechte.... Nee, hup de gebroeders Anker nog wel
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
best wel wat....tot op mn schouders....en mn krul is weer terug
Die topadvocaten spelen zich bij dit soort zaken in de kijker hè. Ook al verdienen ze niets, 't is gratis publiciteit, daar geilen ze wel op en die Ankers al helemaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:52 schreef Jian het volgende:
LEEUWARDEN - De advocatenbroers Wim en Hans Anker, Jan Boksem en Tjalling van der Goot van het Leeuwarder advocatenkantoor Anker en Anker staan Robert M. bij, hoofdverdachte in de Amsterdamse misbruikzaak.
Heeft die gozer dan zoveel geld ofzo ? Ik snap dat ie recht heeft op een advocaat, maar dat kan toch gewoon een pro-deootje zijn, een slechte.... Nee, hup de gebroeders Anker nog wel
Ik heb nog steeds nog mooi haarquote:Op donderdag 23 december 2010 15:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo veel, dan is er inderdaad een stuk af, oh wat zonde, ja ja zal je zeggen nee hoor niks zonde was nodig, maar je hebt van dat mooie haar.
Nou ben benieuwt en wat zegt D-K er van??/
maakt me niet uit, heb die 2delige doc. over hun gezien, vond ze top, veel humor ook naar elkaar toe, lijken me gewoon heel geschikte mannen waar je wel een feestje mee kan bouwen bij wijze van.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die topadvocaten spelen zich bij dit soort zaken in de kijker hè. Ook al verdienen ze niets, 't is gratis publiciteit, daar geilen ze wel op en die Ankers al helemaal.
Ja, nu denk ik weer dat jullie de volle laag krijgen. Kijk maar wat er vanuit België aankomt. Maar 't zal wel weer afbuigenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik trap er niet meer in hoor Teunvanmorgen ik kijken, denk, Teun had het me zo beloofd, geen vlokje is er gevallen
Ahh wat triest. Ik moet ook binnenkort. Strektequote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel, ik zit nu al te janken. Het moet gewoon gebeuren, rekken heeft geen zin.
Dank je Scrut en marrije.
Heb er één deel van gezien, publiciteitsgeile aandachtshoeren vind ik ze.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maakt me niet uit, heb die 2delige doc. over hun gezien, vond ze top, veel humor ook naar elkaar toe, lijken me gewoon heel geschikte mannen waar je wel een feestje mee kan bouwen bij wijze van.
Jij krijgt ook een spuitjequote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh wat triest. Ik moet ook binnenkort. Strekte
Nou, vind ik niet en ach doen ze toch allemaal, Spong, Brammetje en de rest van die bekende advocaten.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb er één deel van gezien, publiciteitsgeile aandachtshoeren vind ik ze.
Spong heb ik het ook niet zo op met z'n quasi interessant gedrag. Brammetje zie ik dan liever. Nog liever zag ik z'n vader. Redelijk onkreukbaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, vind ik niet en ach doen ze toch allemaal, Spong, Brammetje en de rest van die bekende advocaten.
Wat ik mij altijd afvraag is of Bram Moszkowicz een instrument bespeeld of heeft gespeeld. Hij bezigt in RTL Boulevard namelijk vrij vaak termen afkomstig uit de klassieke muziek viel me op!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb er één deel van gezien, publiciteitsgeile aandachtshoeren vind ik ze.
Nou de wens van een hoop hier ja. Maar de Kater Bounty gaat niet zo lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij krijgt ook een spuitje
Je hebt verdomme net een nieuwe heup op onze kosten
Ahhhhhhhhh, wil je een groepshugquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de wens van een hoop hier ja.
Hij heeft denk ik van huis uit een goede opvoeding gehad, daar hoort dan ook klassieke muziek bijquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ik mij altijd afvraag is of Bram Moszkowicz een instrument bespeeld of heeft gespeeld. Hij bezigt in RTL Boulevard namelijk vrij vaak termen afkomstig uit de klassieke muziek viel me op!
Tja, het is meer dat het nu het Oog zijn blik er op heeft laten vallen. Ik vroeg mij laatst ook al of dit normale praktijken, maar waar nu de nadruk op ligt.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Jian het volgende:
Moeder verkracht zoon (8)
BERLIJN - Een 39-jarige moeder uit Berlijn is veroordeeld tot negen jaar gevangenisstraf voor het verkrachten van haar 8-jarige zoontje.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oon__8___.html?p=4,1
Gebeurt er ook nog wat anders op het moment, tjeezus, 't lijkt wel mode ofzo
Ach ja, let it be....quote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de wens van een hoop hier ja.
Ik heb weleens het idee dat bekende advocaten dit soort zaken doen voor de publiciteit.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:52 schreef Jian het volgende:
Nee dat priktquote:
Sure ik heb meer noten op mijn zangquote:
Joh tis maar fok...quote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb niemand gelezen hier die Soury een spuit toe wenst hoor
Nietquote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb niemand gelezen hier die Soury een spuit toe wenst hoor
Ze zitten volgende week te loeren op de jurk op markplaats voor een koopiequote:
Je hebt verschillende soorten spuiten! Krijg een spuitje en slaap in, vind ik wat anders, dan iemand een grote spuit toewensen van een manspersoon die wat slagroom tussen de billetjes mikt zodat ze aan elkaar blijven zitten gelijk wat behangplak!quote:
Als je net iets beter gelezen had dan had je die opmerking met die duim naar beneden niet gemaaktquote:
Slagroom it isquote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten spuiten! Krijg een spuitje en slaap in, vind ik wat anders, dan iemand een grote spuit toewensen van een manspersoon die wat slagroom tussen de billetje mikt zodat ze aan elkaar blijven zitten gelijk wat behangplak!
Teun....ik bedoel dat ik er moe van word van het domme gestook en gezeik....als je wat meer mensenkennis had gehad, dan had je dat dus uit mijn post begrepen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je net iets beter gelezen had dan had je die opmerking met die duim naar beneden niet gemaakt
Je bent even abuis. Dat heb ik ook wel es hoor..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Teun....ik bedoel dat ik er moe van word van het domme gestook en gezeik....als je wat meer mensenkennis had gehad, dan had je dat dus uit mijn post begrepen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten volgende week te loeren op de jurk op markplaats voor een koopie
nee...je bedoelt jij hebt dat ''weleens''....Ik heb dat nooit eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent even abuis. Dat heb ik ook wel es hoor..
Ik stook helemaal niet, het was een grapjequote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Teun....ik bedoel dat ik er moe van word van het domme gestook en gezeik....als je wat meer mensenkennis had gehad, dan had je dat dus uit mijn post begrepen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Soury het volgende:
Ahh wat triest. Ik moet ook binnenkort. Strekte
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij krijgt ook een spuitje
Je hebt verdomme net een nieuwe heup op onze kosten
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar komt mijn uitgelubberde buik niet mooi in uit
Nou...o...Haha dan maarquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik stook helemaal niet, het was een grapje
[..]
[..]
[..]
Nu dus wel, compleet abuisquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...je bedoelt jij hebt dat ''weleens''....Ik heb dat nooit eigenlijk
Ik word zo moe van die wijvenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik stook helemaal niet, het was een grapje
Haha, noemen ze dat tegenwoordig zo? Ik moet eens meer met mijn tijd mee gaan!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:24 schreef Toverheks het volgende:
dat je nog kan lullen na meer dan 3 uur keihard geschaatst te hebben.
Dat zou dr bij mij al helemaal apart uitzienquote:Op donderdag 23 december 2010 16:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
tenzij de open rug aan de voorkant zit
dat is toch je witte kater, ach wat mankeert iequote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de wens van een hoop hier ja. Maar de Kater Bounty gaat niet zo lekker
Heel veel sterkte.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef beequeen het volgende:
Het is uitgesteld naar 18.30 uur. Zoonlief wil de ook aanwezig zijn. Dit wachten is vreselijk.
't Kan dooien en 't kan vriezen, ook hierquote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef Jian het volgende:
Ik snap het allemaal niet precies, maar om erbij te horen vind ik het ook allemaal klote hoor
ga lekker janken joh....ohneeeeeeeeeeeeee dat doe jij niet....nou ga maar lekker verder met je lieve gedragquote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wordt moe van het feit dat de meesten zo selectief hun bek opentrekken
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef beequeen het volgende:
Het is uitgesteld naar 18.30 uur. Zoonlief wil de ook aanwezig zijn. Dit wachten is vreselijk.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef beequeen het volgende:
Heb je nog wat laatste foto's gemaakt? Misschien dat je er zelf niet aan denkt door al het verdriet? Of niet wilt, kan natuurlijk ook. Sterkte Queenie.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef beequeen het volgende:
Hou het nu lekker in je zak, dan kun je nog even mijmeren over wat je ervoor gaat kopenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
nou ga maar weer eens de straat op en geld uit geven, echt dat gesjop is echt geen hobby van me.
God hebbe zijn ziel! (of is dat te katholiek?)quote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef beequeen het volgende:
Jij?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
WIE heeft er zojuist een ontzettend tof ontwerp voor een openingscampgane gepresenteerd![]()
Ian natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
WIE heeft er zojuist een ontzettend tof ontwerp voor een openingscampgane gepresenteerd![]()
Jiizelf....wilde gok hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
God hebbe zijn ziel! (of is dat te katholiek?)
Tja een boel gezeik, letterlijk. Hij plast wanneer het hem uitkomt en ontlasting is al jaren een probleem. Zit al een jaar of twee aan de medicijnen daar gaat hij wat beter op. Hij word 14quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is toch je witte kater, ach wat mankeert ie
Zo te lezen niet de vice-voorzitter van de commissie van het Standaardnederlands!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Typfoujes mogen in een schets.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij?
Heb je het daar wel goed geschreven?
Owww. Wat zielig.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja een boel gezeik, letterlijk. Hij plast wanneer het hem uitkomt en ontlasting is al jaren een probleem. Zit al een jaar of twee aan de medicijnen daar gaat hij wat beter op. Hij word 14
en gezien hij waarschijnlijk veel geschopt is bij de vorige baas is het van binnen verzakt/verkloot en heeft hij er geen controle meer op. Hij huilt soms van persdrang.
kerst valt hier nog redelijk te negeren maar dat vuurwerk met oud en nieuw is wel wat lastig te omzeilenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Typfoujes mogen in een schets.![]()
Hè dat voelt goed zeg. Wordt 100% afgekeurd maar hij gaat toch lekker in de portfolio.![]()
*overdreven vrolijk doet om kutkerstenoudennieuw te compenseren![]()
Ik gun jou geen spuitje, eigenlijk lijk jij me best wel een type waarmee ik gezellig een borrel mee zou kunnen drinken, als je dan tenmiste ook niet meteen in de aanval gaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de wens van een hoop hier ja. Maar de Kater Bounty gaat niet zo lekker
Wat vind je er dan niet leuk aan dit jaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Typfoujes mogen in een schets.![]()
Hè dat voelt goed zeg. Wordt 100% afgekeurd maar hij gaat toch lekker in de portfolio.![]()
*overdreven vrolijk doet om kutkerstenoudennieuw te compenseren![]()
Hier krijg ik het omgekeerde gevoel!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
kerst valt hier nog redelijk te negeren maar dat vuurwerk met oud en nieuw is wel wat lastig te omzeilen
Ja, en weet je het is wederzijds ..Ik ben helaas een beetje klaar met "meet de fokkers"quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gun jou geen spuitje, eigenlijk lijk jij me best wel een type waarmee ik gezellig een borrel mee zou kunnen drinken, als je dan tenmiste ook niet meteen in de aanval gaat.
Bounty is toch die witte?
Ik niet, ik heb vanmiddag de bioscoopkaartkjes opgehaald voor deel 3quote:Op donderdag 23 december 2010 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, en weet je het is wederzijds ..Ik ben helaas een beetje klaar met "meet de fokkers"
Niet gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Ïk heb gisteravond nog een stukje Saw zitten kijken![]()
Wat een vreselijke films.
inderdaad weinig soeps rond 20.30, dat wordt nl 1 denk ik, de pelgrimscodequote:Op donderdag 23 december 2010 16:47 schreef Laysa het volgende:
en vanavond weer niets echt leuks op de tv....zo'n film die je maar half hoeft te volgen
Wel met popcorn smijten he ?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb vanmiddag de bioscoopkaartkjes opgehaald voor deel 3
Esmaa Alariachiquote:Op donderdag 23 december 2010 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
inderdaad weinig soeps rond 20.30, dat wordt nl 1 denk ik, de pelgrimscode
Welk deel?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef Deisyy het volgende:
The Spiderwick chronicles komt, da's een leuke filmquote:Op donderdag 23 december 2010 16:47 schreef Laysa het volgende:
en vanavond weer niets echt leuks op de tv....zo'n film die je maar half hoeft te volgen
6 3D !!!! Coolquote:Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Saw, bij welk deel zijn ze nu?
Behalve dat het sowieso altijd kut is?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat vind je er dan niet leuk aan dit jaar?
Laatst pas voor het eerst het eerste deel gezien. Vond het heel erg meevallen, vergeleken met wat er allemaal over gezegd werdquote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef Deisyy het volgende:
WTF, zo slecht was het toch niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
.Ik ben helaas een beetje klaar met "meet de fokkers"
Ja mwa....miss gaat die dan aan voor op de achtergrondquote:Op donderdag 23 december 2010 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
The Spiderwick chronicles komt, da's een leuke film
Gelukkig, want vanwege haar kon ik er niet naar kijken. Wat een arrogantie, het lijkt mij wel!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie?
Ah google laat al zien wie. Maar zij is er al uit hoor.
Natuurfilms, films over de ruimtequote:Op donderdag 23 december 2010 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alleen porno in 3d lijkt mij wel wat!
't Is je eerste echte met Ian, 't wordt vast wel wat. Samen terugblikken op afgelopen jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 16:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Behalve dat het sowieso altijd kut is?
Ja, daar worden we vast vrolijk van!quote:
lolquote:Op donderdag 23 december 2010 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gelukkig, want vanwege haar kon ik er niet naar kijken. Wat een arrogantie, het lijkt mij wel!
Denk het wel hè. Een half jaar geleden zat je vreselijk omhoog met woonruimte, woonde je alleen. Kijk nu eens?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daar worden we vast vrolijk van!
Ik had een opdracht gezien en toen moesten ze in Syrië boodschappen doen! Stond ze daar een beetje de boel te domineren en bij elkaar te schreeuwen. Zelfs de lui van de vismarkt dachten, wat een viswijf! Aan haar gezicht te zien waarschijnlijk een platvis!quote:
Neee de gerookte spareribs staan in de aanbieding voor een BBQquote:Op donderdag 23 december 2010 16:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WTF, zo slecht was het toch niet?
Woonruimte te over, meer dan nu!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het wel hè. Een half jaar geleden zat je vreselijk omhoog met woonruimte, woonde je alleen. Kijk nu eens?
Zelfde geldt voor Laysa.
Achtergrond ?? issa spannundquote:Op donderdag 23 december 2010 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja mwa....miss gaat die dan aan voor op de achtergrond
't Komt wel goed, voor spareribs loop ik net een tikkie harderquote:Op donderdag 23 december 2010 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Neee de gerookte spareribs staan in de aanbieding voor een BBQ
Nah, misschien kun je nog weer terugquote:Op donderdag 23 december 2010 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Woonruimte te over, meer dan nu!
ik zap meestal weg als ik haar ziequote:Op donderdag 23 december 2010 17:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had een opdracht gezien en toen moesten ze in Syrië boodschappen doen! Stond ze daar een beetje de boel te domineren en bij elkaar te schreeuwen. Zelfs de lui van de vismarkt dachten, wat een viswijf! Aan haar gezicht te zien waarschijnlijk een platvis!
Uhuh, ben er echt op vooruit gegaanquote:Op donderdag 23 december 2010 17:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het wel hè. Een half jaar geleden zat je vreselijk omhoog met woonruimte, woonde je alleen. Kijk nu eens?
Zelfde geldt voor Laysa.
Jammer, ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Behalve dat het sowieso altijd kut is?
Als ik haar zie dan heb ik ergens toch spijt dat de inquisitie is afgeschaft.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zap meestal weg als ik haar zieMaar in die aflevering deed ze wel normaal, weinig tijd voor kletspraatjes, op en af de trappen.
Werken met kerstquote:Op donderdag 23 december 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
Zo, vakantie.
Nou ja, alleen morgenavond en zaterdagavond nog werken.
Je kunt het ook zelf leuk maken, denk maar zo je bent nu niet alleen.quote:
Jeeeez, wat een naar verhaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef Soury het volgende:
Tja een boel gezeik, letterlijk. Hij plast wanneer het hem uitkomt en ontlasting is al jaren een probleem. Zit al een jaar of twee aan de medicijnen daar gaat hij wat beter op. Hij word 14
en gezien hij waarschijnlijk veel geschopt is bij de vorige baas is het van binnen verzakt/verkloot en heeft hij er geen controle meer op. Hij huilt soms van persdrang.
Dank je wel. Jij ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Bee, wat verdrietig en dat zo vlak voor kerst.
Sterkte
Doe niet zo gekquote:Op donderdag 23 december 2010 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel. Jij ook.
Sorry dat ik zo ego bezig ben en niet op de rest reageer.![]()
Klinkt goed, ik ben gek op makreel.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat z'n vandaag gekochte en vers gerookte Noorse makreel ontdoen van graat
Dit is voor mij de eerste keer. Ik ga nu op de bank zitten en Mikey knuffelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef hondjes het volgende:
Doe niet zo gek![]()
Ik heb het 4 keer meegemaakt, en het is zo een verdrietig iets...
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Effe kijken hoor...
Huis uit geschopt, in een achterstandswijkhok gepropt, enorme schuld ontdekt, al het spaargeld er doorheen ivm verhuizingen en rijbewijs, nieuws dat de zaak 40 km verderop gaat zitten, maandenlang vergééfs solliciteren/instanties achter de broek zitten, en dan nog niet te beginnen over wat er in je omgeving allemaal gebeurt. Maar ach, ik ben gezond en mag dus niet klagen?![]()
![]()
![]()
Ja....doe maar...klote zooi ookquote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is voor mij de eerste keer. Ik ga nu op de bank zitten en Mikey knuffelen.
Ik moet er dan weer niet aan denken om oud en nieuw anders dan alleen te vieren. En eigenlijk geldt dat ook voor die fucking "kijk ons eens gezellig doen" Kerst. Afijn, dit jaar voel ik mij moreel verplicht om één dag samen te zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
denk maar zo je bent nu niet alleen.
Schandalig Marrije, ik heb hem in één keer opgevrotenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik ben gek op makreel.
Die beesjes weg brengen doet zwaar pijn. !!! Sterkte BQquote:Op donderdag 23 december 2010 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel. Jij ook.
Sorry dat ik zo ego bezig ben en niet op de rest reageer.![]()
Vraag het aan jouw Lieve Heer. Met wat geluk krijg je per kerende post antwoord (als TNT niet staakt)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe ontdek je een enorme schuld?
Neem de tijd om afscheid te nemen.STERKTE MEISquote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is voor mij de eerste keer. Ik ga nu op de bank zitten en Mikey knuffelen.
Ja, dat klopt, is niet jofelquote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die beesjes weg brengen doet zwaar pijn. !!! Sterkte BQ
Nee, het gaat mij er om dat als je iemand hebt (en daar ook behoefte aan hebt) het nog heel fijn en gezellig kan zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet er dan weer niet aan denken om oud en nieuw anders dan alleen te vieren. En eigenlijk geldt dat ook voor die fucking "kijk ons eens gezellig doen" Kerst. Afijn, dit jaar voel ik mij moreel verplicht om één dag samen te zijn.
Dat is zoquote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij er om dat als je iemand hebt (en daar ook behoefte aan hebt) het nog heel fijn en gezellig kan zijn.
Mijn lieve heer? Jij schrijft ook brieven aan de Moeder de Gans? Moeder de Gans met kerst eten te krijgen!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vraag het aan jouw Lieve Heer. Met wat geluk krijg je per kerende post antwoord (als TNT niet staakt)
Ja inderdaad. Ik vond kerst ook jaren kut. Nu maak ik er werk van en heb er lol in. !!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij er om dat als je iemand hebt (en daar ook behoefte aan hebt) het nog heel fijn en gezellig kan zijn.
Je had beter een skipak kunnen kopen.quote:
Ik had wel zo'n Inuit-outfit willen hebben! Van bont en dode beestchen!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Je had beter een skipak kunnen kopen.
Ik dacht meer aan een ME pak met kogelvrij vest enz.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Je had beter een skipak kunnen kopen.
Hoop je op rellen?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een ME pak met kogelvrij vest enz.
25,6 kB (26.260 bytes)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Coos het volgende:
OPROEP!!!!!!
Wie kan mijn normale avatar kleiner maken??? 60x60 dus anders mag hij niet meer van Danny.![]()
Deze
[ afbeelding ]
Gisteravond was Saw 4 op tv, aan de ene kant vond ik het afschuwelijk en aan de andere kant intrigeerde het me, maar mijn luiken vielen dichtquote:
Je douwt dat mokkel er ook gewoon echt helemaal met d'r snuit d'r inquote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Coos het volgende:
OPROEP!!!!!!
Wie kan mijn normale avatar kleiner maken??? 60x60 dus anders mag hij niet meer van Danny.![]()
Deze
[ afbeelding ]
Ja tegenwoordig mag je hem niet linken en moet je hem dus uploaden. Nu is hij veels te groot.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
25,6 kB (26.260 bytes)
Moet ie nog kleiner dan ?
Nee, nooit aan gedacht. Ik ga dat vanavond nog doenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn lieve heer? Jij schrijft ook brieven aan de Moeder de Gans? Moeder de Gans met kerst eten te krijgen!
Ik heb die film gezien, denk ik, als we het over hetzelfde hebben,quote:Op donderdag 23 december 2010 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteravond was Saw 4 op tv, aan de ene kant vond ik het afschuwelijk en aan de andere kant intrigeerde het me, maar mijn luiken vielen dicht![]()
Ik hoor hier in dew wandelgangen dat er al een Saw 6 is
Yepquote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij gaat het niet om de grootte van de file in bytes, maar in pixels?
Geen half werk Fann.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je douwt dat mokkel er ook gewoon echt helemaal met d'r snuit d'r in
heh Coos..![]()
Bruut !
En je hebt de liefde van je levenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Effe kijken hoor...
Huis uit geschopt, in een achterstandswijkhok gepropt, enorme schuld ontdekt, al het spaargeld er doorheen ivm verhuizingen en rijbewijs, nieuws dat de zaak 40 km verderop gaat zitten, maandenlang vergééfs solliciteren/instanties achter de broek zitten, en dan nog niet te beginnen over wat er in je omgeving allemaal gebeurt. Maar ach, ik ben gezond en mag dus niet klagen?![]()
![]()
![]()
http://www.online-image-editor.com/quote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig mag je hem niet linken en moet je hem dus uploaden. Nu is hij veels te groot.
Ik werd ook ietwat onpasselijk toen dat haar van die meid in dat tandwiel werd getrokken en het met hoofdhuid en al los kwam van haar schedelquote:Op donderdag 23 december 2010 17:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb die film gezien, denk ik, als we het over hetzelfde hebben,
ik heb de halve film ''door mijn vingers heen'' gezien![]()
Ik kan daar gewoon NIET naar kijken
Moet je doen! Als je met haar ruzie krijgt, dan vreet ik mijn zolen op.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury en ik gaan een borrel drinken
Sambal bij?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je doen! Als je met haar ruzie krijgt, dan vreet ik mijn zolen op.
Daar hou ik je aan hoor !!!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury en ik gaan een borrel drinken
Die beweegt toch niet!quote:
jah... hou maar op die hoofdhuidquote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd ook ietwat onpasselijk toen dat haar van die meid in dat tandwiel werd getrokken en het met hoofdhuid en al los kwam van haar schedel![]()
Die vent die in stukken werd gehakt door dat apparaat vond ik wel weer gaaf
Oh nah ja laat maarquote:
Ik vind het allemaal postief Mera, want:quote:Op donderdag 23 december 2010 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Effe kijken hoor...
![]()
![]()
Daarom kijk ik er naar... Hoe mensen in stukken worden gehakt !!! Even wachten op de 3D dusquote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd ook ietwat onpasselijk toen dat haar van die meid in dat tandwiel werd getrokken en het met hoofdhuid en al los kwam van haar schedel![]()
Die vent die in stukken werd gehakt door dat apparaat vond ik wel weer gaaf
De fok huissloof ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof is FA! Die fikst dat wel even Coos! Die ken dat, die hed verstand van pjoeters!
Die ken da hendig! Jij ken het niet, Coos nie, ik ken het niet!quote:
net terug.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, lukt mij niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.online-image-editor.com/
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |