Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel heel gezellig en leuk dat je het doet
Ja dat is ook zo hoor. Ik dwing mezelf om iets meer georganiseerd te zijn maar zo als mijn moeder gaat het me nooit lukkenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je voor veel kookt moet je een schema hebben, sommige recepten zijn zo bewerkelijk
Samenquote:
Tis altijd al druk, dus vast vanavond ookquote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ikea, zou dat nou vanavond druk zijn?
Tof, al die oude Sega spelletjes die je kunt spelenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SamenWe wisten verder beide toch niks, en dit is ook wel leuk met feestjes en om gewoon samen beetje mee te geinen
Dat ken toch niet op een Wii? Je bedoelt Mario Kart enzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof, al die oude Sega spelletjes die je kunt spelen
Op de een of andere manier ben ik bang van wel. Ik ging op 5 december, vast rustig dacht ik...maar nee hoor onwijs druk!! Niet iedereen was net zo caught op in Sinterklaas als Raffaellaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ikea, zou dat nou vanavond druk zijn?
Het laat je niet los héquote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ben ik bang van wel. Ik ging op 5 december, vast rustig dacht ik...maar nee hoor onwijs druk!! Niet iedereen was net zo caught op in Sinterklaas als Raffaella
Wij hadden vroeger ook een Segaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof, al die oude Sega spelletjes die je kunt spelen
Dan is juist opschrijven erg handigquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo hoor. Ik dwing mezelf om iets meer georganiseerd te zijn maar zo als mijn moeder gaat het me nooit lukken
Pure jaloezie Llquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het laat je niet los hé
Hebbie al een spandex-jurkje gevonden?
wii is ook van Nintendoquote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ken toch niet op een Wii? Je bedoelt Mario Kart enzo?Das van Nintendo
Ja da bedoel ik dus. Sega is niet van Nintendo. Al had je op een gegeven moment wel gewoon Sonic voor de (S)NES en Mario voor de Sega volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef omearos het volgende:
[..]
wii is ook van Nintendo
Ik heb ook van die oude spelletjes, moet je alleen wel zo'n "classic controller" van de Wii erbij halen. Gister nog Donkey Kong aangeschaft via het winkelkanaal, Drizzt helemaal blij
Donkey Kong voor de Wiiquote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn idd veel cross-overs. Kan zo wel voor je spieken of er Sega-dingen tussen zitten. Nog verzoekjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja da bedoel ik dus. Sega is niet van Nintendo. Al had je op een gegeven moment wel gewoon Sonic voor de (S)NES en Mario voor de Sega volgens mij
Oh dat is ook leukquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Dan is juist opschrijven erg handigen recepten maken die je al kent en niet te ingewikkeld zijn. Ik maak dan vaak iets uit de oven, vooraf al klaarmaken, op de dag zelf alleen nog afbakken of opwarmen. En met heel veel volk: ieder een deel van het menu.
Zo heb ik ooit met vrienden toevallig een soort lente-menu gehad met oud&nieuw (paasmenu noemden we het) omdat iedereen iets mee had wat meer bij de lente hoorde, en iemand zelfs paas-hagelslag had voor over het toetje
![]()
Oh ja voor de Snes ja, excuusquote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja da bedoel ik dus. Sega is niet van Nintendo. Al had je op een gegeven moment wel gewoon Sonic voor de (S)NES en Mario voor de Sega volgens mij
Das het enige spel dat ik niet leuk vondquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook een SegaWas zo'n fan van dat ding
![]()
Vooral Sonic
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zijn idd aparte dingen. Als je gelijk spellen aanschaft kan je kijken naar versies waar een extra controller bijzit, scheelt vaak toch iets in totaalprijs. Voor spellen met meer personen heb je vaak ook evenveel controllers nodig. Op het doosje staat op de achterkant welke je nodig hebt.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh ik heb geen speciale wensen
Maar wat moet je nou eigenlijk allemaal hebben om een beetje leuk basispakket te hebben voor 2p
Zo'n controller, en zo'n nunchuck? Want dat zijn 2 verschillende dingen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |