quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik denk dat als ik rooie lipstick op doe, ik meteen het circus in mag
Jij draagt nooit lippenstift en voelt je nu aangevallen door TS?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Je bent een vervelende troll/kloon.
Jij 'kent' Grapefruitthee niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jij draagt nooit lippenstift en voelt je nu aangevallen door TS?
Hoort in de wei, niet op je hoofdquote:
En kopieer deze naar dit topic, dan geef ik mijn ongezouten menig over vrouwen met lippenstif!quote:
Heb weleens een topic van haar gelezen ja, vermakelijk. Maar een troll, nou nee.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij 'kent' Grapefruitthee niet?
Ik denk persoonlijk van wel. Maar zie post hierboven.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Heb weleens een topic van haar gelezen ja, vermakelijk. Maar een troll, nou nee.
Nou, dat heeft 'ze' toch zelf al bij herhaling toegegeven.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Heb weleens een topic van haar gelezen ja, vermakelijk. Maar een troll, nou nee.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Joal het volgende:
Nee, niet weer die Grapefruitthee met haar kut-topics.
Mee eens.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:41 schreef Silven het volgende:
Grapefruitthee (TS) haalt al in meerdere topics het bloed onder m'n nagels vandaan, ik heb zelden zo'n onzeker pubermeisje gehoord met zoveel self-made problems, zo weinig zelfvertrouwen, zo'n laag IQ (als al 50 keer antwoord gegeven is op de OP, vaak eenduidig, en het dan nog niet begrijpen) . Als dit niet de ultieme troll is dan weet ik het ook niet meer. Ik ga dus verder ook nooit meer op een Grapefruitthee-topic reageren.
Ze heeft zelf aangegeven dat ze een kloon van een gebande is. Hoe trollig wil je het hebben!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat heeft 'ze' toch zelf al bij herhaling toegegeven.
Ik dacht ze moeite had om bij het andere geslacht in de smaak te vallen en daarom deze topics opende? Is het een open relatie maar kan ze buiten hem om geen booty scorenquote:Op vrijdag 24 december 2010 06:31 schreef mootie het volgende:
Ze heeft zelf aangegeven dat ze een kloon van een gebande is. Hoe trollig wil je het hebben!
Trouwens, ze moet gewoon lekker deze vragen aan haar vriendje stellen, aangezien ze al 2 jaar een relatie heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |