Wat had die zanger aan? Weer een struik of dit keer wat anders?quote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef tijnbrein het volgende:
Master Musicians of Bukkake was echt meesterlijk. Rwake was erg gaaf. Verder weinig gezien.
Een wit gewaad met lichtgevende handschoenenquote:Op zondag 17 april 2011 12:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
Wat had die zanger aan? Weer een struik of dit keer wat anders?
Ook voor mij de topper. Veel heftiger dan op plaatquote:Op zondag 17 april 2011 12:20 schreef mr_cucumber het volgende:
Black Math Horseman vond ik toch wel een hoogtepuntje van de dag, wat een drummer zeg.
Oorsex?quote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef Trashcanman het volgende:
Ok. Ben weer terug in de gangbare werkelijkheid.
Mijn hoogtepunten van afgelopen RB:
- de uiteraard goede sfeer en weer wat oude bekenden gesproken.
- Pentagram
- White Hills
- Godflesh
- Ramesses
- Alle ongein tussendoor: klappen voor stoplichten, enquetes, oorsex enzovoort.
- Swans
- Earth
Deze editie toch vooral de grote namen dus.
Wat minder:
- Aluk Todolo
- Buikloop
- Keiji Haino, daar was ik simpelweg niet voor in de stemming.
Gaan we weer.quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Trashcanman het volgende:
O ja. Shrinebuilder was toch ook wel de shit om eerlijk te zijn
Sterker nog, Shrinebuilder is het meest fantastische dat er ooit in dit deel van het heelal is ontstaan!quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Trashcanman het volgende:
O ja. Shrinebuilder was toch ook wel de shit om eerlijk te zijn
Helemaal eens met Shrinebuilder, precies wat ik ook dacht. Swans lag aan jou denk ik jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef Gehenna het volgende:
erg genoten dit weekend, de hoogtepunten waren voor mij (chronologisch):
- Shrinebuilder (kan aan mij liggen, maar ik had het idee dat de bas veel te hard stond en dat daardoor al het overige geluid hierin verdween)
- Swans, ik kwam er niet in, ik vindt hun platen geweldig (hoewel ik die nieuwe nog niet heb gehoord) ik vond het te hard zonder oordopjes en kloten met (terwijl ik daar normaal geen last van heb), ik heb heel wat plekjes in de zaal & op het balkon geprobeerd, maar het mocht niet baten. Ook de hard-zacht overgang in de nummers klonken nogal geforceerd wispelturig en het dynamiek-spel kwam over als Glenn Branca op een slechte dag imho... ...maar ik was ook behoorlijk moe op dat moment en verder leek iedereen het geweldig te vinden, dus ik denk dat deze gewoon aan mij lagik was gewoon even toe aan iets lichts denk ik
Die heb ik zeker gemist danquote:
Eerlijk gezegd vind ik het niet al het lof dat het krijgt waard. Maar dat kan aan mijn stemming toen hebben gelegenquote:Op maandag 18 april 2011 00:33 schreef arucard het volgende:
Hoogtepunten van vandaag was
Black Mountain
Nu ken ik de band niet van voor naar achter en weer terug, maar volgens mij is het repetitieve (klopt imho niet helemaal, aangezien de muziek op een subtiele manier alsmaar net even wat verandert) juist hun handelsmerk.quote:Op maandag 18 april 2011 00:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
- Pharaoh Overlord, vond de set te repetitief
Hehe, dat heb ik ook een paar keer gehad. Wel bizar, sta je rustig een bandje te kijken komt er een of andere gast echt pal voor je staan. Stond nog net niet met mijn neus in zijn haar. Wat heel effectief bleek te zijn was of heel hard beginnen te lachen, of gaan hoestenquote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
En ik vond het publiek vaak aan de vervelende kant, veel mensen die zich precies voor je wurmen
Volgens mij ook. Dat theater was van Adjequote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik ook een paar keer gehad. Wel bizar, sta je rustig een bandje te kijken komt er een of andere gast echt pal voor je staan. Stond nog net niet met mijn neus in zijn haar. Wat heel effectief bleek te zijn was of heel hard beginnen te lachen, of gaan hoesten
Vond het publiek en de sfeer verder erg relaxed al waren er wel een aantal die na 2 dagen wat vreemd begonnen te ruiken. Wat ik wel jammer blijf vinden is die grote druktes in de Green Room en Batcave, vooral in die laatste is het eigenlijk geen doen om bandjes te kijken.
Hoorde trouwens van een Belg bij Ufomammut dat de gemeente Tilburg de Midi wil gaan sluiten? Zou wel zonde zijn, vond het een erg prettige zaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |