Zo ver was ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De kleur boeit vrij weinig als je al aan het zoenen bent.
Je hebt ook zoiets als bruine lippenstiftquote:Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Rode lippenstift is vies.
Huidskleurige lippenstift is voor kampers.
Zwart is voor gothics.
Naturel is gewoon het mooist.
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vond blauw je wel leuk staan anders!
Dat is voor mensen die in 2girls1cup spelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Je hebt ook zoiets als bruine lippenstift
Dat kan ik je niet echt zeggen, het hangt echt van de persoon af. Persoonlijk vind ik dat de kleur bij het gezicht moet passen en het moet niet te aanwezig zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Zo ver was ik ookmaar zien bruine naturel lippen er meer aantrekkelijker uit om te zoenen of licht roze naturel lippen?
En dit inderdaad.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof het alleen om de lippen gaat. Was jij dat nou ook van dat topic over hoe een kutje er uit moest zien? Alsof je bij al die dingen alleen specifiek naar 1 lichaamsdeel kijkt. Tis gewoon een totaalpakket... en dan is het een beetje geven en nemen (), het een vindt je misschien prachtig, het ander wat minder... zo gaat dat
Niemand is perfect
Hoe onzeker ben jij wel niet. Nogmaals; dat hangt van de persoon af. Ieder zijn eigen smaak.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef Grapefruitthee het volgende:
Maar het is dus niet zo dat bruine naturel lippen als ranziger worden gezien dan naturel roze lippen?
Subtiliteit is het sleutelwoord als het over make-up gaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mijn lippen zijn van zichzelf behoorlijk rood en vol, ik doe er alleen lippenbalsem op omdat ik daar behoorlijk aan verslaafd ben. Zorgt meteen voor een subtiel glansje.
Ik denk dat als ik rooie lipstick op doe, ik meteen het circus in mag
Ik gebruik wel make up hoor, maar bij duidelijk aanwezige lippen kun je juist beter het accent op je ogen leggen ipv je lippen nog erger te maken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Subtiliteit is het sleutelwoord als het over make-up gaat.
Ja dat klopt denk ik wel, of je moet een man aan willen trekken die helemaal wild worden van dikke lippen, die zijn er ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik gebruik wel make up hoor, maar bij duidelijk aanwezige lippen kun je juist beter het accent op je ogen leggen ipv je lippen nog erger te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |